Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18461 til 18480 af 153957
  • Skrifttyper med fødder

    Forumindlæg
    Nu skal vi 9. klassere jo op i skriftlig fremstilling imorgen, og det anbefales, at man bruger en skrifttype med fødder. Er der nogle der kan komme med nogle eksempler på skrifttyper med fødder? Har Calibri fødder?
  • Dansk eksamen 09

    Forumindlæg
    hey derude, Hvilke tekster kom i op i, i skriftlig dansk, jer som bliver studenter i år? - Og er der nogen har har nogle links til gamle skriflige dansk oplæg? på forhånd taak
  • Bestået matematik?

    Forumindlæg
    Hej. Har jeg bestået matematik, hvis jeg har fået 7-7 i årskarater og 02 mundtlig og måske 00 skriftlig ? Jeg har hørt at man tager gns af alle 4, er det rigtigt eller hvad ?
  • Mundtlig eksamen FSA

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har hørt en masse om at hvis man trækker noget skriftlig til mundtlig dansk (alt bortset fra billeder eller video) så skal man vælge et stykke man vil læse højt. Men hvor meget skal man mindst læse? På forhånd tak.
  • HJÆLP! - Haster

    Forumindlæg
    Hej. Skal aflevere min større skriftelig opgave imorgen fredag, og mangler en tekst: POLTERABEND, JAN SOONERGAARD Hvis du ligger inde med den tekst, eller ved hvor jeg kan finde den, så skriv til mig :) Diana.
  • kvantemekanik

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder virkelig og kæmper med at forstå hvad de mener i opg.1 del b) i skriftlig eksamen, foråret 2011. det er side 45 i pdf filen.
  • Hjælp...!! Please

    Forumindlæg
    Hej allesammen.. jeg skal til terminsprøve imorgen i dansk... skriftlig Opgaven er fra sidste år.. 2005.. er der nogen der ved hvordan det kommer til at se ud.. eller ved hvad den indholder.... håber i kan hjælpe mig... Please.....!!
  • Det er sikkert ikke muligt...

    Forumindlæg
    Men er der nogle der ved hvad der vil komme med i FSA dansk skriftlig fremstilling? Er bare vildt nervøs over, at der ikke vil komme novelle med i, da det er den jeg er bedst til. Essay er den jeg er dårligst til.
  • Er eksamens karakter vigtige

    Forumindlæg
    Hvad kan eksamen karakter bruges til, og hvis jeg måske får dårligt karakter til skriftligt prøve og får gode mundtlige karakter kan jeg stadig komme ind i htx
  • Terminsprøve i dansk?

    Forumindlæg
    Jeg tænkte om der er nogle, der allerede har været oppe i dansk skriftlig fremstilling? Jeg skal nemlig til terminsprøve i dette her på mandag, og ville lige høre om nogen evt. kender til stile-emmerne?
  • Spansk rettelse

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg søger en der vil rette min spansk skriftlig eksamen eftersom jeg har fået en lavere karakter end jeg plejer, og derfor gerne vil se hvad mine fejl er :)
  • Help to

    Forumindlæg
    Er der nogen da kan hjælpe mig Med lidt engelsk jeg har en skriftlig opgave som skal afleveres, på mandag så ville lige høre om hvad man kan skrive om The White House? Historien har jeg skrevet
  • lignig

    Forumindlæg
    hej har snart eksam i skriftlig vil i ik giv mig 2 ligninger så jeg kan løse dem det skal en være med brøk sttreg fx ligeso den 6x + 2 ------=10 5x
  • Grammetik (haster)

    Forumindlæg
    Jeg har brug for noget hjælp med den tyske grammatik, da jeg skal til både mundtlig og skriftlig eksamen, så hvis du kunne give mig nogle fifs af en art, ville det være super dejligt.. Hilsen Cara
  • karakterer for de skri.?

    Forumindlæg
    Ved i hvornår man egentlig får karakterne for de skriftlige at vide?? kommer de før de mundtlige går igang?? Og hvem skal man henvende sig til, er det ens lærere der kommer med dem oder was??
  • Efterlysning: Afsætning - Noter - Trojka

    Forumindlæg
    Hejsa :) ! Ville bare høre til om der er nogen der ligger inde med nogle gode afsætnings notater der kunne blive nyttige til en skriftlig eksamen? Eventuelt fra forlaget "Trojka". På forhånd tak.
  • Dansk Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Kunne i ikke lige skrive kort om disse punkter, da jeg skal op til Skriftlig eksamen i morgen. Forskellig stilgenre analyse og fortolkning Essay redegørelse Diskussion Hilsen Mike
  • Længde på en aflevering

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har nu afleveret en skriftlig afsætnings aflevering. Men jeg synes den blev ret lang og jeg ville derfor høre hvad der er en almindelig længde og hvad der er for langt? Tak på forhånd:D
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet nogle noter, men vil gerne have skriften i blokbogstaver. Jeg ved bare ikke om der er en funktion i word, hvor man kan markere det man har skrevet og lave det om til blokbogstaver. Tak på forhånd!
  • Rettelse af 2 sider dansk stil?

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil være så venlig at kigge på min danske stil, da jeg ikke er så god til det skriftlige dansk, regner dog ikke med at der er masser af fejl. hehe...

Søgninger relateret til biologi a skriftlig