Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 18481 til 18500 af 24088
-
Materiale til 2.g Historieopgaven
ForumindlægHej, Jeg har lige besluttet mig for hvad jeg vil skrive om i historieopgaven. valget faldt på Alexander den store. Problemstillinger: først vil jeg redegøre for hans erobninger. (har materiale) Så vil jeg lave en analyse og vudering af hans betydning (det er her jeg mangler materiale) Jeg vil ... -
Den lile Havfrue
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med min problemformulering til 2 års dansk/historie opgave: Mit udgangspunkt er H.C. Andersen og perioden romantikken Derudover skal jeg analyse Den lille havfrue og muligvis realitere den til Disneys udgave. Jeg har svært ved at formulere min problemformulering, nogen der... -
HJÆLP!!! Til forståelse af et digt
ForumindlægHej! Jeg har brug for hjælp til forståelse af et digt! Jeg har ikke brug for hjælp til analyse eller andet, jeg har bare brug for at forstå hvad digtet handler om. Jeg har virkelig svært ved at opfange det, der det jo ikke er skrevet direkte. Håber en kan hjælpe og mange tak på forhånd!! Jeg ... -
store personer
ForumindlægJeg er i gang med at analysere et billede hvor en af personerne er større end normalt. Jeg har fået at vid af min historielærer at man ofte gjorde vigtige personer på et billede større, men kan ikke huske hvorfor? Jeg vil gerne vide hvorfor og hvilken tidsperiode det blev gjort i? -
Amerikanske valgkamp 2012
ForumindlægHej alle! jeg har fået en opgave for i samfundsfag, hvor jeg skal lave en analyse af den amerikanske valgkamp 2012. Jeg skal skrive om hvem jeg tror der bliver USA's præsident. (Obama eller Romney) Og derefter skal jeg begrunde hvorfor jeg tror det er enten obama eller romney s... -
Mini-SRO - en der kan hjælpe med smårettelser? Engelsk/Historie
Forumindlæghej søde venner Er der en, der har mulighed for at hjælpe mig med et par rettelser til en mini-SRO? Jeg har ikke så meget brug for en grammatisk retning, men mere om jeg har en rød tråd, og om min analyse og diskussion er uddybende nok. Jeg har egentlig bare brug for en med et par friske øjne, o... -
Konkurrencesituation
ForumindlægHejsa! Opgaven lyder: Analyser konkurrencesituationen for VW på et dansk marked og vurder hvilke strategiske muligheder de har i fremtiden for at få vækst. Konkurrencesituation er jo det med markedsleder, markedsfølger osv. Men hvordan skal jeg stille det op, med biler? Jeg synes det er meg... -
meget meget haster være sød og kig på den
Forumindlægjeg har et problem jeg skriver en dansk stil . Giv en analyse og fortolkning af “Sushi Sunshine” I din perspektivering skal du forholde dig til opgavesættets overordnede emne. overskrift: Sushi Sunshine hvis nogen har læste den novel som hedder Sushi Sunshine. og jeg ved ikke hvad de mener med ... -
Hvorfor fiktionstekst? Metodeafsnit
ForumindlægHej :) Jeg er ved at skrive metode afsnit med emnet 'økonomisk krise'. Jeg har valgt at analyserer en tekst fra 30'ernes krisetid, som er en fiktionstekst. Nu skal jeg skrive hvorfor det er godt at bruge en fiktionstekst. Har i nogle gode ideer? -
Film effekt! haster
Forumindlæghej, jeg sidder og skal analysere Requiem for a Dream til min 2.g opgave og jeg ville høre om der er nogen der ved hvad den effekt hedder som de bruger når Sara spiser sin diæt morgenmad hvor koppen er fuld og så er den ikke, sammen med en slubre lyd? håber der er nogen der kan hjælpe mig -
Hvor langt må et referat være
ForumindlægJeg har lavet et referat på ca. 1,5 side med 1,5 linjes afstand. Det fylder i alt 644ord og er udefra en novelle : "Den lille Karen" af Thomasine Gyllembourg. Jeg er kommet i tvivl om det er et alt for langt referat. Min opgave er at lave en analyse og fortolkning af novellen. Håber... -
Hjælp til billedanalyse.Hurtigt!!!!!
ForumindlægJeg skal lave en billedanalyse af et Maleri som er lavet af Poul Anker Bech, den hedder "Den sidste sommer". Jeg er gået noget gang med analysen, men jeg håbede på at måske der var nogen der kunne se på det jeg har skrevet og EVT rette den og hjælpe mig med at bygge vidre på den. Je... -
HASTER BIGTIME
Forumindlæghej .. ehm .. skal fremlægge bogen Lucca i morgen og er overhovet ikke færdig med den og når ik at blive færdig.. Nogen der har en opgave eller ved at den kan findes et sted på nettet.. bare en analyse.. i ved lidt om tiden, lille referat, personkaraktestik, miljø osv osv.. ? på forhond tak. -
Øgledage
ForumindlægHej alle sammen.. Nu er jeg den uheldige person der er kommet til at læse "Øgledage" af Leif Panduro.. Jeg skal analysere indentitetsproblematikken i denne bog. Men da jeg ikke fatter noget af bogen er det en ret svær opgave.. Så er der nogen af jer andre som har læst bogen og måske ku... -
Bogen "De gale"
ForumindlægJeg har læst bogen "De gale", jeg synes den er god, men den er også lidt mærkelig, eller måske er det bare mig, der ikke fattede den... Jeg skal analysere og fortolke denne bog. Er der nogen der har lavet en opgave om denne bog, så vil jeg meget gerne læse den, så jeg får ideer om hvad ... -
Simon Fruelund
ForumindlægHej, Jeg har fået til opgave at give en analyse af Simon Fruelunds bog, "Borgerligt tusmørke". I den forbindelse har jeg fået følgende opgave: Giv en beskrivelse af hvem Dante er? Hvilken rolle spiller han for litteraturen? Er der nogen der kan hjælpe mig med det? Er lidt tabt. Mvh... -
Da/Hi
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med min da/hi opgave, og er igennem min redegørelse og analyse. Men jeg tænkte på om der er nogle der gider læse mdet jeg har skrevet? og derved hjælpe mig med min vurdering og konklusion. Ville virkelig blive glad hvis der var en der vil gøre mig den kæmpe tjeneste :) Tak... -
Coca Cola (promotion)
ForumindlægJeg skal igang med at skrive studieretningsprojekt omhandlende promotionstrategi og promotionformer med udgangspunkt i Coca-Cola. Hvis nogen har noget analyserende, beskrivende eller vurderende omkring deres markedsføring, må I meget gerne give besked. Eller hvis I selv har lavet en opgave om Coc... -
Kiig.. tysk plzz rettelse/ oversættelsen.
ForumindlægNogle som har lyst til at kigge min tysk oversættelse / analyse færdig, det tar ikke rimelig lang tid, skal aflevere i morgen tidligt ville virkelig være super, og undskyld hvis jeg skriver så sent, men har været i gang med den rimelig lang tid :( -faktisk hele dagen .. Håber nogle tyske prof. e... -
Frederick Douglass - HASTER!!!!!
ForumindlægHej alle sammen, jeg står i den situation at jeg er i gang med min SRP, hvor jeg skriver i fagene engelsk og historie! Jeg skal analyserer Frederick Douglass' selvbiografi "En amerikansk slaves beretning" Jeg ville derfor hører om der tilfældigvis er nogle der sidder med nogle n...
