Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 18501 til 18520 af 75430
  • Forumindlæg
    Hejsa... Er der en der har udarbejdet en synopsis i IØ(internationaløkonomi), som gerne vil dele med mig. Jeg skal bruge den som inspiration. mvh, Camz
  • International Økonomi

    Forumindlæg
    Er der nogen der er gode til International økonomi?? får en synopsis i næste uge .. så vil hører om der nogen der gider at hhælpe?
  • Læse korrektur?

    Forumindlæg
    Er der nogle venlige sjæle derude, som har lyst til at læse korrektur på min synopsis samt se om jeg følger den røde tråd? :-)
  • Talepapir

    Forumindlæg
    hvad skal der stå i talepapiret? skal det være noget nyt jeg skal skrive (altså andet end det jeg har skrevet på min synopsis)?
  • Nazismen og den kolde krug

    Forumindlæg
    HJÆÆÆÆLP!! skal lave en synopsis ud fra 7 tekster jeg har læst!! Nogle som kan hjælpe? skal til eksamen i morgen :-(
  • EksamensHjælp søges

    Forumindlæg
    Hej jeg søger en jeg kan købe time af til psykologi B synopsis hjælp. Du skal være Psykologi studerende.
  • metoder - AT

    Forumindlæg
    hvilke metoder bruges indenfor faget samfundsfag? Skal jeg bruge i mit "metode-afnit" i min AT-synopsis!!
  • AT- Fedme

    Forumindlæg
    Heej :). Jeg skriver om Fedme i AT-synopsis eksamen (bio/psyk) og jeg vil gerne om man kan kombinere Borderline med Fedme? hvis ja ? Hvordan ? Maribel .
  • Selektiv Abort?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal lave AT synopsis i selektiv abort i Biologi og Religion, er de nogen af jer, som har noget liggende om det på jeres computere?
  • Naturgeografi metode?!?

    Forumindlæg
    Hej :) er der nogen der kan fortælle mig hvilke faglige metoder der hører ind under naturgeografi når man skriver AT-synopsis??
  • En der vil læse min synops igennem?

    Forumindlæg
    Hej, Som overskriftetn indikerer - er der en der vil læse min synopsis igennem og komme med kommentarer/forbedringer? Jeg har skrevet i fysik og religion om Dommedag. På forhånd tak for hjælpen :)
  • Infomedia er nede?

    Forumindlæg
    Er der andre end mig, der ikke kan komme ind på infomedia? Det er ret vigtigt eftersom jeg skal bruge nogle artikler derinde til min AT-synopsis.
  • AT 13

    Forumindlæg
    Er der nogle der har er igang med at skrive den endelige synopsis. I så fald, kan fortælle mig, hvad opgave A og Opgave B står for Mvh Maya
  • AT13-synopsis.-help

    Forumindlæg
    Er der nogle der er igang med at skrive den endelige synopsis. I så fald, kan du fortælle mig, hvad opgave A og Opgave B står for Mvh Maya
  • Metoder?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har et lille problem. Jeg skal aflevere min synopsis i morgen, og ved ikke så meget om musikfagets emperi og motoder. Er der mon nogen der kan hjælpe?
  • Metoder?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har et lille problem. Jeg skal aflevere min synopsis i morgen, og ved ikke så meget om musikfagets emperi og motoder. Er der mon nogen der kan hjælpe?
  • Finanspolitik

    Forumindlæg
    Nogen der har gode forslag til en problemformulering, hvor synopsisen skal have fokus på: Finanspolitik set ud fra regerings synspunkt. (primært omhandle økonomi og hvad dette indebærer mv.)
  • Billede

    Forumindlæg
    Er der nogle af jer, der kan give mig forslag til hvilke billeder, som passer til teksten "Spasser"? Jeg skal nemlig bruge det til min synopsis. Tak på forhånd.
  • HJÆLP! - Billån!!!

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for hjælp til min synopsis i matematik! ang. ydelsen på bil lån pr. kvartal og værdi forringelsen
  • Hvordan vil AT eksamen forgå?

    Forumindlæg
    Hej, jeg er ved at skrive min synopsis til AT eksamen, 2g. Men hvordan vil eksamen forgå? Er det så9;n at jeg skal forklare min synopsis osv. Eller skal jeg gøre alt det jeg har skrevet i min synopsis? I 1g, skulle vi forklare vores synopsis, og gør hvad vi ville havde gjort. Men har fået a...