Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 18501 til 18520 af 52201
-
Biologi eksamen - 24 timers forberedelse?
ForumindlægEr der nogle der kan forklare mig hvordan den mundtlige biologi eksamen, med 24 timers forberedelse foregår? Er det nødvendigt at læse alt man har haft igennem året eller er det okay kun at læse det man nu trækker dagen før? eller kommer ens eksamen også til at strække sig ud over det man trækker? -
Der Ring des Polykrates
Forumindlægjeg skal måske op i denne tekst af Schillernogle der har gode notater??...jeg har kun 3 linier selv -
Formål m. værdikæde
ForumindlægJeg har ikke helt fattet formålet med en markedschefs formål med at udarbejde en værdikæde er.Så er der nogen der kan hjælpe og lede mig på det rigtige spor?(Virksomheden jeg skal gøre det for hedder Dan Cleaner A/S og fremstiller støvsugere.)Mit eget bud er:for at han kan danne sig et overblik o... -
oversættelse stx maj 06
ForumindlægHJÆLP denne sætning driller, kan ikke få det til at lyde rigtigt. lykke, hævder han, ikke brutonationalproduktet og i endnu mindre grad konkurrenceevnen, bør være den økonomiske politiks altoverskyggende princip. -
Blåbog
ForumindlægHvordan var det man skrev en blåbog?? -
Hvordan analyser man en sang "Sugar af Robin Schulz"
ForumindlægHvordan analyser man en sang "Sugar af Robin Schulz" Jeg skal fortælle -info on bandet/artisten -Hvad meningen er med sange -hvad den handler om Tak på forhånd -
Til alle
ForumindlægHejsa..I 9ender klasse for man en bog ved navn: ALLES KLAPPT! 3Er der nogen der har notater fra nogen af disse historier?Ville jeg blive meget glad for at se på den.Mange tak. -
spektrofotometer
ForumindlægNogen der har et eller andet om hvordan et spektrofotometer virker?? kan godt friklare det overordnet, men mangler lidt dybere beskrivelser -
Eksamen - Hjælp! :-(
ForumindlægSkal til Bio. C eksamen og er HELT lost! Ved simpelthe ikke hvordan jeg skal grive det an! :-( Jeg ved hvad der er blevet opgivet og hvad jeg skal læse på, men HVORDAN forbereder jeg mig? -
Oxbridge
ForumindlægSå er tiden kommet for alle os der søger ind på Oxbridge til 2007, og jeg aner ikke hvilket college jeg bør vælge (søger ind for at læse naturvidenskab), er der nogen som har nogle forslag? Indtil videre har jeg på min måske-liste: MertonBalliolTrinity?Hvis der er andre som søger ind husk at ansø... -
24-timers eksamen. Læser du op?
ForumindlægHej alle. Jeg er godt igang med forberedelserne til mine eksamener, men er slet ikke begyndt på at læse op til de to 24-timers eksamen jeg har. Læser du op når du alligevel har 24 timer? Og hvad læser du op? -
fysik kemi tjek!?
ForumindlægHej. Er der nogle der kender, har login eller andet til hjemmesiden fysik kemi tjek? Andre ideer til eksamensforberedelse til fysik er også MEGET velkomne :) -
mat eks. htx b
ForumindlægHjælp her tak -
Achilleus vrede sang 1
ForumindlægAgamemnon tager Achilleus dame, som erstatning for ypperste præstens datter. Men Athene kommer til undsætning fra olympen vers 213 siger hun til Achilleus, at (du skal med tiden få tre gange flere så prægtige gaver for den trot du har lidt? mit spørgsmål er så hvilken hvilke gaver få han og hv... -
Graf: bestem lodrette afstand! Ti-89
ForumindlægJeg er endnu ikke helt gode venner med min lommeregner (ti89). Jeg skal ud fra funktionerne f & g bestemme x,(0 = x = 4,5) for hvilket gælder at den lodrette afstand er størst. f(x)=3,1*1,45^x g(x)=3,2x+1,7 Jeg ville tro at det kunne gøres ved at sætte dem = hinanden, men det kan jeg ikke rigt... -
Den Grønne revolution
ForumindlægNogen der kender lidt til Den Grønne revolution, skal snakke om det. Jeg skal først snakke om hvad der var før gensplejsning og der var Den Grønne revolution, men jeg kan altså ikke finde noget, nogen der ku evt. hjælpe? -
Naturgeografi eksamen!
ForumindlægJeg går i 2.g, og skal til eksamen i naturgeografi C på torsdag, og har simpelthen ingen anelse om mulige eksamensspørgsmål. Er her nogen, som har en idé om eventuelle spørgsmål? Evt. nogen som har været igennem en sådan eksamen? og desuden kunne jeg godt bruge nogle guldkorn, som jeg kan fyre af... -
Kants indflydelse
ForumindlægHalløj Halløj.. Jeg sidder pt. med en meget stor og vigtig eksamensopgave om Immanuel Kant og er lidt stuck, da jeg ikke kan besvare mit eget spørgsmål; "Hvilken indflydelse havde Kants moralfilosofi på oplysningstiden og, hvilken indflydelse har han haft på vores samfund i dag".. ... -
Tysk eksamen
Forumindlæghej jeg har lige været oppe og trække Wiedersehen mit Vater af Isolde Heyne og jeg har ingen ide om hvad teksten handle om er der nogen der har nogle notater til at ligge omkring teksten ville jeg blive meget glad hvis du gider sende det [email protected] -
Globalisering
ForumindlægHej Jeg har fået en opgave om globalisering og jeg er nået til en opgave, hvor jeg skal forklare, hvorfor Singapoer, Irland og Schweiz ligger de 3 første på en liste over lande, som er mest globaliserede i 2005. Er der nogle der kan komme med nogle forslag til, hvad grunden kan skyldes? På forh...
