Søgning på: srp biologi og dansk. Resultater: 18501 til 18520 af 54698
-
Assamilation
ForumindlægHvad betyder ordet "assamilation"? -
Metal i syre, hjælp tak! HASTER!
ForumindlægHej Hvilken metal gir h2 + salt hvis du hæder det ned i syre? hjælllllllllllllp tak -
Eksamener uden for studieretning
ForumindlægJeg skriver om, hvordan det kan være at især humanistisk linje kan risikere at ramme kun naturvidenskabelige fag til mundtlig eksamen op gennem alle tre år i gymnasiet. Jeg vil meget gerne høre om der er nogen, som føler sig presset pga. dette, eller bare jeres generelle holdning til, at man ikke... -
HASTER - mundtlig spansk imorgen!!
ForumindlægHejsa, jeg skal op i mundtlig spansk imorgen. Og har nogle perspektiverings spørgsmål jeg skal forholde mig til. Men et af de 4 spørgsmå kan jeg ikke få til at give mening: ¿Como puede ser que le habló en danés a Samanta, la hija menor junto con el español? Håber der er e... -
Signalværdi
ForumindlægEr der nogle der kan forklare mig hvad signalværdi og symbolpolitik betyder? -
Nogle som kan hjælpe mig??
ForumindlægHar brug for hjælp til opgave a) -
sømil og mil???
Forumindlæger en mil og sømil det samme? -
Nogen der ved meget om ENGLAND?
ForumindlægSkal fremlægge om "The north and south divide" Så vil høre om nogen af jer ved noget om dette? meget gerne grunden til hvorfor den er der? -
Arla? virksomhedstype?
ForumindlægEr der nogen der ved hvilken virksomhedtype er? kender i en hjemmeside hvor jeg kan se det, og kunne i evt give mig link til kilden det ville være en KÆMPE hjælp! -
Gange karakterer ??
ForumindlægHej.. Jeg har hort, at man må gange sine karakterer fra studentereksamen hvis man har dem på A niveau? Og hvis man har et bestemt antal A fag?? Er lidt forvirret, da alle har forskellige meninger, men de der har deres studentereksamen må vide det, sa håaber I vil hjaelpe ..) Anne M. :) -
Kursen
ForumindlægNogen der har en ide om hvordan jeg skal regne denne opgave ud. Formel evt. Billede vedhæftet OPGAVE 21 -
eksamen 3g
ForumindlægHej, er det rigtigt at man skal op i mindst tre skriftlige fag? og hvor mange skal man op i i alt? -
Hjæælp, tyske sætninger.
ForumindlægHej, skal aflevere denne tysk aflevering i dag og vil gerne have hjælp til at se om der er nogle fejl. Jeg ved der er nogle, da jeg ikke er den bedste til tysk. Man kann wirklich diskutieren, wie weit der DDR und der BRD die politische Ideologie stattfindet in dem Film. Deutsche Demokratische R... -
HELP
ForumindlægThe transport problem by criterion of cost is considered. At three suppliers ?1, ?2, ?3 112,89,199 units of some homogeneous cargo are concentrated accordingly. This cargo should be transported to four consumers ?1, ?2, ?3, ?4 which demand is accordingly equal to 95,150,85,70 units of cargo. To ... -
Hjælp tak
ForumindlægJeg jeg skal skrive en stil om Amish people er der nogen der har stik ord eller ved hvordan jeg kunne starte min stil op tak på forhånd :-) -
Nogen der har lavet DHO om et dukkehjem?
Forumindlægovenstående :) -
- Kort spørgsmål!
Forumindlæg- Er der nogen der kan fortælle mig, hvad en fortællersynsvinkel er for noget? -
konkurrenceevne
ForumindlægSpørgsmåler er: Redegør for hvorledes regeringen kan påvirke konkurrenceevnen i en positiv retning vha.økonomisk politik til gavn for Salling Group. Er gået i stå håber på en der er god til samfundsfag Hvad kan man skrive nogle input:) -
Koster det penge?
ForumindlægJeg vil gerne tage en overbygningsuddannelse i jordemoderkunstskab i enten england, Norge eller Sverige. Koster det penge at tage en uddannelse som jordemoder i en af de tre overstående lande? -
grundstoffer
ForumindlægHej ved fusion af hydrogen og helium dannes grundstofferne i det per. system op til carbon hvordan dannes de andre stoffer??
