Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18521 til 18540 af 153957
  • Sætningsindledere

    Forumindlæg
    Hej. Er der måske nogle som har nogle gode sætningsindledere til engelsk skriftlig, så det hele ikke bliver: He is .. He is also .. He is ... Så sproget bliver mere varieret.
  • Søge dispensation.

    Forumindlæg
    Hej mennesker. Er der nogle som har forsøgt at søge dispensation, og hvordan gik det ? Har et snit på 1,3 i mat og det skal være bestået for at jeg kan komme ind på mit drømmestudie. Var kun op i skriftlig matematik og ingen mundtlig eksamn da det ikke blev trukket. Og fik 00 i min skrift. ekamn....
  • Differentiering af funktion med ln()

    Forumindlæg
    Hey Dette stykke er i mit vejledende eksamenssæt for Mat B skriftlig uden hjælpemidler. 4*ln(x2+2) Hvordan klarer jeg den uden hjælpemidler?
  • Matematik cirkler

    Forumindlæg
    Jeg har en skriftlig opgave i matematik men jeg kan ikke finde ud af dette sprøgsmål? En håndbold har en største omkreds på 55 cm. Hvor stor er radius i håndbolden? Please hjælp har brug for det.
  • Indlæg

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive et skriftlige opgave og det er et indlæg om serier og ved ikke helt hvordan jeg skal sætte det op, altså layout. Er der nogen der kan give mig nogle gode råd og generelt til en god opstart.
  • Bestået matematik?

    Forumindlæg
    Hej alle. Har jeg bestået matematik når det ser sådan ud: Årskarakter mundtlig: 4 Årskarakter skriftlig: 02 Eksamen mundtlig: 00 Alle vægter 0,75 har jeg så bestået?
  • Lærer Engelsk?

    Forumindlæg
    Hej. Lige nu er jeg ikke ret god til engelsk, vil gerne kunne kommunikere engelsk i tale og skrift. Men hvor skal jeg starte som ny, til at lærer engelsk? Nogen gode råd?
  • FSA DEC. 2001 Færdighedsdel

    Forumindlæg
    Hejsa jeg har prøvet og lave denne her side i over en uge, og jeg har virkelig brug for hjælp. Det er folkeskolens afgangsprøve! PLEASE HJÆLP MIG.. UPS! unskyld hvis skriften på billedet ikke er tydeligt!
  • ENGELSK GRAMMATIK HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej til alle jer derude. Jeg skal snart op i engelsk skriftlig og første del er grammatik. - er dog ikke god til engelsk grammatik, og ville derimod have hjælp - så jeg kan få et godt nok resultat! Tak på forhånd :)
  • Epibio reeksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal op til den 5-timers skriftlige reeksamen i Epidemiologi og Biostatistik (Epibio) på Folkesundhedsvidenskab (AU), og jeg har brug for en dygtig tutor til at hjælpe mig sikkert igennem.
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ville gerne hører om der ikke er nogen der kan oversætte noget tysk jeg skal have lavet til imorgen, da jeg er virkelig dårlig til skriftlig tysk. Hilsen Anton
  • fs10-skriftligfremstilling

    Forumindlæg
    Hej med jer De som har haft prøve i tiende klasse afgangsprøve maj 2013. Kan i fortælle mig helt konkret hvad i var op i. - fs10 tysk skriftlig fremstilling maj 2013: Emne var det? Hvad skulle man skrive om?
  • tysk stil - hjæælp

    Forumindlæg
    Hej med jer De som har haft prøve i tiende klasse afgangsprøve maj 2013. Kan i fortælle mig helt konkret hvad i var op i. - fs10 tysk skriftlig fremstilling maj 2013: Emne var det? Hvad skulle man skrive om?
  • Skf. Dansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej :) Da jeg skal til skriftlig dansk eksamen imorgen, vil jeg lige høre om der er nogen som kan hjælpe mig med perspektivering, for hvad er forskellene på: Genremæssig perspektivering Stilmæssig perspektivering f.eks. Periodemæssig perspektivering
  • essay eksamen

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg fik skrevet et essay til skriftlig eksamen idag, jeg er meget usikker på om jeg har overholdt genrekravene korrekt. Er der nogle der vil kigge det igennem og evt. vurdere? :-)
  • Essay vurdering

    Forumindlæg
    Hej derude! har lige været til eksamen i skriftlig dansk - kunne godt tænke mig en vurdering, af mit essay, da jeg er ret usikker på min præstation Håber jeg kan sende den til en af jer?
  • syg eksamen

    Forumindlæg
    hej hvis det er gået en dårlig til en skriftlig eksamen kan man får love til at tage den eksamen om hvis man har været syg den dag ? altså hvis man henter lægeerklæring ? er der nogen som kender reglerne
  • Dansk synopse - Hold hænderne frem

    Forumindlæg
    Hej håber virkelig i kan hjælpe mig. .. Er der nogen som har brugt '' hold hænderne frem'' til deres dansk skriftlig fremstilling?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej, der er sket det jeg har misforstået min dansk skriftlig eksamen, og fik desværre 00. Men afsluttede med 4 4 det skal lige siges jeg faldt fra 10. Er jeg stadigvæk bestået?
  • Stil

    Forumindlæg
    Jeg var op til HF dansk skriftlig eksamen i går. Er der nogen, der kan læse min stil, og vurdere hvor meget jeg kan få i karakterer:) Er totalt nervøst

Søgninger relateret til biologi a skriftlig