Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 18541 til 18560 af 34078
-
AT eksperter?
ForumindlægNår man skal op til AT eksamen så er det selvfølgelig vigtigt at man kan metoderne. Men vil cencoren og læren overhovedet spørge ind til emnet? Eller vil de kun spørge ind til metoderne, altså hvordan de anvendes osv. -
dansk vigtigt
ForumindlægHej folkens Er der nogen der kan hjælpe med at finde symboler i den grimme ælling. kan kun finde en og det er hvide svaner. Tusind tak på forhånd (ps det haster da jeg snart skal op til eksamen i det) -
Energi
ForumindlægUnder et overordnet emne, der hedder "Energiformer" (til eksamen).. Hvilke energiformer er vigtige at nævne? Og hvad kan der fortælles om dem? Hvis nogen evt. har gode links eller bare ideer =) På forhånd tak. -
opgave 5
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0181.pdf Hej jeg har svært ved at se hvordan man skal gribe opgaven an.. er der nogen der kan hjælpe? -
TI-89 købes...
ForumindlægJeg leder efter et TI-89 titanium, da jeg skal op til eksamen meget snart, og skal lære at bruge den først... Det er simpelthen blevet et krav at have et... Det skal helst ikke være for dyrt... Mvh Nelly -
Hvor meget skal man skrive?
ForumindlægHvis man vælger at stå ved tavlen til kemi C eksamen, hvor meget af det man snakker om skal så skrives op? Skal man f.eks skrive basale ting som m = n x M? -
Arbejdssætningen
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal til eksamen i fysik om nogle dage og ville høre, om der var nogen som kunne forklare mig lidt om arbejdssætningen eller henvise mig til en side, hvor jeg kan læse om den. Er rimeligt meget på bar bund! Mange tak på forhånnd! -
Biologi
ForumindlægHej Sidder med forberedelse til biologieksamen b-niveau.. Er der nogen der ved om man skal inddrage forsøg i mundtlig eksamen? For kan ikke få de forsøg vi har lavet ind i det emne jeg har trukket :s -
Kritik af mediefags-produktion (C)
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i mediefag (C) på fredag, og jeg tænkte det kunne være super fedt, at få lidt kritik af vores produktion. http://www.youtube.com/watch?v=mKKVIaCO5kk -
Saga analysemodel
ForumindlægHej alle! Nogen som har en god analysemodel til sagaer? Jeg går ud fra, at man også kan trække det til dansk mundtlig eksamen, så det ville være super godt hvis nogle af jer havde noget man kan analysere ud fra? Tak på forhånd -
trigonometri - beregning af afstande
Forumindlæghej (: i mine spørgsmål om trigonometri til mat. mundtlig eksam - skal jeg gøre rede for, hvordan man kan benytte sinus, cosinus og tangent til at beregne afstande? nogle forslag? (: -
difentialregning
ForumindlægJeg sidder lige og forbereder mig til mat mundtlig eksam på b-niveau - håber en kan hjælpe mig med dette spørgsmål: gør rede for sammenhængen mellem differentialkvotiente og væksthastighed? Jeg er helt blank -
Isomeri for carboxylsyre?
ForumindlægHej jeg læser op til eksamen og jeg skal bl.a. også komme ind på isomeri i forbindelse med carboxylsyre, men jeg kan simpelthen ikke finde noget omkring det? Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak :) -
Minamata-katastrofen
ForumindlægHej jeg har arbejdet med Minamata-katastrofen i AT, og jeg skal til eksamen på mandag, men føler ikke at jeg har godt styr på det. Så tænkte om der var andre som havde arbejdet med det emne? På forhånd tak. -
HJÆLP, drogenreader?
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen så det haster virkelig! jeg har fået en tekst om en pige der tager stoffer med overskriften drogenreader. skal reader forstås som det engelske reader og hvis ja, hvilken betydning kan det have ? -
Nogen der kan hjælpe? Mundtlig matematik
ForumindlægJeg skal op til eksamen her meget snart i mat C. Men har det store problem at jeg er matematik handicappede! kan ikke finde ud af det, hvis der er nogen der ville hjælpe med opgaverne ville jeg være meget taknemmelig. -
Kemi årsprøve, Forberedelse
ForumindlægHej, jeg skal op i kemi årsprøve i morgen og ville høre, om I kunne komme med nogle tips til hvilke opgaver der kunne komme i opgavesættet? Altså hvilke der typisk forekommer til eksamen osv. På forhånd tak. -
Hjælp til re
ForumindlægHola! Jeg skal til eksamen i spansk imorgen, og ville høre om der var nogen der ville hjælpe mig med at rette den når jeg er færdig. Det drejer sig om ca 500 ord. Det ville virkelig være en stor hjælp. På forhånd tak :) -
Tid til erhverscase?
ForumindlægHej medstuderende. Er lige gået på ferie med et 7 tal i case, lidt skuffet. Nå men, ville bare lige hører om hvorlænge i fik/ man normalt får til den del af eksamen hvor man selv præsentere et problem? God sommer, vh -
charles darwin
Forumindlæghej! jeg skal til mundtlig dansk eksamen i morgen, hvor jeg skal fremlægge om darwin, så vil lige høre om nogen har erfaring med dette, og hvad er vigtig at få sagt? vh kasper
