Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 18561 til 18580 af 39570
-
Hjælp til fysik disposition
ForumindlægHejsa, jeg er en dreng på 16 der snart skal op i fysik. Da jeg ikke er den skarpeste til faget ville jeg høre om der ikke var nogle kloge hoveder som kunne hjælpe mig til mine dispositioner. Da min lære har opgivet alle enmerne, ville virke blive glad hvis i kan hjælpe. Kemi: - Salte og ioner ... -
Karakter: Thise Case
ForumindlægHvad fik i af karakter til IT Casen?Jeg slap afsted med et 7 tal, men et ok resultat i forhold til vores lærer har være syg hver anden torsdag, hvilket er under meget kritik. Alle fra min klasse fik 5-6-7-8Tak for lort :-) -
Bevis til logistisk vækst!
ForumindlægHej!Jeg sidder og sveder over beviset for den logistiske ligning: dy/dx = y(b-ay) (1)Beviset blir kun gennemført i det tilfælde hvor 0 Det starter med en analyse af problemet, og ender så ud med følgende udtryk:f(x) = (b/a) / (1+k*e^-bx) (2)og så skriver de: "hermed er analysen slut. Den vis... -
Statistik
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig forskellen på diskret stokastisk variabel og grupperet, kontinuert stokastisk variabel?Tak!Mvh Eva -
Kriton & Faidon
ForumindlægHey dér! Er der nogen der har en ide til hvad man kan perspektivere Kriton og Faidon til, hvis man trækker disse til stx?Solon måske (pris ingen lykkelig før han er død?)God fornøjelse med stx:p På med HUEN - yiiiiir!! -
Induktiv eller deduktiv.
ForumindlægEr i tvivl om hvordan jeg har arbejdet i AT: I min redegørelse har jeg indsamlet emperi omkring, hvilke opfattelser der er i forbindelse med kulturmødet mellem kristne og muslimer. Jeg har taget fat på 3 integrationsstrategier, hhv. adskillese, assimilation og integration. Har jeg arbejdet indu... -
Gennemsnit!
ForumindlægHar lige et kort spørgesmål:Bliver ens eksamenskarakter og årskarakter sammenlagt?? -
Lektiehjælp samt undervisning tilbydes
ForumindlægHej hej Jeg har snart sommerferie fra mit studie, så jeg tilbyder lektiehjælp eller undervisning til og med A niveau. Skriv hvis det har interesse. Jeg bor i 8800 området/ midt jylland. Mvh. Carolina [email protected] -
Noter ?
ForumindlægHejsaa :) Er der nogen som har nogen noter liggende om Alberto el cochero skrevet af Ole Loumann: Retratos Cubanos. ? Jeg har ingen noter omkring den, så det vil være en store hjælp.. Tak på forhånd :) -
Keplers lov
Forumindlæger der nogen der ved hvilken af Keplers love man har med at gøre når man snakker om ellipser . ? -
isoler r2
Forumindlægisoler r2 af ligningen :1/f = (n-1)*(1/r1+1/r2)hvordan kan jeg løse den hjælp!! -
Bilag til psykologieksamen
ForumindlægHej. Jeg har idag trukket "tænkning og sprog og intelligenser", der er 6 bilag, og det er så her, jeg bliver i tvivl. Skal jeg inddrage alle 6 bilag? Der står bare "Tag udgangspunkt i nedenstående bilag".. Jeg tænker bare, at det bliver ret tørt med inddragelse af dem alle? Hv... -
B-Vitamin
Forumindlæger ved at lave en opagve som skal afleveres og har lavet alle undtaget opgave e i B-vitamin opgaven.. den sidste opgave.. nogen der kan give hints?? -
hmm?
ForumindlægNogen der ved hvad difinationen er for neutralisering? -
Poler
ForumindlægHejsa allesammen :) Jeg står og skal til fysikeksamen FSA på tirsdag. Så blev jeg pludselig i tvivl om noget angående poler. Dette læste jeg inde på EMU's hjemmeside: De to poler kan identificeres, hvis man laver et forsøg med en frithængende magnet i jordens magnetfelt. "Nordpole... -
Hvordan laver man en synopsis?
ForumindlægHej Jeg skal lave en synopsis men jeg kan sku ikke huske hvordan man gør. Jeg er i tvivl om hvordan den skal opsættes. Kan nogen hjælpe? Mange tak :) -
Abstrakt/konkret DET HASTER
ForumindlægHej alle sammen :)nogle der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad abstrakt/konkret er? -
fysik- lys og bølger
ForumindlægDet forholder sig sådan at jeg skal op i fysik på Fredag. vi har nogle emner vi kan trække når vi kommer til dagen. Vi kender alle emnerne der er mulighed for at trække men vi ved ikke hvad for en af emnerne vi trækker. Jeg har derfor valgt, da jeg ikke er specielt god til fysik at lave disposit... -
STX Engelsk B
ForumindlægKære medstuderende Hvordan kan jeg anskaffe det skriftlige eksamenssæt: STX Engelsk B 21. august 2015? Det har eksamenskoden: stx152-ENG/B-21082015. -
Offline
ForumindlægHvordan kan jeg downloade SP, så jeg kan komme på offline? ??
