Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 18581 til 18600 af 156338
-
ekstra_sprogundervisning!
ForumindlægEr der nogle der ved hvor man skal lede/henvende sig, hvis man gerne vil have ekstra tysk-undervisning? Det er på fort.-niveau. -
Engelsk B - Syge eksamen 2008
ForumindlægNogen der ligger inde med opgavehæftet fra sygeeksamen/eksamen 2008 på STX b-niveau? -
Stillistiske virkemidler
ForumindlægHej skal op til SKriftlig Engelsk på B-niveau på Mandag.. Ville lige spørger om hvad var det nu de stillistiske virkemidler var. Hvad skal man finde??? Hilsen Malika -
En analyse
ForumindlægEr der nogen, som vil se min analyse igennem? Den fylder 1½ side og er på B-niveau. -
notater
Forumindlæghejer der nogen derude der har nogen gode kemi notater på b niveau...???Maria. -
funktioner
ForumindlægHejsa. Evt. nogen som har lavet opg. 4.045 i eksamensopgaver i mat. b-niveau? -
Hjælp ønskes
Forumindlæghey ville bare høre om nogle havde nogle gode notater til EØ på c-Niveau.. -
Kunsteriske fag
ForumindlægHvordan foregår henholdvis musik og billedkunst på C-niveau? Hvad laver man og hvordan arbejder man? -
idrætsforum
Forumindlægkunne man ikke lave et idrætsforum? der er ret mange af os derude, der har det på b-niveau, og derfor skal til eksamen osv. -
Samfundsfag notater, hjæælp!! :(
ForumindlægHej Er der nogen som har nogle notater til samfundsfag. Det skal være nogle i 9. klasses niveau. :) TAAK :) -
Engelsk disposition
ForumindlægHej alle.. Er der nogen herinde, der vil hjælpe mig med engelsk disposition? (niveau 9. klasse) -
eksamen 2009
Forumindlæghej er der nogle der har deres eksamensopgave fra maj 2009 i engelskb-niveau ? eller evtuelt opgavesættet? -
Sygeeksamen i spansk
ForumindlægMå man godt tage noter med til pensum til spansk eksamen niveau C? -
Forklaring af eksamen
ForumindlægHej :) Er der nogen der kan forklare mig hvordan fysik eksamen foregår på B niveau? -
Variabelsammenhænge - eksamen.
ForumindlægHej er der en der vil forklare mig "begreberne variabelsammenhænge" for C niveau, skal bruge det eksamen, helst godt og grundigt. Tak på forhånd :) -
Proportionalitet - eksamen.
ForumindlægEr der en der vil gør rede for proportionelle sammenhænge, som jeg skal bruge til eksamen c niveau. -
SSO - sværhedsgrader
ForumindlægJeg skal skrive om mafiaen (hovedsageligt den amerikanske) og er nu ved at lave en problemformulering. Den skal som bekendt indeholde tre sværhedsgrader; et redegørende niveau, et analyserende niveau og et vurderende niveau. Problemet er, at jeg ikke rigtigt har nogen idé om, hvad spørgsmålet på ... -
temaopgave 2
Forumindlæghej der er lev ikke nogle der har lagt temaopgave 2 f niveau ind til elektriker for hvis der er må man godt i skive tak :) -
dansk
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp i faget dansk på c niveau.. Hvis nogen er her så sig til som kan hjælpe mig. -
eksamen VUC
ForumindlægHvordan foregår eksamen der??? mat på b-niveau.. Er der nogen der kan fortælle..??
