Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 18581 til 18600 af 156338
  • ekstra_sprogundervisning!

    Forumindlæg
    Er der nogle der ved hvor man skal lede/henvende sig, hvis man gerne vil have ekstra tysk-undervisning? Det er på fort.-niveau.
  • Engelsk B - Syge eksamen 2008

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inde med opgavehæftet fra sygeeksamen/eksamen 2008 på STX b-niveau?
  • Stillistiske virkemidler

    Forumindlæg
    Hej skal op til SKriftlig Engelsk på B-niveau på Mandag.. Ville lige spørger om hvad var det nu de stillistiske virkemidler var. Hvad skal man finde??? Hilsen Malika
  • En analyse

    Forumindlæg
    Er der nogen, som vil se min analyse igennem? Den fylder 1½ side og er på B-niveau.
  • notater

    Forumindlæg
    hejer der nogen derude der har nogen gode kemi notater på b niveau...???Maria.
  • funktioner

    Forumindlæg
    Hejsa. Evt. nogen som har lavet opg. 4.045 i eksamensopgaver i mat. b-niveau?
  • Hjælp ønskes

    Forumindlæg
    hey ville bare høre om nogle havde nogle gode notater til EØ på c-Niveau..
  • Kunsteriske fag

    Forumindlæg
    Hvordan foregår henholdvis musik og billedkunst på C-niveau? Hvad laver man og hvordan arbejder man?
  • idrætsforum

    Forumindlæg
    kunne man ikke lave et idrætsforum? der er ret mange af os derude, der har det på b-niveau, og derfor skal til eksamen osv.
  • Samfundsfag notater, hjæælp!! :(

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som har nogle notater til samfundsfag. Det skal være nogle i 9. klasses niveau. :) TAAK :)
  • Engelsk disposition

    Forumindlæg
    Hej alle.. Er der nogen herinde, der vil hjælpe mig med engelsk disposition? (niveau 9. klasse)
  • eksamen 2009

    Forumindlæg
    hej er der nogle der har deres eksamensopgave fra maj 2009 i engelskb-niveau ? eller evtuelt opgavesættet?
  • Sygeeksamen i spansk

    Forumindlæg
    Må man godt tage noter med til pensum til spansk eksamen niveau C?
  • Forklaring af eksamen

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen der kan forklare mig hvordan fysik eksamen foregår på B niveau?
  • Variabelsammenhænge - eksamen.

    Forumindlæg
    Hej er der en der vil forklare mig "begreberne variabelsammenhænge" for C niveau, skal bruge det eksamen, helst godt og grundigt. Tak på forhånd :)
  • Proportionalitet - eksamen.

    Forumindlæg
    Er der en der vil gør rede for proportionelle sammenhænge, som jeg skal bruge til eksamen c niveau.
  • SSO - sværhedsgrader

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive om mafiaen (hovedsageligt den amerikanske) og er nu ved at lave en problemformulering. Den skal som bekendt indeholde tre sværhedsgrader; et redegørende niveau, et analyserende niveau og et vurderende niveau. Problemet er, at jeg ikke rigtigt har nogen idé om, hvad spørgsmålet på ...
  • temaopgave 2

    Forumindlæg
    hej der er lev ikke nogle der har lagt temaopgave 2 f niveau ind til elektriker for hvis der er må man godt i skive tak :)
  • dansk

    Forumindlæg
    Hej jeg har brug for hjælp i faget dansk på c niveau.. Hvis nogen er her så sig til som kan hjælpe mig.
  • eksamen VUC

    Forumindlæg
    Hvordan foregår eksamen der??? mat på b-niveau.. Er der nogen der kan fortælle..??