Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 18581 til 18600 af 48880
-
KVINDEKAMPEN
ForumindlægHej, jeg skal til at skrive en problemformulering, men jeg aner ikke om hvad endnu. har valgt emnet kvindekampen (rødstrømpenbevægelsen) - nogen der har nogle gode idéer til hvad jeg kan lægge fokus på? Vil gerne analysere et digt (eller to, der evt. modsiger hinanden), nogen der kan komme ... -
valuta regning formel tak!!!!
Forumindlægnogle der lige kan give en/flere formel til at regne valuta ud? -
Tysk bøjning
Forumindlæg- fordi han ikke vil virke skyldig Dette har jeg oversat til weil er nicht schuldig wirkt will Min veninder siger dog at det hedder - wirken wollte? Hvilken er rigtig? -
La dictadura en Argentina - ca 100 ord :-)
ForumindlægEr der nogle der vil kigge dette igennem? :-) Tak på forhånd. Se deduce de lo anterior cómo la dictadura en Argentina funcionaba desde 1976 hasta 1983, y igualmente quién los desaparecidos es. Por esto ”las madres de la Plaza Mayo” han describido a continuación... -
¤¤Nogen der har læst til historie eksamen?¤¤
ForumindlægHej,jeg skal til mundt. historie eksamen snart, og ville høre om det er fuldstændig urealistisk at tro at jeg kan læse et pensum på 500 sider på 5 dage?Hvor lang tid har I brugt? (modtager gerne gode fif og kneb til denne type eksamen ;) ) -
matematiske testmetoder
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive sro og har brug for lidt hjælp til nogle matematiske testmetoder. Jeg har nogle cirkeldiagrammer, hvor jeg skal kunne bruge nogle testmetoder til at forklare et eller andet. Jeg er fuldstændig på bar bund, så håber på at kunne få lidt hjælp :) Jeg har afleveringsf... -
Gaver til værtsfamilie..
ForumindlægHej..jeg er så heldig at jeg skal rejse til england om en uge. jeg skal bo hos en værtsfamilie i 3 uger, og tænkte på at købe nogle gaver til dem, men hvad køber man..?? nogen der har nogle ideer.?? Tak.. -
Balkan?
ForumindlægHej..Hvilke lande er med i "Balkan" idag?Og var det anderleds i gamle dag? -
Hvad er jeres mening?
ForumindlægHejsa ...Jeg vil gerne hører hvad jeres syn på finansloven er ?Takker på forhånd -
kig lige
ForumindlægHeej...kan man få en hjemmeside som kan vide mere om akusativ osv. tak... -
oversættelse
ForumindlægDe aftaler at mødes i Parken, hvor José fortæller hende alt om det, som han har fundet i rummet. Convienen que encontrarse en el parque Coyoacán donde José la conta todo sobre ??, que ha encontrado en el cuarto misterioso Er ikke sikker på: at mødes alt om det som han har.... På forhånd tak -
SSO - Deklartioner under 2 verdenskrig
ForumindlægHejsa! Mangler lidt hjælp Snakkede med min lærer idag, ang SSO, hvor han kom ind på et muligt emne som jeg vil lede lidt efter. Det er de konferencer der blev holdt, eller "deklartioner". Han gav mig flg. navne: Atlanterhavsdeklartionen, casablanca, teheran, julta? og potsdam. Jeg ha... -
SSO-krise,, forslag?
ForumindlægHey folks Mine lærer har lidt røvrendt mig og sagt at jeg ikke kan skrive om en af familien Gregersen-bøgerne alligevel,, de er for nemme,, og nu sidder jeg her en uge før deadline for at aflevere fag- og områdevalg til SSO og ved ikke, hvad jeg så skal finde på. Hun stak Christina Hesselholdts ... -
TIL T83
ForumindlægHej T83, Jeg ved ikke om du har set den besked jeg har sendt dig. Men, har du lyst og mod på at rette en tysk-opgave? Du ville redde mit liv og sikre dig god karma?;) På forhånd tak! -
Essay
ForumindlægHej folkens. Jeg tænkte på, om man i et essay har mange detalger med. Eksempel: Jeg skriver om hvordan det ville være hvis jeg blev millionær, så skrev jeg at jeg gerne ville købe et stort hus eller en stor bil. Er det så forkert at skrive hvor stort huset er, hvad det skal indeholde osv..E... -
Program til at skrive mat/fys
ForumindlægNormalt når jeg laver matematikafleveringer, fysikafleveringer og rapporter, bruger jeg word equation til at skrive udregninger. Da jeg har valgt at skrive 3.års opgave i matematik, kunne jeg godt tænke mig noget der ville være både nemmere og pænere. Har I nogle gode programmer, man kan bruge ti... -
hej
Forumindlæghej, nu går jeg i folkeskole,og jeg vil gerne læse til tandlæge efter 9.klasse, men jeg ved ikke hvilken uddannelse man skal tage. og hvor mange karakter man mindst skal have, for at komme til gymnasiet. hvilke fag, man skal være god til? hvis jeg vælger at gå på gymnasiet, hvilken niveau skal ... -
aetser guld og sölv hinanden?
ForumindlægHejsa Min kammerat paastaar at guld og sölv aetser hinanden: altsaa hvis man har en sölvring haengende paa en guld halskaede aetser de hinanden. Kan dette passe? Derudover: Hvorfor findes der baade hvid guld og "almindeligt" guld? altsaa hvad er det der gör at hvid guld bliver hvidt? -
HJÆLP!
ForumindlægHej! Går i 3g og har brug for skriftlig hjælp til opgaver! Nogen der kender/ eller kan hjælpe mig? MVH -
Tekst til Moral&Ansvar
ForumindlægHej! Hvilke tekster kan man bruge til emnet ''Moral&Ansvar'', til sin mundtlige eksamen? Hjælp please...
