Søgning på: matematik b eksamen 2017 hhx. Resultater: 18581 til 18600 af 130298
-
Eksamen - Hvordan foregår det helt præcist
ForumindlægJeg skal op og forsvare mit projekt omkring børn her om et par dage, men jeg er lidt i tvivl om hvordan og hvorledes jeg skal gribe det an. Jeg er jo derinde i 30min, og hvad forventer de der sker på den tid? Skal man stå og snakke i hele den tid, eller skal man fremlægge sit projekt i 10min og r... -
Studenter eksamen 2014
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål i sættet som lyder: "Bestem de værdier af a, for hvilke bolden går midt gennem kurven, der er placeret i 3,05 meters højde 10 meter fra spilleren. " Funktionen som er givet er: y=-0,034 (1+a^2) x^2 +a x+2,1 Håber i kan hjælpe. -
Dansk mdt. eksamen
ForumindlægHey jeg skal op i Dansk mdt. og jeg har trukket fiktionstekst fra 1980'erne. Jeg har derfor valgt Et digt af Michael Strunge "Revolution" men jeg kan ikke finde noget godt stof omkring digtet og i det hele taget ikke noget brugbart om Michael Strunge. Så hvis der er en eller a... -
valg af eksamens tekst
Forumindlæghej jeg står og skal op til mundlig prøve i dansk jeg har trukket "det morderne menneske - noveller" og jeg har brugt en del tid på at finde en tekst til dette emne er der nogen der har en god novelle der kan gå ind under "det morderene menneske". det ville være en stor hjælp ... -
Eksamen 6. juni
ForumindlægHej ville lige høre om der er nogle af jer der var oppe i fysik idag? Hvordan gik det? og er der nogle der kunne lægge deres besvarelse ud eller svar? -
P-piller og hormoner, hjælp til eksamen
ForumindlægHej! Jeg er i gang med at læse op til biologi C. kort sagt har jeg lidt problemer med at finde ud af hvordan de forskellige hormoner som er tilsat p-piller påvirker de overordnede hormoner. Gestagen som er syntetisk progesteron, påvirker: at der bliver produceret sejt slim som forhindr... -
Planetsystemet? Fysik C eksamen hjælp!
ForumindlægHej alle, jeg har trukket et spørgsmål ångående planetsystemet. Det lyder således: "Lav en præsentation hvor du fortæller om jordens, solens og månens indbyrdes beliggenhed, og hvilke iagttagelser det giver anledning til fra jorden" Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad... -
Hjælp - analyse til mdt historie eksamen
ForumindlægHej jeg skal til studentereksamen i historie, og er faktisk usikker på hvordan jeg helt præcist skal gribe det an. Jeg har ikke rigtig forstået hvad de der analyser indebærer, hvis det nu f.eks. er en eller anden krig man kommer op i? Nogle der kan hjælpe mig. -
Hjælp - kemi eksamen i morgen!!
ForumindlægHvad er det lige teoretisk og praktisk udbytte er?? synes ikke, at der er given nogen ordenlig forklaring på dette i min bog :( -
Hjælpeord til mundtlig eksamen søges!
ForumindlægHola. Jeg skal op i spansk om 1 uges tid - HF - har haft det i 2 år.. Jeg har brug for diverse hjælpesætninger til at kunne gribe teksten an, såsom fx: Teksten handler om... Den er skrevet af... Temaet i teksten er... Det får mig til at tænke på... Osv osv osv - alle forslag er velkomne. ... -
"Haster" eksamen på fredag ;/
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at forklare hvad en ionforbindelse er helt præsict? -
Skriftlig eksamen uden hjælpemidler
ForumindlægHej! Er der ikke nogen, som sidder med den tynde røde bog STX a-niveau (vejledende eksempler på eksamensopgaver i mat)? Der er nogle eksempler på opgaver uden hjælpemidler side 44 og 48... nogen der kan svare på opgave 5 side 44? Det kunne være rart at øve sig lidt på disse opgaver... -
AT eksame imorgen ;-)
Forumindlæghej. Nogen der kan komme med nogle guldkorn, til hvad jeg kan perspektivere mit emne til. Jeg har om robotter/kunstig intelligens med fokus på Issac Asimov. Fagkombinationen er Engelsk/historie jeg har perspektiveret det til mit studieprojekt, men ved ikke hvad jeg ellers kan perspektivere det... -
Dna funktion eksam
Forumindlæghej jeg bestod desværre ik i biologi, de gav mig nogle spørgesmål som jeg ik kunne. vil lige spørge om i kan svar til mig. de spurgte hvorfor kopier man protein og hvorfor er det vigtigst have protein og hvad for nogen protein der er? ved i ? -
eksamens morgenen (digt)
Forumindlæg07.00 Morgen Sover Vågner Sover Meget uroligt Vågner pludseligt Øjnene sammenhængende Vil ikke Ser rundt Det venter Er ikke klar Kommer på benene Slæber træt kroppen Vand i ansigtet Tankerne kører rundt Kigger i spejlet Er du klar nu? Maden spises meget langsomt Hver eneste bid smages Tiden t... -
Eksamen Mat C
ForumindlægHejsa. Jeg skal op i mat C 9. juni, og jeg sigter efter et 10-tal, da jeg gerne vil hæve mit dovenskabs-gennemsnit. Hvor meget af det stof, man er oppe i, skal man kunne og vide for at få 10? -
Dumpe eksamen, problem?
ForumindlægHej folkens jeg har et par spørgsmål ang. studentereksamenen, som jeg håber i kan svare på. jeg har kikket rundt om på forummet, uden decideret at få svar på disse spørgsmål, derfor: 1: er det KUN det FULDENDTE gennemsnit som har reel betydning (dvs eksamenskarakterer + årskarakter for alle fag... -
Mundtlige eksamen 24 timer
ForumindlægNogen der har været oppe? Håber i kan give lidt råd.. Hvordan skal man præsentere teksten? noget a la.. teksten handler bla bla.. elelr? -
Bredere vælgeropbakning... HJÆLP (EKSAMEN)
ForumindlægHvad ligger til grunde for at det er blevet nødvendigt at ændre politik for at opnå en bredere vælgeropbakning.? -
kalifat haster eksam om 30 min
Forumindlæghej hvad er kalifat haster skal afsted snart
