Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 18601 til 18620 af 48880
-
ønsker hjælp hurtigst muligt
Forumindlægønsker hjælp hurtigst muligt But what can we do, to improve children’s obesity? This is a big question. Do we have materials to give a good treatment to children’s, who are in bad condition? But in other hand, the government spends a lot of money to reduce fatness. But who makes the problems fo... -
2 gradsindvandre
ForumindlægHva vil det sige at være "anden gradsindvandre" -
det moderne gennembrud
Forumindlæghvad var kvindens rolle i samfundet i det moderne gennembrud? -
Maskinmester uddannelsen
ForumindlægHey her, jeg skal begynde på maskinmester skole til kommende januar, er det nogen som har nogen idé hvordan en skal forberede sig til det ?.. jeg har ikki gået i skole siden jeg var udlært som radiomekaniker og det er 10 år siden. Så man er lidt rusten til skolegang .. -
Eksaminer i år
ForumindlægJeg går i 2g og vil gerne vide, hvor mange eksaminer jeg skal op i i år. Min studieretning er MatA, FysB og KemiB, som valgfag vælger jeg FysA og astronomiC. I 1g afsluttede jeg samf+bk, men var ikke op i nogen eksaminer. I år afslutter jeg old, rel, tysk og kemi B. Eng B kører vist 3-årigt for... -
Lyder det rigtigt ?? ..
ForumindlægLyder det rigtigt ? The new marketing tool the companies, can customer’s better understand than traditional methods. -
Eksamensbevis
ForumindlægHvad er det HELT præcist der kommer til at stå på ens studenter eksamenbevis? -
"Haster "Hjælp"
Forumindlæghej jeg vil bare hører om der er nogen der har læst dittemenneske barn og hviken 10 sidere synes i er gode på forhånd tak p.s det er til en nye undersøgelse please svar mig -
Konverter PDF filer til Word eller powerpoint
ForumindlægJeg synes det er meget svært at tage noter til forelæsninger man har i PDF filer, og har derfor været i gang med at finde programmer der kan konverter PDF filer til Word eller Powerpoint, men har ikke fundet et program der kan gøre det ordentligt. Kan I anbefale en måde at konverter sine PDF file... -
Et hurtigt spørgsmål..
ForumindlægHej.. Jeg er i tvivl om glosen: på Grøndland Hedder det An/auf/in Grönland? Kram -
Problemformulering.
ForumindlægJeg skal skrive et projekt ang. 'Health consequences of global warming'. Jeg ved jeg skal stile 'Hv..' spørgsmål, men hvilke gode kunne jeg komme med til dette? x) -
iværksætter
ForumindlægHej. Jeg har længe gået med lysten til at starte min egen butik med tøj, brugskunst osv., men er i tvivl om hvilken vej jeg skal gå? Jeg er færdig med gymnasiet (sproglig)til sommer, så det ville måske være spild af tid at starte på Niels Brock? På forhånd tak, Cecilie:) -
AT prøveeksamen Metoder
ForumindlægJeg skal op til At prøveeksamen og er lidt i tvivl om metoderne. (Naturvidenskabelig og hermaneutiske). Tænkte om der var nogen som kunne give mig en god kort forklaring på de to metoder ? -
Årsprøver
ForumindlægHvilke oplæg plejer man at få til årsprøverne? Er det sidste års eksamensoplæg eller er det noget hjemmelavet? På forhånd tak! -
Sammenhængen mellem rente og valuta
ForumindlægJa jeg skal finde ud af hvad sammenhængen er mellem rente og valuta, har læst det i bogen meeeeeen det er som om mit hoved bare ikke vil fange det på en måde som jeg forstår, nogle der kan forklare??? -
Matematik, hvordan forbedre jeg mig?
ForumindlægHej Jeg har et problem. Mit matematik halter - gelvaldigt, jeg er færdig med 2.G på HTX og da jeg intet valg havde skal jeg have matematik på A niveau efter sommerferien. Pt får jeg 4 svarende til 7 i den gamle skala i års karakter(både mundtlig og skriftlig). Jeg ville gerne op på et 7 tal (ny... -
Hvor meget er en fod i meter?
Forumindlæghvordan ska man omregne noget med en bredde på 5 fod til meter? -
Virkelig nætte eller tvangstanke 2 - Naja Marie Aidt | Handling og budskab.
ForumindlægHej Er der nogen som kan skrive hvad handlingen og budskabet med dette digt er? :-) Det vil være et stort hjælp Virkelig nætte eller tvangstanke 2 - Naja marie Aidt. Med al den ondskab godheden rummer Vil jeg kvæle mine børn i sene utrydelige timer tage livet af dem De bliver til den m... -
Mad til vognen?
ForumindlægJA så skal vi snart køre rundt i vognen på vores dimmissionsdag, men jeg ved ikke hvad jeg dog skal servere til mine venner. De skal jo kun være der i 20 min. så hvad man servere? -
karakter
ForumindlægJeg er bange for, at jeg får 6,7 i snit, men det er mit håb at få 7. Hvis jeg nu lader vær med at tage til den sidste eksamen (Jeg bliver snart student nemlig) og vælger merit for at forbedre de karakterer jeg er dumpet i. Vil det være bedre? Er der nogen, der har været i samme situation som?
