Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 18601 til 18620 af 60468
  • Noter - overvurderet?

    Forumindlæg
    Er noter overvurderet?Har du brugt de noter, du har lavet gennem året til eksamen, elelr var det noget værre rod?
  • IT Projekt

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg sidder her med et stort IT projekt som jeg skal aflevere den 4. maj.Jeg skal kort beskrive informationsteknologiens hisorie, hvor jeg skal lægge vægt på de mest markante ændringer.Derudover er der også en masse andet, men lige dette spørgsmål er lidt tricky.Er der nogle af jer der har ...
  • påskeferie

    Forumindlæg
    hej hvornår starter ogg slutter påskeferie ved i det ?
  • Formelsamling i Fysik

    Forumindlæg
    Er der nogen, som ligger inden med en formelsamling til Fysik A stx og som kan give mig titel og forlag? Min fysiklærer har aldrig udleveret en, men jeg vil ret gerne være i besiddelse af en til den skriftlige eksamen om en uge.
  • Emne: Grænser

    Forumindlæg
    Hej Jeg har valgt dansk og engelsk i AT. Men jeg undrer mig over hvilke "forskellige" metoder der er i de to fag?
  • Hjælp mig, er meget forvirret!!!

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg kunne godt tænke mig at vide fordele og ulemper ved HF-enkeltfag. Jeg vil nemlig gerne læse det, da mine endelige årskarakter i STX ikke er tilfredsstilende.. Jeg har et snit på ca 7, men jeg vil gerne læse til tandlæge og det kræver pt. et snit på 10! Derfor har jeg valgt at mel...
  • Karakter tæller kun 0,75?

    Forumindlæg
    Hvad er det for noget pis? Hvis man kun har været oppe i en eksamen i den pågældende, burde den så ikke tælle 1,5? Det "gavner" jo mere dem mere lave karakterer, end dem med høje.
  • Eksemen i fysik B

    Forumindlæg
    Hej igen allesammen! Jeg har meget svært ved at følge med i fysik timerne, og jeg ved ikke hvordan man forbreder sig til fysik eksame. Der er sikkert nogle her der har haft fysik B som enkeltfag, Hf, gider i lige forklare mig hvad er det relevante kort sagt hvordan skal jeg læse op til eksamen?? ...
  • En lille hjælp Tak:)

    Forumindlæg
    Er der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D
  • Vedr. sommersupplering & optagelse..

    Forumindlæg
    Jeg går på STX og er 2.g´er, så jeg skal vælge valgfag nu på torsdag. Problemet er, at jeg ikke kan vælge Fysik B (jeg afsluttede Fysik C sidste år) Så, hvis jeg tager sommersupplering i 2010 og dermed opgraderer til Fysik B, kan jeg så samtidig også blive optaget på Odontologi-studiet i 2010 ge...
  • Dusør 50kr. Til den første.

    Forumindlæg
    Dusør. Til den der kan sende opgavesættet fra skriftlig eksamen i Samfundsfag A-niveau på STX fra sidste år altså 2008 sommeren.
  • Matematik

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil gerne øve mig til skriftlig matematik , og ville lige hører om der var nogle der havde, eller evt. kunne finde Matematik syge eksamen stx 2008? M.V.H.
  • Samf. B - hvordan og hvorledes?

    Forumindlæg
    Nogle der ved, hvordan samf. B(mdt. eksamen) foregår på STX? Evt. er der stor forskel på C og B mht. samf.?
  • fif til mundtlig

    Forumindlæg
    Er der nogle der har gode ideer til at strukturerer mundtlig eksamen eller hoppe fra emne/ bevis til et andet emne som kan løfte niveauet ? Stx.
  • hjælp til sp. i historie

    Forumindlæg
    Hej. er der nogen herinde der kan hjælpe med historie? har lige brug for lidt hjælp med hensyn til en 24-timers forbedrelses eksamen (STX A)
  • CIE-diagram.

    Forumindlæg
    Skal til fysik eksamen STX på C, på tirsdag, og vil gern elige have på plads hvad et CIE-diagram er og hvornår det bliver brugt. er der nogen der kan hjælpe?
  • Historie - DK & EF/EU/Globalisering

    Forumindlæg
    Har lige været oppe og trække spørgsmål til Historie mundtligt eksamenstx. Er der muligvis andre der har trukket det samme som mig, som var frisk på at samarbejde? ..
  • Længde af eksamensforberedelsestid MAT A

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i morgen tidlig i matematik STX A. Ved i hvor lang forberedelsestid jeg kan forvente???
  • Karakterer

    Forumindlæg
    Hej. Jeg tænkte på, hvis man dropper ud af STX som 2. år, vil karakterene fra 1.g eksamen/årskarakter så gælde, eller er det ens 9 klasse eksamenskarakterer, der gæller?
  • I've chosen this topic because

    Forumindlæg
    Er det nødvendigt til mundtlig eksamen i engelsk at fortælle, hvorfor man har valgt emnet? Det er jo lidt spild af tid... Tak på forhånd