Søgning på: spansk eksamen mundtlig. Resultater: 18601 til 18620 af 44012
-
Terminsprøver
ForumindlægHej!Er der nogle, som allerede har været til terminsprøver, som har nogle gode tips evt? :) Er opgaverne/emnerne svære?Tak! -
hvor på uvm???
Forumindlæghey...har ledt en hel del på uvm.dk, men kan ikk finde studentereksamen i skr. mat 3-årigt a-nivuea frs aug 2005 - nogen som kan hjælpe? -
Statistik ?? HJÆLP
ForumindlægHej! Er ved at læse op til matematik årsprøve. Er kommet til emnet "statistik" og har lige fundet ud af at jeg ikke kan finde hverken noter eller udleverede ark omkring det.Er der nogen der kan fortælle mig hvad man skal kunne om statistik i 1.g?Eller som ligger inde med nogle notater o... -
Karakter
Forumindlæger der nogen der ved hvilken karakter der gives når man har fået ca. 93 point på 3-årig højniveau i mat? -
Blev Eufiletos dømt?
ForumindlægHEJ!Er der nogen, der ved, om Eufiletos blev dømt skyldig i mordet på Eratosthenes eller ej?(Fra Lysias' "Forsvarstale i sagen om drabet på Eratosthenes") -
Lineære differentialligninger
ForumindlægSå er der tid til nogle 2.ordens lineære differentialligninger. Jeg snakker om ligninger af typen:(1) y''+a(x)y'+b(x)y=c(x)(2) y''+a(x)y'+b(x)y=0For at finde den fuldstændige løsning til (1) skal man igennem en række sætninger som skal bevises. Jeg har dog nogle problemer ... -
En god start...
ForumindlægHej alle!Synes det kunne være meget nyttigt for mig men også for andre der skal op i matematik på 1-årigt A-niveau, at have en slags basal viden til disse emner:1)Vektorregning i planet2)Vektorregning i rummet3) Bestemt integral (vha over- og undersummer, findes et integral)4)Integral og stamfunk... -
Bevis for Vektorprodukt?
ForumindlægHejjeg har følgende sætning:Lad a og b være to egentlige vektorer i R^3. Ved vektorproduktet axb forstår den vektor, som opfylder:1) axb er ortogonale på både a og b2) (a,b,axb) udgør et højresystem3) |axb|=|a|*|b|*sinv (hvor v er vinklen mellem a og b)Hvordan beviser jeg ovenstående sætning? -
karakter
Forumindlæghey,jeg er flyttet til london.Jeg har sveart ved at overseatte min karakter,jeg vil gerne have en side hvor der stor om karakter. For her har de andre systemer, de bruger abc.....jeg har virklig brug for hjealp -
jan sonnergaard
Forumindlægkan se, der er en del, der kender til jan sonnergaard - nogen der har haft om "reprise på krogs fisserestaurant"? -
Terminsprøve i dansk
ForumindlægHej, Er der en derude som ved, om man kommer op i et gammelt eksamenssæt til terminsprøven i dansk på stx? -
Kan man få udskudt sin AT?
ForumindlægKan amn få udskudt den dag man skal afleverer sin AT-synopsis? -
Udregning af gennemsnit
Forumindlæghttp://softit.dk/snit.asp Kan man regne med denne side regner ens gennemsnit rigtigt ud? :-) -
Analyse af Livet og Kærligheden
ForumindlægEr der nogen der har en analyse af livet og kærligheden af Niels Hav. Jeg har allerede lavet analyse af den, men vil gerne have noget inspiration. :) - måske få nogle ide, o.lign. -
Religion i AT - Skal jeg nævne metoden?
Forumindlæg.. -
Begreber
ForumindlægHej, Nogle der har et decideret ark fyldt med old. fagelige begreber? Alt fra kunst til tragedier ville være super! -
Engelsk
ForumindlægNogen som har været op til Engelsk(stx) i år?:) -
Hej, nogen der kan skaffe mig facitliste til...
Forumindlæg...Mat eksamenssæt B-niveau 19. maj 2006? Takker på forhånd -
Hvornår bliver de skriftlige årsprøvekarakterer offentliggjort?
ForumindlægPå min skole har 3.g'erne allerede fået deres skriftlige studentereksamenskarakterer, men vi andre har endnu ikke fået vores skriftlige årsprøvekarakterer at vide. Er der nogen der ved hvornår man kan forvente at årsprøvekaraktererne bliver offentliggjort? -
Hvilket gennemsnit tæller?
ForumindlægDer er i vores klasse stor tvivl om hvilket gennemsnit, der tæller, som adgangsgennemsnit til universitetet. Er det årskarekterene eller eksamensgennemsnittet der tæller? Eller er det en blanding hvor eksamenskarekterene erstatter standpunktkarekterene? Det skal i øvrigt siges at vi er på den ...
