Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 18621 til 18640 af 156338
  • Hjælp til rettelse af tekst

    Forumindlæg
    Hej Folk. Er der nogen som kan tysk på højt niveau og vil rette en stil? Hilsen CS
  • rettelse

    Forumindlæg
    Hej en der lige hurtigti kan rette min kemi rapport om, edike , c niveau,,,
  • Fremlæggelse af en bog?

    Forumindlæg
    Hvordan skulle man lave en fremlæggelse af en bog? Powerpoint? 10 klasse niveau.
  • Kemi eksamen

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvordan kemi eksamen på b niveau foregår? Har ingen anelse
  • It opg. Team travel

    Forumindlæg
    Er der nogle der har lavet team travel opgaven i it niveau d
  • Rette Fransk?

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil rette min fransk stil? Den er ikke særlig lang, og det er folkeskole´s niveau.
  • Fysik/kemi

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil gerne spørge om hvad fysik er og hvad kemi er og hvis i kunne forklare på et lavt niveau
  • lommeregner til skriftlig matematikeksamen?

    Forumindlæg
    Hej Må man bruge lommeregner til den skriftlige matematikeksamen på B-niveau i delprøve 1 ?
  • matema10k bog

    Forumindlæg
    hejsa.. Er her nogle som ud over mig har matema10k bogen HF B niveau - hvis der er, hvad synes i så om den?.
  • Internet-adresser

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen herinde som kender nogle hjemmesider hvor man kan teste sig selv i fysik c-niveau ?
  • rødforskydning

    Forumindlæg
    Hej. Nogle som kan foaklare hvad rødforskydning er på C niveau? Har læst om det og fatter det stadig ikke!
  • Hjælp til eksamen!

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville spørge om, hvordan man skal gribe det an til en mundtlig religionseksamen på c-niveau?
  • Hjælp til fransk

    Forumindlæg
    Er der nogen herinde der vil kunne være lektiehjælper et par timer til en fransk aflevering på 2.g B-niveau??
  • faget idræt

    Forumindlæg
    Må man gerne bruge idræt til sin AT-prøve, på trods af at man kun har det på c-niveau
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der har opgaverne til terminsprøven i engelsk, marts 2013 stx b niveau?
  • Sommerkursus i Matematik B - som ikke er GSK

    Forumindlæg
    Nogen som har kendskab til et sommerkursus/kursus i Matematik på B-niveau, som ikke er GSK? :)
  • noter til fysik

    Forumindlæg
    hej studieportalen, nogle der ligger ind med noter til fysik, 9 klasses niveau?
  • Nogle som har haft fjernundervisning?

    Forumindlæg
    Hej folkens.. Er her nogle som har haft fjernundervisning/flexfag før, i så fald hvilke fag og niveauer?
  • EKSAMEN :O hjælp miig :'/

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville spørge om hvordan en fysik eksamen på B-niveau foregår? håber der vil være nogen der fortæller mig det
  • atmosfæren eksamen

    Forumindlæg
    hej Jeg skal til eksamen i kemi på b-niveau og så tænkte jeg på hvad man skal komme ind på hvis man trækker atmosfæren?