Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 18621 til 18640 af 156338
-
Hjælp til rettelse af tekst
ForumindlægHej Folk. Er der nogen som kan tysk på højt niveau og vil rette en stil? Hilsen CS -
rettelse
ForumindlægHej en der lige hurtigti kan rette min kemi rapport om, edike , c niveau,,, -
Fremlæggelse af en bog?
ForumindlægHvordan skulle man lave en fremlæggelse af en bog? Powerpoint? 10 klasse niveau. -
Kemi eksamen
ForumindlægNogen der ved hvordan kemi eksamen på b niveau foregår? Har ingen anelse -
It opg. Team travel
ForumindlægEr der nogle der har lavet team travel opgaven i it niveau d -
Rette Fransk?
ForumindlægEr der nogen der vil rette min fransk stil? Den er ikke særlig lang, og det er folkeskole´s niveau. -
Fysik/kemi
ForumindlægHej Jeg vil gerne spørge om hvad fysik er og hvad kemi er og hvis i kunne forklare på et lavt niveau -
lommeregner til skriftlig matematikeksamen?
ForumindlægHej Må man bruge lommeregner til den skriftlige matematikeksamen på B-niveau i delprøve 1 ? -
matema10k bog
Forumindlæghejsa.. Er her nogle som ud over mig har matema10k bogen HF B niveau - hvis der er, hvad synes i så om den?. -
Internet-adresser
ForumindlægHej Er der nogen herinde som kender nogle hjemmesider hvor man kan teste sig selv i fysik c-niveau ? -
rødforskydning
ForumindlægHej. Nogle som kan foaklare hvad rødforskydning er på C niveau? Har læst om det og fatter det stadig ikke! -
Hjælp til eksamen!
ForumindlægHej Jeg ville spørge om, hvordan man skal gribe det an til en mundtlig religionseksamen på c-niveau? -
Hjælp til fransk
ForumindlægEr der nogen herinde der vil kunne være lektiehjælper et par timer til en fransk aflevering på 2.g B-niveau?? -
faget idræt
ForumindlægMå man gerne bruge idræt til sin AT-prøve, på trods af at man kun har det på c-niveau -
Terminsprøve
ForumindlægHej Er der nogle der har opgaverne til terminsprøven i engelsk, marts 2013 stx b niveau? -
Sommerkursus i Matematik B - som ikke er GSK
ForumindlægNogen som har kendskab til et sommerkursus/kursus i Matematik på B-niveau, som ikke er GSK? :) -
noter til fysik
Forumindlæghej studieportalen, nogle der ligger ind med noter til fysik, 9 klasses niveau? -
Nogle som har haft fjernundervisning?
ForumindlægHej folkens.. Er her nogle som har haft fjernundervisning/flexfag før, i så fald hvilke fag og niveauer? -
EKSAMEN :O hjælp miig :'/
ForumindlægHej, jeg ville spørge om hvordan en fysik eksamen på B-niveau foregår? håber der vil være nogen der fortæller mig det -
atmosfæren eksamen
Forumindlæghej Jeg skal til eksamen i kemi på b-niveau og så tænkte jeg på hvad man skal komme ind på hvis man trækker atmosfæren?
