Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 18621 til 18640 af 75430
-
Tekster
ForumindlægHvad betyder disse tre ting: verbal kontekst situationskontekst kulturel kontekst -
Hjælp! Essay!
ForumindlægHej Jeg skal skrive et Essay, på engelsk om forskellen mellem drnege og piger. Jeg er fuldstændig på bar bund og ved ikke hvad jeg skal gøre! kan en eller anden ikke please hjælpe mig! mvh, og tak! -
En meget nem lille opgave.. ordsprog
ForumindlægHvad betyder det her ordsprog: Når blod bliver tyndere end vand Er der nogle der har læst bogen, håber virkelig på hjælp.. på forhånd tak. -
vækst og funktion..
ForumindlægHar fået følgende opg. af min Mat-lærer (1.g) Vækst uden for byerne: Da broen blev indviet i 1970 kørte der 6.200 bilver over pr. døgn. i 1994 var tallet steget til 32.100 Udklippet stammer fra DSB-bladet "Ud & Se" fra 1995. Her kan man læse, at den gennemsnitlige daglige biltrafik o... -
Skifte studieretning?
ForumindlægJeg har på det seneste tænkt på at skife studieretning, men jeg er ikke helt sikker. Den studieretning jeg tænker på er Matematik A, Fysik A, Kemi B. Jeg har 9;lige9; fået 10 til NV-prøven og har udviklet en interesse i fagene fysik og matematik. Men det eneste der holder mig tilbage er mi... -
Turbohold i samf. eller IØ
ForumindlægHej Er der nogen der kender til et turbokursus i samfundsfag (B) eller international økonomi (B) ? -
De gode råd?
ForumindlægJeg synes ikke jeg kan finde så mange indlæg, med gode råd.. nogen der har været oppe i old (ny reform) og som kan hjælpe os andre, med lidt "guld"? -
bøger..
ForumindlægHey så har jeg endelig ferie :D men, der skal stadig læses. Så ville høre jer ad, mht. hvilke perioder der var de vigtigste at læse om indenfor HISTORIE.. -
Krum overflade vs. overfladeareal
ForumindlægHalløj Jeg blev pludselig meget forvirret over hvad forskellen er på en krum overflade og overfladearealet. Er der en der kan forklare det? :) -
Til webmaster
ForumindlægHej Alle webmaster! Før kunne man skrive beskeder til folk, men det mener jeg ikke man kan nu, eller er det bare mig der ikke kan finde ud af det! Jeg kan kun skrive private beskeder til mine favoritter, men jeg mener der er en klog persov ved navn sam, der måske kan hjælpe ;) -
? I tvivl
ForumindlægHej jeg går i 2.g og har den matematiske linie, men jeg har jeg har det helt vildt svært med at følge med, og synes selv,at jeg er rimelig dårlig! føler tit at jeg har taget den forkerte linie, men nu må i ikke tro, at jeg ikke kan lide matematik, føler bare jeg ikke er god nok. Helt seriøs hvad ... -
subjektivitet i en nyhedsartikel
Forumindlæghej alle sammen... skal skrive en stil om subjektivitet i en nyhedsartikel. har i nogle gode ideer eller kommentarer til dette? det kunne også være godt med et par eksempler og lign :) -
Alkohol - forbrænding - forsøg
Forumindlæghey, jeg har en slags 9;9; prøvekesamen 9;9; i fysik/kemi. det vil være en hjælp hvis i måske kunne komme med forsøg jeg kunne lave og evt. nogle links, hvor der står hvordan man laver dem :) -
Problemregning
ForumindlægHar i nogle gode råd til en problemregning test, det går ind i mit karekterblad som vi forventer at få i marts, så vil klare det så godt som muligt. -
Hvordan laver jeg sidehovede
ForumindlægHej. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg laver et sidehovede i LaTeX? -
Hej .. A, b eller c-niveau`
ForumindlægHej allesammen .. jeg har studieretningen Matematik (A), Fysik (B), Kemi(C) .. Jeg er p.t kun igang med grundforløbet, jeg har hørt at grundforløbet forgår alt i C-Niveau .. Vil det sige at de matematik afleveringer og -opgaver vi laver, er altsammen c-niveau? .. - håber på nogle gode respons :))) -
Markedsanalyse
ForumindlægHej Alle fælles studerende. Jeg skal mit SRP (studieretningsprojekt som før hed SSO) lave en markedsanalyse for Fisk i KIna. Altså om hvilke forhold der skal tages højte for hvis en vestlig fiskeproduktion skal eksporterer til Kina, og hvilke forhold de skal have for øje. Jeg skal tage udgangs... -
Liv? Hjæææælp
ForumindlægHej Alle sammen. Jeg har snart projekt uge, og mit overemne er LIV. Mit underemne har jeg ingen ide om hvad det skulle være? Er der nogle der kunne komme med nogle forslag ? Mange tak på forhånd -
HJÆLP til 2 HURTIGE
Forumindlæg1. dy/dx-3y=e^x Bestem til denne differentialligning den løsning, hvis graf i punktet (1,f(1)) har en tangent med ligningen y=x-5 ?? 2. i en model for hvordan en bestems population udvikler sig i tidens løb antages det at populationens væksthastighed er proportional med populationens størrelse... -
Hjælp med tegne forklaring...
Forumindlæg1) Tegn en kvadrat. find midten af siderne og tegn havcirkler udenpå kvadratet. vælg et punkt på en af halvcirklerne. tegn rette linier fra punktet gennem kvadratets to nærmeste hjørner og forsæt til de rammer to andre halvcirkler. forsæt fra to nye punkter på halvcirklerne gennem de næste kvadra...
