Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 18621 til 18640 af 34519
-
polære og upolære
Forumindlægjeg sidder og læser op til eksammen og støder altid på noget, som ikke helt forstår... ehanol består af en polære og en upolære gruppe. den polære er hydroxygruppen og den upolære er C-H gruppen. hvordan kan man se det er en polære eller en opolære gruppe. er det primært ved send smelte og kogepu... -
logistisk vækst
Forumindlægsidder lidt med håret i postkassen, skal til mat eksamen på mandag, og har siddet og kigget på logistisk vækst RIGTIG lang tid nu, men kan simpelthen ikke finde ud af hvad det egentlig går ud på, og hvad man kan sige til det. mit eksamens spørgsmål hedder: Lineære differentialligninger y'=k*... -
ITX flex
ForumindlægHej, ITX Flex er et overvågningsprogram under eksamen. Kan jeg spørge om der er nogle er Jer der ved hvordan mna ser sine optagelser som ITX Flex har foretaget. Jeg mener at have læst at man kan gøre det i Digital Eksamen, men ved ikke helt hvor man kan gøre det. -
Løsning
ForumindlægHej findes der en løsning?? til flg. link: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120816%20stx122%20FYSA%20skriftelig%20opgavesaet.ashx Eksamens opgavesæt skriftlig fy... -
Problemregning
ForumindlægHejsa! Jeg går i 9'ende klasse, hvilket betyder, eksamen venter lige for døren. Jeg skal op til eksamen i skriftlig problemregning/-løsning, men jeg har et problem. Kan nogen være venlige at hjælpe mig med, hvilke emner, der forekommer til sådan en prøve (ikke gange/dividere stykker, men m... -
dygtig underviser i regnskab HD-HA alm
ForumindlægVi søger en dygtig underviser i fagene under regnskab, som vil hjælpe en studerende til eksamen snarest i faget ekstern regnskab. Vi kan tilbuyde betaling pr. time samt en succes-fee for bestået eksamen. Det drejer sig om faget: ekstern regnskab (Skal ske online ) Med venlig hilsen mette -
kemi reaktionsligninger
Forumindlæghej, jeg er en ung pige der går på hf jeg har kemi på c niveau, jeg vil gerne høre om man kan kom op i reaktionsligninger til eksamen, jeg skal op i nf eksamen her til sommer nemlig???? Så vil jeg også meget gerne have hjælp til reaktionsligninger?? Jeg er meget dårlig til det.. hvordan kan man ... -
Mundligt tysk HJÆLP!!
ForumindlægHej Jeg skal op til mundligt tysk eksamen om 1 ½ uge og skal få lavet en synopsis og jeg ved ikke hvad mit under emne skal være jeg håber at i kan hjælpe med det. Mit overemne er Jung ja und (ung og hvad så). Min lærer har sagt at det bare skal omhandle noget med unge i tyskland :) Hils... -
Terminsprøve - Hvem laver opgaverne?
ForumindlægHey, Hvem laver opgaverne til min kommende terminsprøve i STX Matematik A? UVM eller min lærer? Jeg kan se, at UVM udgiver 3 eksamenssæt om året (Maj, Aug, Dec). Skal dette forstås som: Maj: Eksamen Aug: Syge eksamen Dec: Terminsprøve Mvh Anders -
udtræksfag kortfilm 9 klasse
ForumindlægHey folkz! Jeg har her for lidt siden udtrukket mit fag til dansk eksamen. Jeg trak kortfilm hmm hvad er det nu lige man skal der? Analyse af en kortfilm? Reflektere til filmiske virkemidler? Sammenligne mdd Andre? Syns vinker? Andre ting - evt gode råd, film, eksamen osv.... Tusind ... -
Vægtning af årskarakter
ForumindlægHej brugere bliver nødt til at få det på det rene - jeg har spurgt en masse mennesker om det men får hele tiden forskellige svar. Jeg skal afslutte mediefag C i år, her i 1.g og skal til eksamen i det. Hvor meget eller hvor lidt tæller min årskarakter som i dette tilfælde er 7? og hvo... -
Har brug for engelsk teskter
ForumindlægHej derude! :) Jeg har fået at vide at jeg skal op i mdt. engelsk, så jeg jeg har brug for at øve mig inden eksamen. Jeg har som sagt Engelsk på B, niveau så mon ikke der var en af jer der havde nogle tekster om Travelling, eller British class society som jeg evt. kunne få og lege eksamen med... -
Bestemt integral i hånden
ForumindlægHej, hvordan vil man beregne opgave 6 her: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130524_1stx131-MAT_B.ashx Jeg skal til Matematik B skriftlig eksamen på... -
osmosebegrebet
ForumindlægHey folkens.. Vil i være søde og svar på mine 2 spørgsmål inden eksamen.. skal til eksamen allerede på mandag men kan ikke svar på dise to spørgsmål. Håber i kan hjælpe mig . Spørgsmål 1: Forklar blodets kredsløb og blodets betydning for organismen. Spørgsmål 2: Beskrive osmosebegr... -
hjælpelærer
ForumindlægHej Jeg er i gang med matematik på B-niveau i Aalborg. Jeg skal til skriftlig eksamen den 12. december, men er slet ikke parat endnu, og har derfor brug for en hjælpelærer. Forestiller mig, at vi mødes et par gange om ugen frem til eksamen, enten på cafe eller hjemme hos mig. mvh. Maria. -
Hvis jeg dumper?
ForumindlægHej. Hvad sker der hvis jeg dumper min eksamen i skriftlig dansk? Jeg skal have bestået faget for at komme ind på min næsten uddannelse, men hvis mine årskaratere er høje nok går det vel? Eller hvordan er det? Jeg har fået 7/7 i dansk og hvis jeg nu ikke ville bestå den skriftlige eks... -
Hjælp det haster
ForumindlægHej Jeg skal op til fysik eksamen her om en uge så jeg vil gerne spørge om: 1: Hvordan ser en fysik disipotion ud? 2: Skal man udnytte hele den halvanden time man har til eksamen. fx hvis jeg nu blev færdig inden for 25-35 min hvad sker der så? 3: hvor mange forsøg skal man lave for at ikke du... -
Analyse af Jomfruen og døden, Edvard Munch
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i løbet af næste uge og skal til at analysere kunstbilledet "Jomfruen og døden" af Edvard Munch. Jeg kunne godt tænke mig at se nogle af jeres billedanalyser (hvis i har det) inden jeg præsenterer det til eksamen. Jeg kan ikke rigtig finde nogle som er blev... -
SØGER BIOLOGILÆRER - BIOLOGI B
ForumindlægHASTER HASTER HASTER KÆRE ALLE. Søger en erfaren biologilærer hurtigst muligt, skal op til eksamen om ca 3 uger og har brug for hjælp inden da. Hvis der er nogen der kender nogen må de meget gerne mail til mig. [email protected] Det må meget gerne være en der har prøvet at være censor før e... -
AT-råd
ForumindlægHej.. Jeg skal op til, AT om en uge.. Vil hører om, hvordan man skal disponere over sin tid ? Skal jeg gennemgå noget af synposen til Eksamen eller skal alt stoffet være nyt? Til sidst ville jeg hører, hvad i synes jeg skal gennem gå til eksamen og i hvilken rækkefølge? Håber på hjæ...
