Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 18621 til 18640 af 169995
-
eksamensspørgsmål i psykologi
Forumindlæger der en der ved, om man kan finde nogle eksamensspørgsmål + tekster i psykologi et sted på nettet? -
Verdensbilleder
ForumindlægJeg skal være i stand til at tale om Verdensbilleder i næsten 8 minutter... Jeg skal fortælle om udvikllingen fra Ptolemaios til Kepler... Har virkelig ingen ide, om hvad jeg skal sige i så lang tid1 Nogle ideer til, hvad man kan sige og evt. perspektivere til? Evt. har nogle gode links? AL hjælp... -
En sidste hjælp?
ForumindlægMangler kun 2 opgaver, så har jeg lavet alle udenhjælpemidler til standardforsøg. Mangler e) og f) nogle hints? -
Anacharsis noter?!
ForumindlægHej Skal snart op i oldtidskunstskab og ville høre om der var nogle som lå inde med nogle gode noter til "Anacharsis"? -
regression
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke gennemskue a, b og c i mit regression -
Erhversøkonomi
ForumindlægHejsaJeg har erhversøkonomi Niveau B (HH) på selvstudium. Er der nogen der har nogle gode notater??Evt til bogen erhvervsøkonomi bind 1 -
Diskussion
Forumindlæghvordan laver man en god diskution i ens historie opgave? med henhold til at strukture og sådanne ting? -
Soc.dem. traditionelt økonomipolitik?
ForumindlægHey er ved at skrive opgave em soc.dem.Er det rigtigt at deres traditionelle politik er/var økonomipolitik, og måske mere er ved at blive velfærdspolitik???eller er jeg helt galt på den?På forhånd tak for svarerne... -
G-7 & G-8?
ForumindlægHvad står G- 7 og G-8 landene for? -
Feudalisme
ForumindlægHvis man skulle lave en redegørelse for begrebet 'feudalisme', hvilke ting ville i så mene man skulle ind på? -
Samfundsfag
ForumindlægKan jeg fåhjælpmed det her spørgsmål 19.hvorfor er der ingen lande der udelukkende er markedsøkonomiske. -
Realøkonomi?!
ForumindlægEr der nogen der vil være så venlig at komme med en definition på begrebet realøkonomi? På forhånd tak! -
Samfundsfags indsats
ForumindlægGoddag,jeg har prøvet meget i mit Samfundsfagsår på at få en højere karakter, jeg ligger på dette tidspunkt på et 8-tal. I den første periode af året sagde hun at jeg ikke gav udtryk nok for min viden , også kaldt du er ikke aktiv nok. I anden periode svarede jeg så på enormt mange spørgsmål i ti... -
Omverdensmodel
ForumindlægHej!...Nogen som kan give mig et eksempel på Omverdensmodelen.. Bare lige hvad der indgår i den...Sidder på den anden side af jorden (end DK) og har selvfølgelig glemt min afsætningsbog, til min opgave!... Så anyone - bare lige et hurtigt svar.. TAK!!...Camilla -
Hjælper den danske ulandsbistand?
ForumindlægJeg arbejder med ulandsbistand som mit projekt her i 9.klasse. og jeg har lige et spørgsmål, hvor jeg gerne vil høre nogen andres mening end min egen. Hjælper den danske ulandsbistand? Hvorfor/hvorfor ikke? -
Hjælp til en stor opgave om samfundsfag
ForumindlægJeg skriver om momssvindel, men jeg ved ikke hvad jeg mere kan skrive om. Har skrevet meget om skat, og hvad de kan gøre for at svindlen stopper og om forskellige sager i DR. Håber nogen har noget jeg kunne bruge! :) -
Defination
ForumindlægHvad handler "Samfundet om"En defination af samfundet?- Hvad er vigtigt? -
Danmark i 50'erne - indgangsvinkel?
ForumindlægHvilken vinkel kunne man anvende i et essay om halvtredserne i dk? skal aflevere om 12 timer, så ideer ville være rart. Tak. -
Hjælp med samf.
ForumindlægJeg skal besvare en delopgave B: Protektionisme og frihandel... Nogle der kan hjælpe med den? Den er vist fra årsprøve 2005... Den er ikke lige til at hitte ud af, synes jeg... -
Tværfagligt emne?
ForumindlægHejsa! Nogen der kan komme på et emne som er tværfagligt, hvor det ene fag er matematik?
