Søgning på: spansk eksamen mundtlig. Resultater: 18621 til 18640 af 44012
-
STUDENTERKØRSEL 2012!?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg går i 2g og skal til at bestille vogn til studenterkørselen. Problemet er bare at det er umuligt at få datoen for dagen fra administrationen. Det kan enten være fredag den 22. eller fredag den 29. juni. Hvornår kører resten af Danmark, for der vil vi selvfølgelig også ge... -
Fuld pensum
ForumindlægHej , jeg går i 3. g.. ved i om man kan kommer op i fuld pensum 2 dage før sidste skoledag og når de skritlige eksamner er blevet offentliggjort ?? -
Fagocytose?
ForumindlægNår en virus trænger ind i værtscellen, altså det med at den smelter sammen med cellen, er der også tale om fagocytose, eller er det kun et begreb der bruges når makrofagen fagocyterer virus? Derudover står der på min figur at det nye virus trænger ud af cellen ved en "knopskydning", er... -
Kvote 1
ForumindlægHej Studieportalen. Hvis man søger gennem kvote 1 på sin videregående uddanelse, betyder det så at man søger udelukkende af eksamensgennemsnit/eksamenresultater?? Eller spiller årskaraktererne også en rolle?!? -
Den ideale kvindekrop i antikken sammenlignet med den ideale krop i dag
ForumindlægHej :-) Jeg har som eksamensprojekt i billedkunst valgt at sammenligne den idelle kvindekrop idag med den ideale kvindekrop fra antikken. I antikken havde kvinderne former, hvorimod idag der handler dem om at være flot slank uden former osv. Jeg er gået i stå og ved ikke rigtig hvordan jeg sk... -
Svar på fp9 2025? hjælp
ForumindlægEr der nogle som kunne hjælpe med nogle af de spørgsmål i morgen til mat u. og m. hjælpemidler???? er virkelig nervøs, har ikke fulgt efter i timerne pga. noget personligt derhjemme. hvis ikke er det helt fint, ved bare jeg struggler i morgen. Skriv hvis i har svar til bare nogle af dem i lø... -
Årskarakter
ForumindlægHej. Jeg undrede mig over om årskarakter er en helhedsbedømmelse for året? Der nogle der siger ja, mens andre siger nej og derfor er jeg forvirret. -
SRP - KLAGE HJÆLP
ForumindlægHej allesammen! Jeg har skrevet SRP om anabolske steroider i fagene Biologi A og idræt B. Jeg er utilfreds med min karakter, og overvejer derfor at klage. Derfor vil jeg høre, om der er nogen, som vil læse min opgave og give et bud på en karakter/bedømmelse, så jeg har noget at forholde mig til.... -
Prøven 2004..?
ForumindlægHvor finder man den afsluttende prøve i skriftlig matmatik 2g.? Både den med hjælpe midler og den uden? Nogen der ved det? -
Reeksamen
ForumindlægHej SP, Er der en der kan fortælle mig, hvornår en sygeeksamen vil afholdes? Jeg har læst mig frem til, at sygeeksaminerne for dem der går i 3.g, 3.hf og 2.hf, er fra den 4. august til den 1. september. Hvad med for dem der går i 2.g? Jeg går nemlig i 2.g, og jeg håber på, at jeg kan komme op ... -
hvor på uvm???
Forumindlæghey...har ledt en hel del på uvm.dk, men kan ikk finde studentereksamen i skr. mat 3-årigt a-nivuea frs aug 2005 - nogen som kan hjælpe? -
Karakter
Forumindlæger der nogen der ved hvilken karakter der gives når man har fået ca. 93 point på 3-årig højniveau i mat? -
Blev Eufiletos dømt?
ForumindlægHEJ!Er der nogen, der ved, om Eufiletos blev dømt skyldig i mordet på Eratosthenes eller ej?(Fra Lysias' "Forsvarstale i sagen om drabet på Eratosthenes") -
Bevis for Vektorprodukt?
ForumindlægHejjeg har følgende sætning:Lad a og b være to egentlige vektorer i R^3. Ved vektorproduktet axb forstår den vektor, som opfylder:1) axb er ortogonale på både a og b2) (a,b,axb) udgør et højresystem3) |axb|=|a|*|b|*sinv (hvor v er vinklen mellem a og b)Hvordan beviser jeg ovenstående sætning? -
jan sonnergaard
Forumindlægkan se, der er en del, der kender til jan sonnergaard - nogen der har haft om "reprise på krogs fisserestaurant"? -
Analyse af Livet og Kærligheden
ForumindlægEr der nogen der har en analyse af livet og kærligheden af Niels Hav. Jeg har allerede lavet analyse af den, men vil gerne have noget inspiration. :) - måske få nogle ide, o.lign. -
Begreber
ForumindlægHej, Nogle der har et decideret ark fyldt med old. fagelige begreber? Alt fra kunst til tragedier ville være super! -
Udregning af gennemsnit
Forumindlæghttp://softit.dk/snit.asp Kan man regne med denne side regner ens gennemsnit rigtigt ud? :-) -
Hej, nogen der kan skaffe mig facitliste til...
Forumindlæg...Mat eksamenssæt B-niveau 19. maj 2006? Takker på forhånd -
Religion i AT - Skal jeg nævne metoden?
Forumindlæg..
