Biologi

SRP - KLAGE HJÆLP

24. februar 2015 af javad1 - Niveau: A-niveau

Hej allesammen!

Jeg har skrevet SRP om anabolske steroider i fagene Biologi A og idræt B. Jeg er utilfreds med min karakter, og overvejer derfor at klage. Derfor vil jeg høre, om der er nogen, som vil læse min opgave og give et bud på en karakter/bedømmelse, så jeg har noget at forholde mig til. Jeg er meget i tvivl om, hvordan jeg præcis skal udforme klagen, og om jeg kan få noget ud af at klage.

Det ville være en KÆMPE hjælp!!!

Jeg håber meget, at der er en venlig sjæl derude, som har tid/lyst til at hjælpe!


Brugbart svar (0)

Svar #1
24. februar 2015 af Stats

Det første du skal gøre... Er at finde bekendtgørelserne frem.. Både for SRP, Biologi A, idræt B... Dernæst ser du på, hvilke punkter der er i modstrid, med bedømmelsen... Dernæst, så skynd dig lige, at kigge på denne side, inden du skriver klagen...

http://uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Klager-over-eksamen-i-gymnasiale-uddannelser

- - -

Mvh Dennis Svensson


Brugbart svar (0)

Svar #2
25. februar 2015 af MSkousen

Har du snakket med dine vejledere, de kan måske forklare dig hvorfor du har fået den karakter du har, hvis censor og lærer ikke har været enige om karakteren (hvis også din lærer syntes det er for lavt) kan det jo værer at du kan få nogle iderer til hvad du skal fokusere på i din klage


Skriv et svar til: SRP - KLAGE HJÆLP

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.