Biologi
Biologi skriftlig eksamen 27 maj 2025
Hej alle,
Vil bare høre om der er andre som var oppe i biologi A skriftlig eksamen i dag, der også synes at den var afsindig svær? Har kun talt med folk der har været chokeret over det faglige niveau, som jeg også selv er. Og er der nogen der ved om der sker noget, hvis alle klarer sig dårligt til prøven på landsplan? om de måske er "sødere" med karakter, fordi jeg synes godt nok opgaven var umulig!
Har du eventuelt opgavesættet så jeg kan vurdere opgavernes sværhedsgrad?
Ja
Svar #2
27. maj 2025 af lollipopmaa
Mange tak, er der mulighed for at jeg kan sende dig opgaven over mail?
Svar #5
28. maj 2025 af Moderatoren
Brug del email her: https://www.studieportalen.dk/members/899102
Svar #6
28. maj 2025 af AngelOneOne
Den endelige vurdering af prøvens sværhedsgrad bliver først offentliggjort når der er afholdt censormøde planlagt til den 16. juni 2025, og herefter udarbejdes der en censorrapport, hvori der blandt andet vurderes prøvens sværhedsgrad. Når censorrapporten offentliggøres, kan den ses på bl.a. emu.dk og prøvebanken.dk.
/Angel
"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
“Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein
Svar #7
28. maj 2025 af lollipopmaa
Tak for svaret! Men er der ikke på det tidspunkt allerede indskrevet en skriftlig karakter for eksamen for dem, der har været til prøven?
#0Hej alle,
Vil bare høre om der er andre som var oppe i biologi A skriftlig eksamen i dag, der også synes at den var afsindig svær? Har kun talt med folk der har været chokeret over det faglige niveau, som jeg også selv er. Og er der nogen der ved om der sker noget, hvis alle klarer sig dårligt til prøven på landsplan? om de måske er "sødere" med karakter, fordi jeg synes godt nok opgaven var umulig!
Det er ikke sikkert den eksamen du har været til har været for svær på landsplan hvis det har været et sæt af samme sværhedsgrad, som de sæt stillet de forrige år. Jeg mener dog at skriftlig matematik eksamenssættet (den 22. maj) var meget svære end det eksamenssæt som blev stillet sidste år.
Ja
Svar #10
28. maj 2025 af lollipopmaa
Tak for svar. Vil du dele din outlook med mig? så skal jeg nok sende eksamensopgaven.
Svar #12
31. maj 2025 af lollipopmaa
tjek din mail - du skal bare scrolle ned i dokumentet. alle siderne er vedhæftet
Skriv et svar til: Biologi skriftlig eksamen 27 maj 2025
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.