Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18641 til 18660 af 35989
  • Dansk Mundligt Disposition "levende Reklamer"

    Forumindlæg
    Hej folkens jeg skal lave "levende reklamer " til mundligt eksamen... er der nogen ved hvordan jeg skal lave disposition ?
  • Kompleksiteten af eldiagrammer

    Forumindlæg
    Hej Hvor komplekse eldiagrammer vil jeg evt. kunne komme ud for at skulle analysere ved fysik på B niveau til en eksamen?
  • Gældsformlen.

    Forumindlæg
    Hej er der en der kan gøre rede for denne gældsformel? G = y * 1 - ( 1 + r )-n r Tak på forhånd, det skal bruges til eksamen.
  • ÅRETS GANG

    Forumindlæg
    Har virkelig brug for hjælp. skal til eksam imorgen!!!!! jeg kan ikke få mig selv til at forstå hvorfor vi har årstider. håber der er EN, der kan fortælle grundigt om det.
  • GENNEMSNIT

    Forumindlæg
    Tager man gennemsnittet af ens årskarakter og eksamenskarakter ifølge den nye reform? Dumpede i en eksamen, fik 00 og 7 i årskarakter..
  • Fortolkning af L.O.C Tortur

    Forumindlæg
    Hey. Jeg skal til eksamen på mandag. Er der nogen der har en kort fortolkning af "L.O.C: Tortur" ? Det vil være en stor hjælp :) Kh. Camilla
  • medina okay

    Forumindlæg
    heej jeg har dansk eksame og har valgt musikvideoen med medina med okay. jeg kan bare ikke finde ud hvad for en genre det er. og hvornår den er lavet
  • Skriftlige eksamener på STX

    Forumindlæg
    Hej. Når man skal til en skriftlig eksamen på STX, er det så tilladt at have downloadede hjemmesider liggende på sin computer? Pft.
  • synopsis??

    Forumindlæg
    hvordan laver man en synopsis til Dansk mundtlig eksamen, da man trak kampagner og har valgt støt brysterne at tale om????
  • HJÆÆÆÆÆLP!!!

    Forumindlæg
    hvordan laver man en synopsis til Dansk mundtlig eksamen, da man trak kampagner og har valgt støt brysterne at tale om????
  • Noget om Dantes guddommelige komedie??

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger med nogle rigtig gode noter om Dantes guddommelige komedie?? Skal til eksamen den 10. januar, så det haster virkelig!! Please, det ville være en huge hjælp..
  • Universets opbygning?

    Forumindlæg
    Hvis I skulle til eksamen i fysik på C-niveau og havde emnet "Universets opbygning" - hvad ville I så komme ind på?
  • Meine bedste freundin?

    Forumindlæg
    Hej - Nogen der har læst "Meine beste freundin" af Gabriele Herzog, som skulle have nogle notater liggende? Skal snart til eksamen i denne - derfor: Hjælp ;)
  • binominalfordeling

    Forumindlæg
    hej skal til eksamen i mat. i morgen og har et spørgesmål: gør rede hvad man forstår ved et binominalfordelt materiale???? :o nogen der kan hjælpe mig!!!!!!!!?????
  • Nervøsitet.. Aaaaarh !

    Forumindlæg
    Hola.. ! Ville bare spørge om der var nogen som har nogle gode råd/tips, til hvordan man undgår nervøsitet ved eksamer?!
  • 24 timer

    Forumindlæg
    Hej.. Er der en der kan hjælpe mig med en tale hurtigt med at finde etos patos og logos, jeg har problemer med at forstå den og det er eksamen..
  • omsætning af sukker i musklerne?

    Forumindlæg
    jeg skal til eksamen i biologi i morgen, og jeg har lidt problemer med det ene spørgsmål : Gør rede for omsætningen af sukker i musklerne? Håber der er nogen der vil hjælpe!!!!!
  • Sonntag

    Forumindlæg
    Er der nogen der har et referat / notater til SOnntag Af Max Bolliger? Skal til tysk eksamen på onsdag og har rigtig mange referater der skal skrives :O
  • Samf. B - hvordan og hvorledes?

    Forumindlæg
    Nogle der ved, hvordan samf. B(mdt. eksamen) foregår på STX? Evt. er der stor forskel på C og B mht. samf.?
  • Separation af de variable

    Forumindlæg
    Hej :) Hvordan vil I kort og præcist (med ord til en AT-eksamen) beskrive separation af de variable som metode? Det er en analytisk metode, som man kan benytte til at..... På forhånd tak! :-)