Søgning på: dansk eksamenssæt. Resultater: 18641 til 18660 af 42474
  • Pensum fra universitetet

    Forumindlæg
    Hej. Jeg leder efter pensum til dansk på universitetet for at se, hvad der bliver læst helt nøjagtig. Nogen der læser det, gerne vil dele det med mig? Det ville være en kæmpe hjælp for mig! Tusind tak på forhånd.
  • Ordsprog!!:))

    Forumindlæg
    Hejsa:) Man kan bruge udtrykket "Det har båret frugt" på dansk men hvordan definerer man det på engelsk??:) Håber der er nogle søder mennesker der vil hjælpe:) - På forhånd tak!
  • eksport-muligheder

    Forumindlæg
    Hej Nogen der ved hvilke modeller eller hvordan man finder ud af hvilke eksport-muligheder en danske virksomhed fx. Daloon har.
  • beregninger på ti-nspire cas

    Forumindlæg
    hej .. er der nogen der ved om man kan finde videoer, hvor man kan se hvordan man kan regne på ti-nspire cas . helst foreklaret på dansk !
  • Fortolkning af "Pigen der legede med ilden"

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal i dansk skrive en rapport om "Pigen der legede med ilden", og ville derfor lige høre, hvordan bogen skal fortolkes?
  • HJælp til Spansk Aflevering

    Forumindlæg
    Har lavet en spansk aflevering, der er ikke dansk oversættelse men kan nogle prøve at rette så godt som muligt.. den er vedhæftet.
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg har trukket skæbnefortællinger i dansk... Er der nogle som kan komme med nogle bud om hvad jeg kan bruge som eksamens tekst.?..??
  • Levende reklame

    Forumindlæg
    Hej Alle.. Jeg skal op i mundtlig dansk og har trukket fordybelsesområdet "Levende Reklamer" Er der nogen der kender en god en med 'kød i??? Kan ikke rigtig finde en.. :)
  • retskrivning

    Forumindlæg
    hej, jeg skal op i retskrivning i dansk snart. Jeg ville hører om der er nogen, som ved hvilke opgaver i selve retskrivningen giver flest point. ??
  • Erindring

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave dansk analyse af en erindring og jeg må selv vælge hvilken en det skal være... Er der nogen, der har forslag til en god erindring??
  • Retskrivning - staves vikingetiden med stort v?

    Forumindlæg
    Staves vikingetiden med stort v? Min dansk lærer siger nej, min historie lærer siger ja! What to do?
  • la boîte aux lettres

    Forumindlæg
    Nogle der har arbejdet med denne her tekst og evt kan give et lille resume med fokus på moderen på dansk ???
  • Jeg skal skrive et digt

    Forumindlæg
    Hej alle derude. Jeg skal skrive et digt, i dansk, og jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal gøre det. Det skal handle om barndom. Håber i har nogle ideer
  • Eksamen - romantikken

    Forumindlæg
    Hej med jer. Er der nogle der ved om hvad der er relevant at fortælle om til den folkeskolens afgangseksamen i dansk om romantikken? Skal man indblande Platon, eller kommer man ud på et sidespor så?
  • synopsis - tekst

    Forumindlæg
    Skal fordybe mig i et eventyr eller en fabel i min dansk synopsis. Er der nogen der kender en tekst med en god morale eller etik ?:)
  • Personkarakteristik i Den Grimme Ælling

    Forumindlæg
    Er der nogen der lægger inde med en personkarakteristik af den grimme ælling og/eller flere personer fra historien? Skal bruge den til min dansk eksamen om 2 dage:))
  • Romantikken

    Forumindlæg
    hej :) er der nogle der ved om der er nogle emner som man virkelig bare skal ind på? så som platonismen, eller er det irrelevant. Det er til folkeskolens afgangseksamen, i mundtlig dansk..
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hjælp skal op imorgen til mundtlig dansk i 1800- tallets litteratur, novellen Pernille se mine tidlige spørgsmål,, please hjælp.
  • 9 sætninger

    Forumindlæg
    hej, jeg har oversat 9 danske sætninger til tysk. Jeg vil spørge om der ikke er nogen som gider at retter dem?
  • gratis prøver i læsning og retskrivning

    Forumindlæg
    Hey alle sammen Der skulle ville ikke være nogle, som skulle sidde inde med et link til gratis prøver i skriftlig dansk(-skriftlig fremstilling)? Tak på for hånd :-)