Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 18661 til 18680 af 75430
-
Nelson mandela
Forumindlægdet her er nok et dumt spørgsmål men er nelson mandela død ? og hvis han er det hvornår døde han ? -
Gloser
ForumindlægNogen der sidder med gode gloser til emnerne "South Africa", "gun violence" eller "living differently"? -
optagelsesprøve til en STX uddannelse!!!
ForumindlægHej, jeg er en pige der gerne vil tage opatagelsesprøve for at kunne komme ind på Gym. Men det der undrer mig er, kommer man til at fortryde sit valg hvis man tager optagelsesprøve og ikke vælger at tage 10.klasse? -
Spansk mdt - La inmigración
Forumindlægja så har jeg været oppe og trække teksten til min 24 timers eksamen i spansk, emnet blev så immigration. ville lige høre om der var nogle der havde nogle guldkorn på dette område, på forhånd tak. mvh Nicolas -
Danmarks ruten
ForumindlægHej alle, Der er nogen spørgsmål jeg håber i vil kunne hjælpe mig med angående Danmarks ruten de sidste 750 mio år. 1. Overvej hvilke miljøer (klimabælter) Danmark har passeret på sin vej. 2. Undersøg om der sker nogen udvikling i bevægelseshastigheden perioden igennem. 3. Giv et par... -
Lønningsdag - Hjælp
ForumindlægHeej :) Er der en som har lavet en analyse eller fortolkning af "Lønnn Lønngsdag" af Martin Anderse Nexø, så må du meget gerne sende den mathias@reker (m a t h i a s @ r e k e r) :) Jeg vil gøre stpr gengæld den dag hvor du mangler noget bare skriv :) Håber at der er en som kan hjælpe... -
Horror
ForumindlægHej Hvorfor er det at vi er fascineret af "horror"? hvorfor ser vi gyserfilm? Skal op i engelsk mundtlig og en af emnerne er horror ;) Mange tak på forhånd ;) -
Projekt om Jehovas Vidner...
ForumindlægHej Vi har projektuge i næste uge og vi har valgt emnet Jehovas Vidner. Vi skal meget ind på hvad udfordringen er ved at være Jehovas Vidne, men vi kan simpelhen ikke finde på noget produkt der går i den retning. Er der nogen, som har nogle gode ideer til hvad vores produkt kunne være?? -
Minedrift og industri
ForumindlægJeg kan slet ikke finde ud af de her 3 spørgsmål omkring minedrift og industri. Håber i vil hjælpe mig! :) 1. Det er nødvendigt at bryde mange mineraler i miner dybt nede i jorden. Hvilke problemer er der ved minedrift? 2. Nævn nogle fordele ved at genbruge affaldsmetaller (fx jern og a... -
tal
ForumindlægHej er 1/3 højere end 1/4? -
enzym = atom + proteinmolekyle ??????
ForumindlægHej er det rigtigt at et enzym består af atomer og proteinmolekyler??? -
Bioteknologi eksamen
ForumindlægHej alle lektiehjælper. skal snart op til en bioteknologi eksamen og undrede mig over hvordan jeg skulle svarer på dette spørgsmål: Belyse nogle dyrs tilpasninger til at optage ilt i vandmiljøer, og forklare hvordan dette kan udnyttes til at vurdere et vandløbs forureningsgrad, samt di... -
Spørgsmål om selve eksamen
ForumindlægVi kan trække 14 forskellige spørgsmål til den mundtlige eksamen her om lidt, der er 2 sedler for hvert spørgsmål, altså 28 sedler som man kan trække lige inden. Mit spørgsmål er om de personer som trækker på førstedagen så fjerner ca. halvdelen af sedlerne, også for dem på anden dagen, eller bli... -
HJÆLP til rettelse af en lille opgave ?
ForumindlægEn der kan hjælpe med rettelse af en lille opgave(1side) idag ? -
6 måneder i udlandet, hvad skal jeg resten af året
Forumindlæghej jeg er på vej ud af 9.klasse og jeg vil godt til udlandet i 6 måneder. jeg har talt med mine forældre og hvad jeg skal lave resten af året hvis jeg tager afsted, men vi kan ikke finde ud af noget. jeg ville rejse septemer og så kommer jeg så hjem marts månede. jeg skal have noget at lave i ... -
Produkt til bilers udvikling
Forumindlæghey vi er to venner der mangler en ide til et produkt til vores fremlæggelse i projektopgaven. det overordnede emne er udvikling vores underemne er derfor bilers udvikling, men vi mangler noget mere end bare en powerpoint at vise. -
PORTRÆT :)
ForumindlægEN SOM KAN HJÆLPE MIG MED PORTRÆT ?? JEG SKAL PRØVE AT GØR DET SPÆNDENDE , MEN KAN IKKE ????? -
Class voting - Samfundsfag B
ForumindlægJeg sidder midt i en 24timers eksame i Samfundsfag og har om Politiske ideologier, jeg støder mange gange på ordet "class voting", jeg har søgt rundt på internettet, men kan ikke finde noget der desideret forklare definitationen? På forhånd tak for jeres tid og svar. :-) -
mono- eller polyhydron syre
ForumindlægHej kloge hoveder. Jeg er igang med en rapport omhandlende syre-base titrering, og har fået stillet spørgsmålet: Hvorfor skal man tage højde for, om det er en mono- eller polyhydron syre, og i hvilken ”kategori” falder HCl? Jeg kan ikke finde foreskellen på de to på nettet, eller i ... -
Glycerol
Forumindlæga. Hvorfra får vi det meste af den glycerol, der nedbrydes i vores celler? b. Find RQ for totalt oxidation af glycerol. RQ = mol CO2 produceret/mol O2 brugt C. Hvor mange mol atp dannes ved total oxidation af et mol glycerol? begrund svaret Nogen der kan hjælpe mig? :)
