Debat

optagelsesprøve til en STX uddannelse!!!

14. februar 2018 af anonymh7 (Slettet)

Hej, jeg er en pige der gerne vil tage opatagelsesprøve for at kunne komme ind på Gym. 

Men det der undrer mig er, kommer man til at fortryde sit valg hvis man tager optagelsesprøve og ikke vælger at tage 10.klasse? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
14. februar 2018 af ChokoladeDrengen1 (Slettet)

At tage 10. klasse er kun en god ting, hvis du fik dårlige karakterer. 

Jeg foretrækker mindst 10 på: mat, engelsk og dansk

7: Bio, fysik, kemi, geo, tysk, og historie

4: Musik, idræt og billedkunst.

02: ingen


Brugbart svar (0)

Svar #2
14. februar 2018 af Dk32 (Slettet)

Hvis du er erklæret "ikke uddannelses-parat", ville jeg råde dig til at tage en 10. klasse, fordi sammen skete med folk omkring mig, som kom ind med optagelsesprøve på trods af at de ikke blev uddannelsesparat. Nu har de alle svært ved at følge med i STX og der er også 2 der er droppet ud.

Min pointe er, at hvis dine lærer har erklæret dig "Ikke uddannelses-parat", så er der 100% en grund til det

Held og lykke i fremtiden ;)


Svar #3
14. februar 2018 af anonymh7 (Slettet)

Ja, jeg var til skole-hjem-samtale her for ca. 1 måned siden, hvor det kun var en grund til de ikke havde erklæret mig uddannelsesparat på og de anbefalede mig til at tage 10.klasse. Jeg mener selv det er en du dum grund, for der er mange fra min klasse der er blevet erklæret-uddannelsesparat selvom de også mangler nogle bestemte ting at forbedre sig i. Jeg er mere seriøse end dem, og jeg har også nogle fine karakter i fagene. 


Brugbart svar (0)

Svar #4
14. februar 2018 af Justitia

"At tage 10. klasse er kun en god ting, hvis du fik dårlige karakterer"

Sikke en omgang ævl...


Skriv et svar til: optagelsesprøve til en STX uddannelse!!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.