Debat

Hæve valgfag til b- mange ekstra moduler?

21. januar 2025 af MmmN

Hej! Jeg går i 2.g og vi skal til at vælge valgfag meget snart. Jeg skal vælge 2 og er virkelig i tvivl. Jeg overvejer et c-fag og så at hæve billedkunst til b. Men... der er jo så også flere moduler på billedkunst b end et andet valgfag på c. Jeg er bange for, at jeg kommer til at fortryde det, når alle (dem kun med c-valgfag) har tidligt fri, og jeg så skal blive længere. Hvad er jeres erfaringer? Mærker man de ekstra moduler og sværhedsgrad? Eller har man stadig tidligere dage og tænker ikke over det?

Derudover ved jeg heller ikke med andre fag. Har overvejet latin c og naturgeografi c, men har svært ved at finde ud af om det er noget for mig. Nogen der har haft en af delene? 

Brugbart svar (0)

Svar #1
23. januar 2025 af Moderatoren

Hvis du skal bruge billedkunst b til noget, så er det smart at vælge det. Ellers giver det vel sådan set ikke mening at give dig selv mere arbejde. Det er måske smartest at bruge din energi i de fag, der er de vigtigste for dig?

Skriv et svar til: Hæve valgfag til b- mange ekstra moduler?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.