Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 18661 til 18680 af 48931
-
Stress
ForumindlægVi har i teknologi emnet fysioterapi, og vi i underemne i vores gruppe har valgt underenmet stress.. Nogle som har nogle gode hjemme sider, angående stress i ældre tid ? I gammel dage.. ? Da vi skal lave en teknologi historie om stress, og hvordan det har været og hvordan det er nu., -
Hardware og software
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg har fået en opgave om at forklare hvad hardware og software er, og vil spørge nogen vil forklare mig hvad det er?? Jeg har prøvet at finde ud af det, men har ikk fundet meget svar til det :) Er hardware ikke noget med skærm, tastatur osv. og er software ikke programmer?? ... -
Atlas?
ForumindlægHvad er grunden til at et atlas med kort osv. i, hedder et atlas som titanen? -
SRP - 1984, overvågningssamfund
ForumindlægHej Jeg skal skrive SRP om George Orwells roman "1984" med henblik på overvågningens indflydelse på individet og min problemformulering kommer til at indeholde følgende: 1. En redegørelse for brugen af overvågning som magt- og disciplinerende middel på baggrund af Michel Foucaults... -
Den danske version
Forumindlæg1. Til morgenmad får harry altid bacon og æg og to pølser. 2. Selvfølgelig ved han godt at pølser er fulde af kolesterol, men han elsker dem. 3. Han vil blive ved med at æde pølser til han får et hjerteanfald. 4. Æg indeholder også kolesterol. 5. Harry dur ikke i et køkken. Han kan ikke engang sk... -
andy comes back
ForumindlægHej. Er der nogen der har skrevet om "Andy Comes Back" og kan skrive hvad den grundlæggende handler om?. Temaer eller emnet. Har virkelig brug for lidt hjælp tak. -
indisk
Forumindlæghej er der nogen der kan indisk, for jeg vil gerne have en oversættelse af en indisk musik -
SRP - Amerikaske Valgsystem
ForumindlægHej derude! Det er sådan, at SRP er lige om hjørnet og jeg pludselig er blevet meget stresset, da jeg pludselig har fået at vide mine vejledere, at det jeg havde tænkt som analyse ikke er helt godt nok. Jeg skriver om det amerikanske valgsystem, hvor jeg redegører for selve systemet og disk... -
Når jeg trykker på en opgave går den tilbage til forsiden :(?
ForumindlægJeg har fundet én opgave med tobaksdirektivet , men når jeg trykker på den går den tilbage til forsiden. Hvorfor ? -
Få godkendt nogle ønskede opgaver
Forumindlæghej, jeg vil hører om ikke jeg kan få mulighed for at downloade de to opgaver der kommer op når jeg søger på poetic justice, står og mangler inspiration. Ved det fordi de ikke er godkendt, syns bare det er underligt da de blev tilføjet tilbage i 2007 ?! vh. -
spørgsmål til naturfaglig eksamen
ForumindlægHej guys! Jeg har snart eksamen i de naturfaglige fag (geografi, biologi, Fysik/kemi), hvor min gruppe og jeg har fået overemnet; økologi. Vi har så valgt at fokusere på; ' økologi i natur og landbrug'. Men, vi mangler tre forsøg som enten beskriver noget energiomsætning, kredsløb (nitr... -
Studieretningsprojekt 2g Fysik/Matematik
ForumindlægHej, Jeg sidder desværre fast i min 2gs opgave om tyngdepunkter og inertimomenter. MATEMATIK * Som faglige mål skal kunne være i stand til at benytte integralregning og summer til definition og udregnin af massemidtpunkter og inertimomenter. * Kunne skifte variabel i integraler, samt kunne skel... -
udregning på lommeregner
Forumindlægjeg skal indtaste følgende: sin A = 0,30 <=> A = ? Hvordan kommer jeg frem til facit? -
Hvad betyder i.e./ml?
ForumindlægHej Jeg er under mit eksamensprojekt i gang med at fremstille penicillin. Når jeg skal udføre min mikrobiologiske styrkebestemmelse skal jeg bruge enheden "i.e./ml" i stedet for mg/ml, men hvad betyder dette? -
fremlæggelse
Forumindlæghej alle sammen jeg skal fremlægge i tysk om fodbold, men ved ikke hvad jeg skal skrive.. så vil spørge om nogle har en opgave om fodbold (som inspiration) eller nogle ideer til hvad jeg kan skrive om?? på forhånd tusind tak -
Udsagnsord 3. person ental nutid??
ForumindlægJeg skal beskrive hvad der sker med et udsagsnsord i 3. person ental, nutid? Jeg er hel blank kan ikke se hvad der sker med lige præcis 3. person ental nutid? Desuden kunne jeg også bruge lidt hjælp til nogle af de andre opgaver jeg skal lave. bl.a. om der er kongruensfejl i denne sætning... -
oldtid
Forumindlæghey.. jeg vil spørge om, hvilket metoder man kan bruge i oldtidskundskab? har nemlig lidt svært ved det. -
Forskel på indledning og abstract?
ForumindlægHej studieportalen Jeg er i gang med SRP og mangler kun indledning og abstract, men jeg kan ikke helt finde ud af hvad forskellen er bortset fra sproget? På forhånd tak for hjælpen -
Hvad er verbalmønstre?
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med at finde ud af hvad verbalmønstre er. Har læst om det, men gav ikke meget mening -
velfærdsmodel
ForumindlægEr der nogen der kender en side, hvor jeg kan finde hvilken lande i EU har de forskellige velfærdsmodeller?
