Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18701 til 18720 af 35989
  • HHX maj 2006

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med nogle eller alle løsningerne til matematik eksamen maj 2006 fra HHX. Håber der er nogen der ka hjælpe? Egon
  • Billedsprog i "Den lille pige med svovlstikkerne"

    Forumindlæg
    Hejsa jeg er ved at forberede mig til eksamen. Er der nogle form for billedsprog i dette eventyr?? På forhånd tak
  • Søger fysik lærer!!

    Forumindlæg
    Hej! Søger fysik lærer/ tutor der kan hjælpe med at ruste mig sammen til fysik C eksamen!
  • Fysik

    Forumindlæg
    Jeg skal op til fysik eksamen, og under emnet brydning, skal jeg fortælle lidt om vandbølger. Er der nogle der kan forklare hvad vandbølger er?
  • Velfærdsstaten - Problemstilling

    Forumindlæg
    Hej. Skal aflevere en problemstilling med velfærdsstaten, som jeg måske skal op i eksamen i, her kl 23.59 senest og kan slet ikke finde på noget.. nogen der kunne hjælpe? på forhånd tak.
  • poliorid med solbrille

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til fysik/kemi eksamen , og under emnet lys vil jeg gerne forstår den punkt : Hvordan kan man vise poliorid med solbrille ?????? Tak på forhånd
  • Hjælp til sagprosa tekst (!)

    Forumindlæg
    Hejsa... I forbindelse med min eksamen skal jeg analysere et portræt der er taget fra avisen Lixen.. Jeg skal derfor finde tekstens sag/tema? På forhånd tak!
  • 1a og 1b...tager 2 sek

    Forumindlæg
    Hej, Kan nogle hjælpe mig med to små opgaver. Det drejer sig om opgave 1a) og 1b). Se http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-10-2.pdf På forhånd tak
  • opgave uden hjælpemidler

    Forumindlæg
    Hejsa jeg har en opgave jeg ikke har set før.. Det er opgave 1 d) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter06/2006-8-1V_UDEN.pdf ??
  • den grimme ælling. HJÆÆÆLP

    Forumindlæg
    Hej er der plz nogen som kan hjælpe mig med at beskrive tid og sted i den grimme ælling. skal bruge den til eksamen. det ville være super fedt. tak på forhånd
  • PRIVATLÆRER

    Forumindlæg
    Hej jeg går på hhx 3 år. jeg søger en privatlærer til spansk da jeg skal til eksammen til sommer og er helt blank :(
  • Fysik dispositioner

    Forumindlæg
    Hej "studies" Er der nogle der har nogle gode fysik dispositioner, fordi jeg skal snart til fysik eksamen... Og har ikke så meget styr på fysik :'( - Tak på forhånd!!! :)
  • Historie pensum

    Forumindlæg
    Hejsa Hvor mange historier sider skal være opgivet som eksamen, for selvstuderende på den nye reform? Jeg har hørt om omkring 1000 et eller andet... det lyder bare fuldstændigt sindsyg..
  • differentialkvotient

    Forumindlæg
    har fået dette spørgsmål til min mundtlig eksame som jeg er igang med at besvarre men har ingen annelse om hvordan det fungere, håber der er en der kan hjælpe mig. se vedhæftet
  • Sammensatte funktioner

    Forumindlæg
    Har fået dette spørgsmål til mundtlige mat b eksamen, håber der en eller anden derude som kan hjælpe mig spørgsmålet ligger som vedhæftet fil! På forhånd tak. ;)
  • Levis reklame - hvornår er den fra?

    Forumindlæg
    Hej jeg er en pige der skal op til eksamen i trykte reklamer. Har valgt en reklame fra levis, men kan simpelthen ikke finde ud af hvornår den er fra? Er der nogen der kan hjælpe?
  • Giver løn hjælp med Engelsk.!

    Forumindlæg
    Hej, Jeg giver løn for det, håber der er nogen som vil hjælpe mig med Engelsk? Disposition og mine noter til eksamen. Jeg giver løn. Tak
  • Nogen som har noter til Løgstrup (religion)

    Forumindlæg
    Hej,, jeg skal til eksamen i religion C imorgen.. og det ville være utrolig dejligt hvis der var nogle som havde skrevet noter til religion psykologi.. især løgstrup på forhånd tak
  • Henfaldsrække eller henfaldsserie? (meget vigtigt!)

    Forumindlæg
    Jeg skal op til fysik eksamen imorgen, og er kommet i tvivl: er en henfaldsrække og henfaldsserie det samme? Og hvordan vil i beskrive rækken/serien? Svar modtages med kyshånd.
  • Amish

    Forumindlæg
    hej jeg har om Amish, til min engelsk eksamen. og mit spørgsmål er: hvorfor går amish børn ikke i normal skole?