Søgning på: dansk eksamenssæt. Resultater: 18701 til 18720 af 42474
-
FORSKELLEN..
ForumindlægHar et spørgsmål.. differences between spoken and written English? Må meget gerne forklares på dansk til mig :) -
DA mundtlig eksamen - perspektivering
ForumindlægEr det et krav til dansk mundtlig eksamen (STX) at man perspektiverer den udtrykne tekst med en tekst som vi har læst i undervisningen? -
Russisk Formalitet
ForumindlægEr der nogen der kan hurtigt forklare mig hvad Russisk Formalitet er? - Skal bruge det i min dansk mundtlige eksamen. Tak på forhånd -
f´´(x)
Forumindlæghej, er der nogen der kan forklar til mig hvad vi kan aflæse ud af fortegns variationen for f’’(x) med danske orde ikke mat... -
Folkviser
ForumindlægHej Skal op i dansk snart - har trukket om folkeviser. nogle der ar et bud på dette? Hvad er folkevisen betydning idag, og hvorfor skal vi høre om dem idag? :) -
Edvard Much Analyse Jalousi
ForumindlægJeg har en analyse for i dansk om Edvard Munchs maleri Jalousi, men jeg kan ikke finde ud af om maleriet er ekspressionistisk eller symbolstisk. -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej Hvordan forbereder I jer bedst muligt til jeres dansk eksamen? Kom endelig med gode råd, fif osv. På forhånd mange tak. -
det økonomiske kredsløb
Forumindlægmed ugangspunk i det økonomiske kredsløb, hvilke af konsekvenser kan det give den danske virksomhedssektor, hvis den ikke forbedrer sin produktivitet. -
renæssancen og Barokken ikke med?
ForumindlægJeg undrer mig lidt over at renæssancen og Barokken står med som pensum til Dansk mdt. er det kun for mig det er tilfældet eller det normalt? -
mundtlig Tysk oversættelse
ForumindlægHej jeg skal op i mundtlig Tysk på onsdag og jeg skal bruge hjælp til at oversætte det fra dansk til tysk- håber der en der vil oversætte det hele for mig :) -
HJÆLP, Søndag Camilla Christensen!
ForumindlægHey Alle..- Jeg skal op i dansk imorgen og mangler noget omkring den indre personkarakteristik og symbolik. Er der nogle der kan hjælpe? -
velfærdsstats historie
Forumindlæghej jeg skal op i historie og har trukket emnet den danske velfærdsstats historie . er der nogen som kan hjælpe mig med lave en god problemformulering -
Isbjergsmodellen
ForumindlægHej med jer! Vi er to piger der VIRKELIG eftersøger isbjergsmodellen, som bliver brugt i dansk A, er det nogen der kan hjælpe??? God læselyst! -
Hjælp til rettelser
ForumindlægHej allesammen er der ikke nogen som vil hjælpe med at rette min aflevering? Der er 8 linjers tekst også er der 5-6 linjer øversættelse fra dansk til spansk? -
Liberalisme og liberalism
ForumindlægTermet liberalism i USA er anderledes end termet liberalisme i DK. Hvordan kan det være, og hvad kaldes det amerikanske liberalism på dansk? -
GMO og etik
ForumindlægHej jeg skal skrive om brugen af CRISPR på afgrøder, og tænkte om nogle havde et par ideer til en problemstilling. Skal skrive i fagene dansk og biologi. -
Fransk - HJÆLP til oversættelse
ForumindlægHej :) Jeg skal lave en oversættelse fra dansk til fransk og har virkelig brug for hjælp til at rette den.. :s Er der nogen der kan hjælpe?? -
hjælp
Forumindlægingen af oltidsmetallerne har atomsymboler der svare til de danske navne. find ud hvilke (græske/latinske) navne symbolerne kommer af - og hvad disse navne betyder -
Hvad betyder intravenøs?
ForumindlægHej Hvad betyder intravenøs? Jeg søgte inde på Den Store Danske, og der står ind i en vene. Men kan det passe? Jeg troede at det var et tillægsord? -
hvad er nemmest
Forumindlæghvilket fag er nemmest at skrive sso i. er det matematik, dansk samfundsfag historie mediefag, kemi eller psykologi
