Søgning på: danskerne i verden. Resultater: 18701 til 18720 af 47039
-
kort oversættelse
ForumindlægNogen der kan hjælpe med en meget kort oversættelse fra dansk til engelsk...det vil være en stor hjælp -
HJÆLP!
ForumindlægHej Jeg ville bare høre, hvad der var galt med den danske udenrigspolitik i 1700-tallet???? Hilsen Marie K. -
Søger emne til at i religion
ForumindlægHvad kan man skrive om i AT. jeg skal kombinere religion og dansk og overemnet er grænser -
fortegnsanalyse
Forumindlæghej derinde er der en venlig sjæl der kan beskrive på jævnt dansk hvad en fortegnsanalyse er -
Kronik - Gabestokken lever i bedste velgående
ForumindlægHej. Er der nogen der har skrevet en kronik, ud fra kronikken: Gabestokken lever i bedste velgående i dansk tv? -
Aflevering
ForumindlægEr der ikk en , der er rigtig god til at skrive dansk, eller bare kan finde ud af det, der vil hjælpe mig ?please ? Liine -
Hjælp til at oversætte 5 sætning?
ForumindlægEn der lige gider at hjælpe mig med at oversætte 5 sætninger fra dansk til engelsk? -
Nogen der er interesseret for at rette en stil?
ForumindlægHej, er der nogen der er interesseret for at rette en dansk stil? Skriv gerne, så sender jeg den.. -
Mega vigtigt!
ForumindlægHej! Skal op til dansk skriftlig (afgangsprøve) i morgen, og vil bare vide, hvilke genre der helt sikkert vil forekomme? Tusinde tak! -
Hjælp.
ForumindlægEr der nogen, der har et dansk referat af en tysk tekst der hedder: Mädchen entdecken ihren Traumberuf? -
hjælp med et meget kort sætning
Forumindlæghvad betyder dette sætning på dansk? Take the honour out of killing. -
novelle om skolen i 1850
Forumindlægjeg ville høre om der er nogle der kender en novelle om den danske skolen i 1850-1920 og den skal også være fra der omkring. -
Civil ulydighed
ForumindlægEn der har en dansk stil om civil ulydighed. jeg vil bare gerne se hvordan den er stillede op. Pleas hjælp -
økonomisk politik
ForumindlægHej Hvad sker der, når Nationalbanken køber udenlandsk valuta, fx euro, for danske kroner? -
kemi-forståelse
ForumindlægHej vil høre om der er nogle der ved hvad methyl Valerate hedder på dansk, eller evt formlen -
AT
ForumindlægHvordan kan diskursen være med til at påvirke danskernes holdning til integrationspolitik? anyone pleaaazzz det haster!! -
Outsourcering: fordele og ulemper
Forumindlæghvilke fordel og ulemper er der ved at dansk virksomheder outsourcer?? hjælp -
kortfilm?
ForumindlægHej SP Til dansk eksamen (STX) skal man så perspektiver til noget når man trækker en kortfilm? -
Sætning på tysk - hjælp til, hvad den betyder
ForumindlægVed I, hvad denne sætning hedder på dansk? Wo war sie eben. -
kvote 1 og 2
ForumindlægHey folkens.. er der en, som på dansk, lige vil forklare mig præcis hvad kvote 1 og kvote 2 lige går ud på?
