Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 18701 til 18720 af 52987
-
Perserkrigene.
ForumindlægHej. jeg er i gang med min 2g opgave. jeg har skrevet om perserkrigene, hva der skete osv. men jeg mangler at skrive virkelig konsekvenser krigene fik for Grækenland og Perserriget. Så jeg håbede på at der var nogen der havde et godt link eller nogen informationer om konsekvenserne. håber vir... -
Koordinatsystemer
ForumindlægJeg er igang med at lave problemregning, og så kommer jeg til en opgave hvor man skal lave noget med koordinatsystemer. Jeg kan virkelig ikke finde ud af hvad det er jeg skal gøre!!!!! HJÆLP, EN ELLER ANDEN!!!!!!!! Det er de tre første opgaver :-) Jeg håber I kan læse hvad der står, for... -
Matematik -Ligning..
ForumindlægHeejj .. er stødt på dette spørgsmål som jeg virkelig ikke forstår :/ For hvilke tal a, har ligningen ax^2+3x+6=0 to løsninger? - Jeg er virkelig ikke ligefrem skarp til matematik og specielt ikke til ligninger :. så vil jeg meget gerne bede om en meget nem og forståelig måde at få det forklar... -
SRP
ForumindlægHej alle sammen Jeg sidder her med SRP opgave, hvor jeg skriver i bioA og kemiB. Jeg sidder og skal finde ud af, hvorfor alkoholdehydrogenase ikke virker med 2-methyl-1-propanol, gæringsamyalkohol, cyclohexanol og benzylalkohol. Enzymet virker gern epå ethanol, 1-propanol og 1-butanol. Er der nog... -
HJÆÆÆLP!! Skal aflevere imorgen!! HASTER!
ForumindlægHej allsammen. Jeg har VIRKELIG brug for en venlig sjæl som vil rette min tysk aflevering. Det er et meget KORT brev vi har fået for, så det er ikke noget der tager lang tid at rette. PLEEAAAAASE!! sidder der ikke nogen derude der vil hjælpe, det ville jeg sætte stor pris på.. det HAS... -
En synopse!
ForumindlægJeg skal lave en synopse og har trukket teksten "De røde sko" som jeg så skal perspektivere til en anden tekst, og jeg har virkelig prøvet at finde noget, som den grimme ælling eller Adam og Eva som også har det med egoismen i sig. Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig med at finde en tek... -
Hvordan kan jeg blive bedre?
ForumindlægJeg har det rigtig svært med læseprøver, og tænker hele tiden, hvordan jeg skal bestå læseprøven her op til maj. Jeg går altid og tænker på det, og vil virkelig gerne vide, hvad jeg skal gøre for at blive bedre. Håber på nogle forslag til hvordan jeg kan blive bedre til læseprøver. Det er virkeli... -
oldtidens athen
ForumindlægHej jeg har følgende spørgsmål er der nogle som ved hvilken sammenspil der var mellem den teknologiske udvikling og samfundsudvikling i år 700-500 f.v.t. Håber virkelig der nogle som har nogle noter som de gerne vil dele med mig. Har søgt men kan ikke finde noget på nettet. Håber virkelig no... -
HJÆLP
ForumindlægHej Jeg vil gerne slette min gamle bruger inde på studieportalen, da jeg har en anden, jeg bruger, og fordi, at jeg har skrevet noget virkelig personligt inde på min gamle - hvilket jeg på ingen måde fatter hvorfor! Jeg vil virkelig gerne slette den, hvordan gør jeg? Jeg kan nemlig ikke huske e... -
Hjælp til metoder i Religion (AT)
ForumindlægJeg er virkelig presset og har brug for hjælp! Jeg har skriver om spiseregler indefor islam, og anvender religion og psykologi som fag. Jeg har brugt korancitater og læst om spiseregler i islam, og brugt en artikel, hvor en muslimsk familie spiser svinekød. Men jeg aner virkelig ikke, hvilke me... -
KRISE - AT
ForumindlægHej.. Jeg ska skrive AT i religion og biologi, hvor jeg gerne vil skrive om intelligent design! (dvs. evolutionsteori og skabelsesteori!) Men har virkelig brug for hjælp.. Hvad er forudsigelsen? - og hvilken opgave A eller B passer den bedst til.. MEN VIGTIGST hva kan forudsigelsen være.. Jeg har... -
Bedømmelse af projekt?
ForumindlægHej herinde. Jeg har lige fået mit studieretningsprojekt tilbage, og føler virkelig at jeg er blevet uretfærdig behandlet. Hvis der er nogle der vil prøve og læse min opgave igennem så ville det virkelig kunne hjælpe på humøret. Opgaven er om Møbelkæde brødrene andersen som skal eksportere ... -
JEG DUMPEDE MATEMATIK
ForumindlægHejsa. Det er sådan at jeg fik 02 i både skriftlig og mundtlig årskarakter i matematik på B niveau. Jeg dumpede skriftlig matematik her i sommers og jeg vil virkelig gerne ind på sygeplejesk uddannelsen. Er der ingen måde jeg kan få en højere karakterer på? Altså HF enkeltfag eller noget? Mvh en ... -
2 meget små opgaver! please
ForumindlægVed virkelig ikke hvad der går af mig idag men mangler at få lavet disse 2 opgaver og kan ikke komme videre 5x-25/x^2-25 og 2x^2 - 12x + 18 / 2x^2-18 og hvis i gider (a+b)^2-(a-b)^2 / ab er virkelig pinlig over og spørge om det men :S -
HASTER MEGET hjælp, hjælp please
Forumindlægheisa, har virkelig, virkelig brug for hjælp.. skal skrive danskstil for en veninde, da hun er på ferie, og har slet ikke tid til det., er der nogen der har skrevet analyse af "kongesønnerne" af Karen Blixen eller "skolestue" af Suzanna Brøgger eller "Novelle Med Kokain&q... -
Bygningens højde
ForumindlægHej kloge mennesker. :) Jeg har virkelig problemer med denne opgave og håber virkelig at der er nogen som kan hjælpe mig. Figuren viser en bygning, hvis højde skal bestemmes. En stok er anbragt som vist. Bestem bygningens højde ud fra målene på figuren. Jeg har vedhæftet tegningen af bygn... -
saaamf aflv :/ hjææælp :'(
ForumindlægHej jeg sidder med en samf. aflevering til onsdag, og har virkelig brug for hjælp til dette spørgsmål: Argumenter ud fra idealistisk teori IMOD nedenstående udsagn: "Politikerne er ikke interesserede i globale værdier. De vil fundere deres politik på en kold og kynisk analyse af deres natio... -
hjemløshed i storbritannien
ForumindlægSkal skrive om hjemløshed i storbritannien i de sidste 20 år, og fagene er engelsk og samfundsfag, mit problem er bare at få bygget nogle samfundsfaglige teorier på mine casestories, som jeg har analyseret, har virkelig stærkt brug for hjælp, b.la. skulle giddens kunne bruges, men kan virkelig ik... -
nessesary help
Forumindlæghåber virkelig nogen der er gode tl at forklare mig dette, vil virkelig gerne forstå dette :O undersøg om følgende proces vil foregå af sig selv: 1,0 n + 235, 92 U -> 89, 36 Kr + 144, 56 Ba+ 3 1,0 n derefter skal jeg beregne q-værdien for processen please hjælp mig :O -
Smagssansen.
ForumindlægEr der ikke nogle der er virkelig søde og skrive lidt om smagssansen, har virkelig brug for det. jeg har kigget de andre hjemmesider igemmen men jeg kunne altså ikke finde en god og det skal helst være det mest vigtige ved smagssanen. PS har skrevet om smagsløget, men ikke så meget så det k...
