Søgning på: tysk stil. Resultater: 18701 til 18720 af 41422
-
Essay
ForumindlægHej Jeg skal skrive et essay om fristele, men kan bare ikke rigtig komme igang håber der nogen der kan hjælpe. Tak på forhånd -
Division med mindre tal foran?
ForumindlægHej :D Jeg burde vide det her, men er simpelthen så forvirret. Hvordan dividerer man et stykke som på lommeregner sættes op som fx. 110/250, tallet 250 er jo større end hele 110? jeg ved godt at det så ender med at blive 0, et eller andet men ved ik hvordan man regner det ud på papir ???? -
Beregning af sluthastighed
ForumindlægHej, opgaven lyder sådan her: En cyklist kører på frihjul ned ad en bakke. Cyklist og cykel vejer tilsammen 85 kg. Ved bakketoppen er cyklistens hastighed 6,5 m/s, og bakkens højde er 15 m. Beregn cyklistens hastighed ved bakkens fod. Regn med, at der ingen gnidningsmodstand er i cyklens lejer ... -
Forberedelse til Terminsprøver
ForumindlægHej, jeg ville gerne spørge om hvad man kunne gøre for at forberede sig bedst til terminsprøver, da jeg er en lille smule nervøs fordi det er første gang jeg skal til prøve. På forhånd tak :) -
Essay om tanker vedr. julen
Forumindlæghej, jeg skal lave et essay om tanker vedr. julen. men hvad er det der skal være i midten af essayet? Gørst mine tanker, så kommer det jeg ikke kan huske, og så tilsidst tilbage til mine tanker -
Stilistisk analyse
ForumindlægHej derude. Er der nogen af jer, der er super god til at lave stilistiske analyser? Sidder midt i SRP og skal lave netop sådan en af Russ Feingolds tale "On the Anti-terrorism Bill from the Senate Floor", og jeg er på bar bund. Kan nogen hjælpe? Link til tale: http://epic.org/pr... -
Funktioner og trigonometri?
ForumindlægHey, jeg skal lave nogle funktioner (omvendt proportional funktion og eksponentiel funktion), og noget trigonometri (cosinus og sinus). jeg ved intet om nogle af disse, og at læse rundt omkring gør mig kun mere forvirret. mit emne er et akvarie, og jeg skal lave noget med hvor hurtigt jeg kan hæl... -
please hjælp!
ForumindlægJeg er igang med at skrive et dabetoplæg, men kan ikke helt finde ud af om det er godt nok. jeg går i 8. klasse, og har kun lige lært at skrive debatoplæg. jeg er generelt ikke specielt god til punktum og komma, så håber jeg kan få lidt konstruktivt kritik, positivt eller negativt, bare kom med d... -
Ligninger
ForumindlægHej, jeg har løst nogle ligninger på papir, hvilket værktøjsprogram/Word-format er lettest at skrive de ligninger ind på? NB; Skal aflevere i Word. :) Hurtigt svar søges! -
Optimering
ForumindlægEt stykke metal har form som et rektangel med sidelængderne og . To halvcirkler med radius skæres ud af metalstykket som vist på figuren. Det tilbageværende metalstykke har omkredsen 6. a) Bestem h udtrykt ved r, og gør rede for, at arealet af det tilbageværende metalstykke som funktion af ka... -
hurtig hjælp i engelsk!
Forumindlæg''I'm sorry to say this, but I cannot take his accusations serious.'' Hvad er fejlen her og hvorfor??? -
Essay Hjælp - Har jeg komma fejl? lyder det forfærdeligt ?
ForumindlægJeg mangler stadig lidt - skal skrive om de andre drømme osv .... Men hvis i har andre ideer som ville gøre det godt , så må i godt skrive dem ned :)) Og i må også meget gerne rette komma fejl - jeg er så dårlig til dem den er vedh... -
NOGLE DER HAR EN SIDE TIL ALLE FSA FACIT OPGAVERNE?
ForumindlægPLEASE.. SOM OVERSKRIFTEN SIGER.. -
Please hjælp!! det haster!..
ForumindlægWhat is it today’s reader finds so repugnant about Kipling’s poem? If you were a citizen of a colonized territory, how would you respond to Kipling? Compare with the view of the Britons and their relationship to the world found in James Thomson’s ‘Rule Britannia’ ... -
Aminosyre
ForumindlægHej Man hører jo, at der findes 20 aminosyrer i alt, hvor 8 af dem er essentielle og skal komme via. maden. Mit spørgsmål er, hvor resten 12 aminosyre kommer fra? Altså hvordan dannes disse i kroppen? -
Afgansprøven please hjælp DANSK
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg aner ikke en dyt om penselstrøg osv. Er der nogen der kan fortælle mig om penselstrøg på dette billede. Billedet hedder Danmark af Peter Carlsen :-) Goggle linket var mega langt så jeg har forkortet det. http://adf.ly/p1JeD Tak på forhånd... -
hjælp
ForumindlægHej kan nogen hjælpe mig? Jeg har svært ved at finde informationer om dovendyrets livscyklus, derfor vil jeg gerne vide om, der er nogle kilder, som kan hjælpe mig? Har fundet lidt om at: Dovendyrets livsstil sparer masser af energi. Det er nødvendigt, fordi dovendyrets føde indeholder meget li... -
Fejlbedømt karakter.
ForumindlægHej alle jeg fik 7 her til spansk skriftlig eksamen og føler jeg er blevet fejlbedømt,da jeg normalt altid får 10/12 i mine afleveringer og det var også det jeg fik til årsprøven. Kan nogle rette mine fejl og bedømme en karakter? Mvh Sebastian -
Nystartet blog om medicinstudiet (SDU)
ForumindlægHej alle Jeg oprettede for kort tid siden en blog om medicinstudiet på SDU. Selvom der ikke er mange ting endnu. Jeg vil gerne høre hvad folk synes jeg skal blogge om, som i kunne bruge som interesserede i studiet! Så hvad kunne i tænke jer? I kan finde bloggen her: http://teodo.wordpress.com/ ... -
skal finde trykket
ForumindlægHej Jeg skal vælge mellem, at få foden kørt over af en bil eller at blive trådt over tæerne af en kvinde med stilethæle. Jeg ved ikke hvilken jeg foretrækker, da jeg ikke ved hvilken der gør mest ondt. Jeg skal selv finde på nogle realistiske tal på dem og regne trykket ud. Jeg ved at jeg ska...
