Søgning på: dansk reportage. Resultater: 18721 til 18740 af 41162
  • religion og samfundsfag

    Forumindlæg
    jeg skriver en opgave om huntingtons civilisationernes sammenstød i forbindelse med muhammed-sagen i fagene religion og samfundsfag.. jeg synes jeg har nogenlunde styr på samfundsfag, her vil jeg kigge på fukuyama "end of history" og om det i virkeligheden ikke er flere konfilkter i ci...
  • Et par lidt svære sætninger

    Forumindlæg
    Hej :) Er sætningerne rigtige? 1. Es liegt daran, dass seine Freundin ihn zugunsten seines besten Freund verlassen hat. 2. Er fragt, ob er eine Zigarette bekommen darf. 3. Sie ist auch sehr nervös, weil sie diesen jungen Mann gern lernen zu kennen will. 4. Er ist angestrengt n...
  • samtidshistorie

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der en/flere som kan fortælle mig hovedpunkterne i faget samtidshistorie?. Ikke et link med punkter om hvad i/du havde om i faget?
  • Hvad er det .. ?

    Forumindlæg
    Hej. Hvad er en kommentar? Jeg er stillet til opgave at skrive en kommentar, men ved ikke, hvad det er? Er det, det samme som et læserbrev? På forhånd tak
  • Hvilke sociologiske teorier er vigtige i forhold til det senmoderne samfund?

    Forumindlæg
    Hvilke sociologiske teorier er vigtige i forhold til det senmoderne samfund? Jeg er gået helt i stå, hjælp!
  • Fag - naturvidenskabelig

    Forumindlæg
    Hej, jeg tænkte hvilken af disse nedestående fag mener I ikke er så meget "naturvidenskabeligt" - biologi - kemi -fysik - matematik - naturgeografi
  • 8:23 am?

    Forumindlæg
    8:23 am er det samme som 18:23?
  • Passer denne sætning'+

    Forumindlæg
    la familia es hablar del día del niño. Su madre pregunta cómo ha sido datternes día en la escuela
  • dagpenge

    Forumindlæg
    hej jeg har fået til opgave at diskuter hvad for nogen forskellige former for arbejdsmarkedspolitik som kunne løse problemerne på arbejdsmarkedet. har i nogen ider så er det en stor hjælp.
  • Tal

    Forumindlæg
    Hej! Hvordan er det nu, man siger tal på tysk, fx 1869. (eintausendachthundertundneunundsechszig)
  • Sundhedsfremme(motion, kost)

    Forumindlæg
    Mener i... 1) Man skulle ændre momsen på fødevarer for at forhindre fedme? 2) Skulle man få tilskud fra arbejdet til adgang til motion evt. center? 3)Og skal dem der lever usundt selv betale for at blive indlagt? (h.t. Fedme)
  • Globalisering

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle som kan fortælle mig om globaliseringen og dens konsekvenser.?
  • Hjælp!? Fp9 Tysk Maj 2016 Meine schule?

    Forumindlæg
    Jeg har ingen ide om hvad jeg skal gøre det er den sidste opgave hvor jeg skal skrive en stil. https://www.lystruphave.dk/wp-content/uploads/2017/02/Pr%C3%B8ve-tysk-h%C3%A6fte-2.pdf Og jeg kan ikke finde ud af tysk. hjælp søges :D
  • er denne sætning rigtig?

    Forumindlæg
    drengen måtte skifte tøj, fordi han var blevet snavset. forældrene måtte ikke vide det. alle måtte forlade loklet,ingen måtte blive. der junge darf die Keider wechselnm weil er werde schmutzig. Die eltern müssen nicht (vide et). Alles müssen die Raum verlassen, keine müssen werden.
  • enstrenget handling.

    Forumindlæg
    hvad er en enstrenget handling? (føler mig virkelig dum)
  • Hjælp til foreløbigt subjekt

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjælpe med at forklare brugen af "it" og "there" som foreløbigt subjekt?
  • "Det" i futur proche - fransk

    Forumindlæg
    Hey :) Jeg sidder med en aflevering i futur proche. Jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg skal skrive følgende sætning i futur proche. Mon der er et par kloge hoveder der kan hjælpe? "Det er morgen" MVH.
  • essay, ræsonnement el. åben slutning?

    Forumindlæg
    jeg er kommet lidt i tvivl af at læse for meget tror jeg:P nogen steder står der, at et essay skal have en åben slutning og andre steder står der, at det helst skal slutte med et ræsonnement, hvad per definition af nogle kopier, jeg har liggende, er en tankeslutning, hvor man samler sine tanker ...
  • Ret !

    Forumindlæg
    Ret :) A. Faktisk ser jeg rigtig meget fjernsyn. B. Men nogle gange ser jeg kun fjernsyn, fordi jeg ikke har andre ting at lave. C. Jeg ser for det meste fjernsyn, når jeg kommer hjem fra skole. D. Jeg bruger det til at slappe af med. E. Om aften ser jeg tv-avisen, fordi jeg gerne vil væ...
  • Nyttevirkning

    Forumindlæg
    η=Eudnyttet/Etilført Jeg skal til et oplæg i morgen fortælle lidt om dette emne og tænkte på om der mon var nogen der kunne hjælpe mig med hvad jeg kan relatere denne viden med til samfundet og beslægtede emner inden for fysikken?