Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 18721 til 18740 af 34487
-
Teknologihistorie Henry Ford Trekassemodel
Forumindlæghej jeg er igang med mit teknologihistorie eksamens projekt og skriver om samlebåndet. Jeg laver en analyse ved hjælp af trekassemodellen. lige nu skriver jeg om årsager, og kultur. Hvad kan det være? er lidt på bar bund... -
Gør rede for halveringskonstanten, fordoblingskonstanten og vækstrate.
ForumindlægHej derude bag skræmene Jeg sidder og laver dispositon til matematik B eksamen. Jeg skal gøre rede for; halveringskonstanten, fordoblingskonstanten og vækstrat. Nogen der kan hjælpe mig? -
engelsk underemne hjælp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægJeg har trukket "udforsk de engelsk talene lande" til eksamen i engelsk, og mangler et underemne. så kom med alle jeres foreslag til emner at tale om. -
Brug for et emne!
ForumindlægHej alle sammen. Er ret på bar bund med et emne til AT eksamen nu her. Har valgt historie(samfundsfaglig) og Engelsk som fag, men har intet emne. Nogen der ligger inde med nogle forslag? Tak! -
Kortfilm
Forumindlægjeg ska op til dansk mundlig eksamen, har trukket emnet kortfilm, har valgt kortfilmen "eksamen". men mangler noget at perspektivere den med, er der en der har nogle ider? -
Forklaring af figur
ForumindlægJeg har et spørgsmål omkring den vedlagte figur, jeg skal til eksamen i morgen, jeg har trukket laktoseintolerans. Hvordan skal figuren forståes og bruges i forhold til laktoseintolerans og kulhydrater, -
Analyse af reklamen "Hattings mini flutes med hvidløgssmør"
ForumindlægHjælp!!!!! Jeg skal til eksamen her om en uge, og jeg mangler hjælp til min analyse af reklamen. Jeg håber i vil hjælpe mig så, jeg kan komme godt igang med min reklame. -
Fremgangsmåder til to opgaver
ForumindlægHej. Jeg kan ikke umiddelbart huske fremgangsmåden for disse to opgaver. Er der nogen som kan hjælpe mig. Er ret så sikker på, at de kommer til eksamen uden hjælpemidler i morgen (skriftlig prøve) -
Kærestefolkene (Toppen og bolden) Analyse
ForumindlægEr der nogen som har en grundig analyse af Kærestefolkene (Toppen og bolden) liggende vil meget gerne bruge den som afsæt til min eksamen. er uheldigvis ikke ret god til at analysere eventyr så det ville være en stor hjælp. Tak på forhånd -
“Danmark, mit fædreland" af H.C. Andersen
ForumindlægHej. Jeg skal snart op til dansk mundtlig eksamen og jeg har valgt digtet “Danmark, mit fædreland" af H.C. Andersen, hvad er digtets indre og ydre komposition? Tak på forhånd. -
"First" hjælp outline
ForumindlægHej! Jeg har trukket first til min mundtlig engelsk eksamen. Så derfor sidder jeg lige nu og spekulere over hvad mit fordybelsesområde kunne være... Har I nogle ideer? Det ville være en kæmpe hjælp! På forhånd tak. :-) -
Relevant forsøg til (industriel) kunstgødning
ForumindlægHvilket kemisk forsøg kunne være relevant for en AT-eksamen bl.a. om Haber-Bosch-processen (ammoniaksyntesen)? Vi har ikke selv udført forsøg, der kunne perspektiveres Mvh. Emma -
Lineær funktion - differentialkvotient
ForumindlægJeg sidder og forbereder mig til den mundtlige eksamen og i et af spørgsmålene står der bla. Forklar hvordan formlen for a benyttes når man udleder differentialkvotienter. Nogen som har en let forståelig forklaring? :-) -
Parameterfremstilling
ForumindlægHej jeg øver til eksamen og prøver at forstå den vedhæftede opgave. Det er ikke lige min stærke side, så jeg håber at der er nogen som kan forklare mig det :) -
Til storbyens pris
ForumindlægHey Jeg skal op i eksamen i dansk og har trukket essays... VIlle bare høre om der var nogen der har analyseret Til storbyens pris af Dan Turell? Hvis du har vil du så ikke være sød og sende den? Mvh Casper E-mail: [email protected] -
HJÆLP!
ForumindlægEr der nogen, der kan skaffe mig et eksamenssæt engelsk A den første delprøve, som jeg kan sidde og lave? Jeg skal til eksamen i morgen, og vil rigtig gerne forberede mig! -
HJÆLP! BILFRIE SØNDAGE (OLIEKRISEN)
ForumindlægHjælp! Jeg har om de bilfrie søndage i 1970'eren til min muntlig eksamen i historie! Jeg er så langt bagud og det skal afleveres på torsdag! Er der nogen der har en disposition eller noget omkring det? På forhånd tak. -
radioastronomi
Forumindlæghejsa jeg har lidt svært ved at forstå 4cfra denne side...http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-7-2.pdf 1000 tak på forhånd! -
SU i slutningen af juni?
ForumindlægHej Jeg er 3.g'er og afslutter gymnasiet d. 22. juni (min sidste eksamen).... vil jeg få SU for juni måned? Altså d. 29/06-2015? -
Outline: Kilder (fsa engelsk mundtlig)
ForumindlægHej, jeg vil bare høre om læreren og cencoren læser de kilder, der står på ens engelske dispostion/outline. Altså om de låner bogen eller går ind på hjemmesiden inden selve eksammen?* Tak på forhånd!
