Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 18721 til 18740 af 34269
  • Eksamenspørgsmål ! INTEGRALREGNIN

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har et eksamen spørgsmål, som lyder sådan her: Gør rede for begrebet stamfunktion og for sammenhængen mellem stamfunktion og areal. Nogle som kan hjælpe mig med svar? På forhånd tak!
  • et hurtigt spørgsmål

    Forumindlæg
    hej jeg skal til AT eksamen i morgen. er der nogen som evt. kan fortælle mig hvad samfundsfag og naturgeografi kan hver for sig og hvad de kan sammen?.. Ville være en enorm stor hjælp. på forhånd tak. :)
  • HASTER: Lektiehælp til samfundsfag A!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i samfundsfag A næste uge. Eksamen er 24 timers, og jeg har brug for lektiehælp til selve dagen. Håber virkelig der er en der kan hjælpe mig, eller kender nogen der kan.
  • stamfunktion

    Forumindlæg
    Hvordan skal man tackle et spørgsmål der lyder : desuden ønskes der sammenhængen mellem areal og det bestemte integrale behandel. til mundtlig eksamen.. er der nogle beviser ? eller skal man bare give eksempler,? (eksempler er bare lidt for nemt ikke?)
  • Biologi- Historie --> metoder + nyt materialer.... HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej Alle. Skal op til At eksamen her den 2/6-09 og er meget i tvivl om metoder i historie og biologi. + om der er noget nyt materiale. Har om Darwin og hans rejse til galagos ørene. Er der nogen der kan hælpe? jo hurtigere jo bedre.
  • ''kvadratet på x''???? lineærregrassion??

    Forumindlæg
    hej jeg skal op i matematik eksame om nogle dage-- er der nogen som kan hjælpe mig med at forklare hvad lineærregression og ''kvadratet på x'' betyder??
  • Det moderne gennembrud

    Forumindlæg
    hej jeg skal op i dansk eksamen i det moderne gennembrud. og jeg har tænkt mig at tage ørneflugt af henrik pontopiddan . men er der nogle der kender en anden tekst som jeg kan perspektivere ørneflugt til ?
  • Hjælp ønskes til erhvervsøkonomi B

    Forumindlæg
    Har virkelig brug for hjælp i erhvervsøkonomi B. Skal snart til eksamen men har problemer med likviditetsbudget. Hvis det er nogen, der kan hjælpe mig kan skrive sms til mig på 2072 1113. tak..tak..tak hilsen andrea
  • Billedeanalyse "ÆGTEPAR"

    Forumindlæg
    Jeg skal op i billedet "Ægtepar" af Jørgen Geisted til eksamen, og jeg vil gerne finde nogle der før har analyseret det, som måske kan fortælle mig noget jeg ikke selv har set i billedet. det ville virkelig være godt :)
  • helle H. venligfremmede morale?? underlig slutning??

    Forumindlæg
    Jeg sidder her med min dansk eksame tekst som er venligfremmede af helle helle, er der nogle der eventuelt kunne give mig nogle fif eller forklaringer på hvad moralen og hvor den høre til? - På forhånd tak - Chriatian :D
  • Dialog

    Forumindlæg
    Nogle der har erfaringer med AT, herunder dialogens længde og hvad lærer/censor spørger ind til i dialogen? Skal til eksamen fredag om rumkapløbet, så regner med at blive spurgt ind til metoder.
  • haster

    Forumindlæg
    Hej Skal til AT eksamen imorgen og skal gerne vide noget om hvad det naturvidenskabelige i engelsk er. er der nogen der ved det? tænker om det er fremgangsmåden eller bare det at der er en fremgangs måde. eller hvad kan det være? håber på hurtigt svar. på forhånd tak
  • Begreber

    Forumindlæg
    Hej Jeg gider alle jer dejlige mennesker der er her på portalen, ikke skrive alle de AT begreber som i tror der er vigtige for eksamen? Er nemlig så bange for at have glemt et. :) På forhånd tak
  • Naturgeografisk metode

    Forumindlæg
    Hjælp! Jeg skal til AT-eksamen her på tirsdag og er fuldstændig clueless hvad gælder den naturgeografiske metode. Er der ikke en venlig sjæl der vil og kan forklare mig hvordan den virker og hvordan man bruger den? Alle inputs er meget velkomne!
  • Procentsats for karakter i skriftlig matematik?

    Forumindlæg
    Som mange andre har jeg lige gennemgået den skriftlige eksamen i matematik A HTX. Nogen der ved noget om, hvor mange procent korrekte opgaver der giver de enkelte karakterer?
  • Landstinget og folketinget

    Forumindlæg
    Hej, hvilke rollefordeling er der mellem landstinget og folketinget, og hvorfor der opstår konflikt mellem dem, det kan jeg slet ikke finde, kunne i give mig en god forklaring, jeg skal nemlig op til eksamen i det på tirsdag...
  • eksempel

    Forumindlæg
    hvordan skal nedenstående forstås? det er en af de ting eleven på STX historie A skal kunne til eksamen. kan I give mig et eksempel hvad det er for noget? "-Samspillet mellem mennesker, naturgrundlag og samfund" tak på forhånd
  • Lukket Karaktereblad.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har hørt noget med at hvis man ikke dukker op til en eksame i 3.g, så er ens afgangsbevis åbent, og man kan efter ændre på fagene ved hjælp af VUC osv. Er det rigtigt? Og hvis det er hvad er fordelene og ulemperne?
  • Kommaøvelser

    Forumindlæg
    Skal op i dansk eksamen i morgen, har ikke rigtigt noget at tag mig til... Så jeg vil gerne spørge om, hvis i kender nogle godt hjemmesider, eventuelt kommaøvelser, så vil det være meget rart :) - Tak på fohånd..
  • Eksamesbevis.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har hørt noget med at hvis man ikke dukker op til en eksame i 3.g, så er ens afgangsbevis åbent, og man kan efter ændre på fagene ved hjælp af VUC osv. Er det rigtigt? Og hvis det er hvad er fordelene og ulemperne?