Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 18741 til 18760 af 35409
-
Baggrundsartikel genretræk
ForumindlægHvilke genretræk har en baggrundsartikel? Eller bare en artikel i det hele taget... Jeg skal op til dansk mundtlig eksamen i morgen og jeg skal fortælle om artikler i 10 minutter... -
Interessant forsøg ! Udenlandsk
Forumindlæghttp://www.youtube.com/watch?v=zbmLMm2Mpa8 1. Hvad er det man prøver at bevise i dette forsøg? 2. Hvordan kunne man bruge det i en eksamens sammenhæng? evt. smarte hints. -
Eksponentiel vækst
ForumindlægSkal til eksamen imorgen, og 1 af spørgsmålene lyder: REDEGØR FOR PROCENTVIS ÆNDRING Jeg har ingen anelse om hvad der menes med det! -
Spændingsrækken (HASTER)
ForumindlægHey! Nogle der kan forklsre mig hvad spændingsrækken er? Og hvorfor er H (hydrogen) med? Det er jeg ikke et metal? Håber i vil hjælpe, skal til eksamen i morgen tidelig :-) -
Kulstof atom
ForumindlægHej, sider og læser til eksamen i kemi og har fået et spørgsmål der lyder sådan: omtal kort kulstof-atomets bindingsforhold. Er der nogle der kan hjælpe mig med det? -
Noter til "Die Fitnessfabrik"
ForumindlægHejsa :-) Skal op til eksamen i denne tekst skrevet af Milena Moses. Er der nogen herinde som har noget analysearbejde eller andre noter til denne tekst? :-) Go' sommerferie! -
Reagensglasbefrugtning/insemination - fordele og ulemper
ForumindlægHej :) Hvilke fordele og ulemper er der ved reagensglasbefrugtning og insemination set ud fra både samfundsmæssigt og sundhedsmæssigt perspektiv? Jeg er helt blank, og skal til eksamen om et par dage :) -
Spændingsrækken
ForumindlægHvorfor er kobber 0 V på spændingsrækken? Jeg skal til eksamen i morgen, så helst et hurtigtig svar! Tusinde tak :) -
Problem stilling - National Identitet
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal til historie eksamen imorgen, og kan ikke finde på en problemstilling til National Identitet, er der nogen der kan komme med et bud på en? -
vektorfunktioner
ForumindlægHej. Jeg sidder og forbereder mig til eksamen omkring vektorfunktioner, og er stødt på begrebet skalarfunktion. Er det bare det sammen som en almindelig vektor eller hvordan? -
Hej jeg er i krise med tysk!
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen i tysk og ville hører om der er en venlig sjæl der vil kigge mit tysk igennem for grammatik fejl. Stort tak på forhånd :-) -
Halvveringstid
ForumindlægHej, jeg skal til fysik-eksamen på tirsdag. Jeg sidder lidt fast i radioaktivitet og underemnet halvveringstid. Håber i kan hjælpe lidt ;) Tak på forhån -
Har jeg bestod engelsk?
ForumindlægHej Jeg hae været til eksamen i engelsk, hvor jeg fik 4 mundtligt og 00 skriftligt. Er jeg så bestod eller dumpet? På forhånd tak -
Karakter til denne opgave?
ForumindlægHej folkens, jeg har været op i engelsk skriftlig eksamen STX på A niveau og ville gerne have jeres vurdering af, hvad denne opgave kunne stå til. :) -
Samfundsfags metoder/begraber
ForumindlægHej ville lige høre om der ikke var nogle der kunne hjælpe mig med hvilke Samfundsfags metoder/begraber der findes. Skal bruge dem her i min afslutnings eksamen men synes ikke lige jeg kan finde nogle eller huske dem. -
Tidsperioder
ForumindlægHej Jeg er ved at læse op til Dansk eksamen og faldt over tidsperioden impressionisme hvad er kendetegnene for det? Håber der er nogen der kan hjælpe :) -
Skal man aflevere synopsis til lære og censor?
ForumindlægHej. Nogen der ved om man skal aflevere sin synopsis til lære og censor til biologi B eksamen?. Mange tak for hjælpen. -
Beskuerposition
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvad "Beskuerposition" vil sige? Skal til billedkunst eksamen i morgen, og det er et emne jeg kan trække. -
Karakter - huen?
ForumindlægHvis man dumper sin sidste eksamen kan man så ikke få huen på? (selvom ens gennemsnit eksempelvis er 2,7) -
energi
Forumindlæghej. skal til fysik eksamen imorgen, men er lige i tvivl om hvad sammenhængen mellem energi og effekt er. altså effekt er energi pr. tid, men hvad er sammenhængen???? på forhånd taak
