Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 18741 til 18760 af 34369
-
Dialog
ForumindlægNogle der har erfaringer med AT, herunder dialogens længde og hvad lærer/censor spørger ind til i dialogen? Skal til eksamen fredag om rumkapløbet, så regner med at blive spurgt ind til metoder. -
haster
ForumindlægHej Skal til AT eksamen imorgen og skal gerne vide noget om hvad det naturvidenskabelige i engelsk er. er der nogen der ved det? tænker om det er fremgangsmåden eller bare det at der er en fremgangs måde. eller hvad kan det være? håber på hurtigt svar. på forhånd tak -
Begreber
ForumindlægHej Jeg gider alle jer dejlige mennesker der er her på portalen, ikke skrive alle de AT begreber som i tror der er vigtige for eksamen? Er nemlig så bange for at have glemt et. :) På forhånd tak -
Naturgeografisk metode
ForumindlægHjælp! Jeg skal til AT-eksamen her på tirsdag og er fuldstændig clueless hvad gælder den naturgeografiske metode. Er der ikke en venlig sjæl der vil og kan forklare mig hvordan den virker og hvordan man bruger den? Alle inputs er meget velkomne! -
Procentsats for karakter i skriftlig matematik?
ForumindlægSom mange andre har jeg lige gennemgået den skriftlige eksamen i matematik A HTX. Nogen der ved noget om, hvor mange procent korrekte opgaver der giver de enkelte karakterer? -
Landstinget og folketinget
ForumindlægHej, hvilke rollefordeling er der mellem landstinget og folketinget, og hvorfor der opstår konflikt mellem dem, det kan jeg slet ikke finde, kunne i give mig en god forklaring, jeg skal nemlig op til eksamen i det på tirsdag... -
eksempel
Forumindlæghvordan skal nedenstående forstås? det er en af de ting eleven på STX historie A skal kunne til eksamen. kan I give mig et eksempel hvad det er for noget? "-Samspillet mellem mennesker, naturgrundlag og samfund" tak på forhånd -
Lukket Karaktereblad.
ForumindlægHej. Jeg har hørt noget med at hvis man ikke dukker op til en eksame i 3.g, så er ens afgangsbevis åbent, og man kan efter ændre på fagene ved hjælp af VUC osv. Er det rigtigt? Og hvis det er hvad er fordelene og ulemperne? -
Kommaøvelser
ForumindlægSkal op i dansk eksamen i morgen, har ikke rigtigt noget at tag mig til... Så jeg vil gerne spørge om, hvis i kender nogle godt hjemmesider, eventuelt kommaøvelser, så vil det være meget rart :) - Tak på fohånd.. -
Eksamesbevis.
ForumindlægHej. Jeg har hørt noget med at hvis man ikke dukker op til en eksame i 3.g, så er ens afgangsbevis åbent, og man kan efter ændre på fagene ved hjælp af VUC osv. Er det rigtigt? Og hvis det er hvad er fordelene og ulemperne? -
Talepapir - nogen der vil læse det igennem og give respons ?
ForumindlægHej allesammen, Da jeg skal til AT-eksamen imorgen, så vil jeg høre om der er nogen der vil læse mit uddybede talepapir igennem, og give lidt respons ? Det vil hjælpe mig rigtig meget .. Hilsen Signe -
Artikel analyse
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive notater til min dansk eksame. Hvis jeg skulle trække en artikel, er det så en god idé at starte med inddrage definitionen på en artikel? På forhånd tak. -
Disposition til spansk mdt. b-niveau.
ForumindlægHey... Hvordan laver man en typisk disposition til en spansk mundtlig eksamen på b-niveau? Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal stille dispositionen op? Med udgangspunkt i emnet: Jóvenes. Kristian. -
Forklaring på middelværdi og spredning
ForumindlægJeg tænkte på hvordan man kan se hvilken af graferne for to normalfordelinger har den største middelværdi og spredning. Jeg er usikker på hvordan jeg kan begrunde det hvis jeg nu bliver spurgt op til det til eksamen. -
Gammastråling henfald
Forumindlæghej jeg håber på et hurtigt svar da jeg skal op til eksamen (9. klasse) imorgen mit problem er: jeg forstår ikke rigtigt teorien bag hvordan gamma henfalder -
Proportionalitet
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i morgen, og sidder lidt fast i proportionalitet. Min spørgsmål lyder på flg. Redegør for proportionalitet. Nogle der kan forklare mig, hvad det helt præcist er jeg skal gøre ? -
Hjælp!!!!
ForumindlægJeg har et engelsk essay for til torsdag. Det omhandler Nike, det er en gammel eksames opgave. Er der nogen som kan hjælpe sp skriv til mig hurtigst som muligt. har virkelig brug for hjælp. MSN: [email protected] -
enevældens konsekvenser
ForumindlægHejsa ;) jeg skal til eksamen i historie og har desperat brug for hjælp med hensyn til hvad der skete efter enevældens tid og hvilke konsekvenser den tid havde? skriv hvis du bare har den mindste oplysning ;) TAK! -
hej! jeg skal bruge en oversættelse af "i have a dream" talen!!!!!
Forumindlægjeg er midt i forberedelsen til eksamen i engelsk og jeg skal bruge en oversættelse a talen "i have a dream" af Martin Luther King... har selv prøvet på google men uden held. -
The man with ten personalities 1978
ForumindlægEr der nogen der har noter om The man with ten personalities 1978 Time?? Skal bruge noget om teksten til den mundtlige eksamen. På forhånd tak for hjælpen. Med Venlig Hilsen Kat Mail [email protected]
