Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 18761 til 18780 af 156338
  • Mundtlig matemtik eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg står i den situation at jeg med held i uheld skal til sygeeksamen i matematik i august - både i mundtlig og skriftlig. Jeg tænkte om der var nogen der ville hjælpe mig lidt med den mundtlige, for er virkelig fortabt! Nu da der stadig er over 2 mdr til er det ikke en hastsag, men ville ...
  • Desposition

    Forumindlæg
    Hej.. på tirsdag skal jeg op i mundtlig fysik/kemi og skal derfor lave en desposotion, men det kan jeg bare ikke finde ud af er i ikke søde og f.eks. give eksempler eller lave en lille en til mig? jeg går i 8. klasse og emnerne er: metaller, fra atomer til lyn og torden, luft og vand, syre og ...
  • Gør rede for procenter ???

    Forumindlæg
    Jeg er lidt lost med et af mine eksamensspørgsmål, da jeg ikke helt forstår begrebet "redegørelse" i matematik, og specielt ikke ved procenter?? Mit eksamenspørgsmål lyder således: Du skal redegøre for regning med procenter og vise, hvordan man anvender renteformlen: Kn = K0·...
  • Big Bang

    Forumindlæg
    Er der nogen der har et beregningseksempel i forbindelse med Big Bang - teorien?
  • Til folk der har været til eksamen..

    Forumindlæg
    Hej, jeg er her i ferien gået igang med at forberede mig på tysk re-eksamen... sidst jeg var oppe lavede jeg ikke dispositioner til teksterne, hvilket jeg så vil gøre nu...men inden jeg går igang vil jeg bare lige høre fra andre som har lavet dispositioner, hvor detaljeret skal den være? Min dis...
  • Skal der opstilles en problemformulering og problemstillinger til historie-eksamen?

    Forumindlæg
    Hej allesammen, Skal der opstilles en problemformulering og problemstillinger til historie-eksamen? For er meget i tvivl.
  • idræt på gym

    Forumindlæg
    Hvad laver man som regel i idræt på gymnasiet?
  • PCR kloning teknik

    Forumindlæg
    Hej er der nogen herinde der har styr på PCR og gen kloning.. Jeg står og har brug for hjælp til noget teori omkring min afsluttende skole projekt..
  • Gennemsnit af årsprøvekrakterer

    Forumindlæg
    Hvordan beregnes gennemsnittet af årsprøvekaraktererne? Er det et vægtet eller uvægtet snit? Vil de sammen med årskaraktererne udgøre årsgennemsnittet?
  • udregning af gennemsnit.

    Forumindlæg
    halløj dér! jeg går pt i 3g og er altså snart ved at være færdig med gym. jeg er bare i tvivl om, hvordan jeg udregner mit gennemsnit? her tænker jeg mest på fag som idræt, musik og billedkunst..samt sso medregnet. hvordan gør jeg? :) på forhånd tak.
  • Syre/base - DET HASTER - EKSAMEN!!!

    Forumindlæg
    Hej SP Er der nogen, der ved, hvad denne middelstærke syre hedder: Fe(H2O)63+? Mange tak på forhånd!
  • TERMISK ENERGI

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklare mig hvad termisk energi er ? ALT OM termisk energi kan bruges! :)
  • forståelse

    Forumindlæg
    Hvad mener man med dette 'digt' ? Har lidt svært ved, at forstå det.. ”Why do we kill people who kill people to show people that killing people is wrong”.
  • RUC bachelor ad.

    Forumindlæg
    Hej, når der nu står "Fag med yderligere adgangskrav i form af gymnasiale fag"- indepå RUCs hjemmeside betyder det så at fx. matematik B skal være bestået mens man går i gymnasiet, eller kan man godt tage det som enkeltfag på vuc efter?
  • Samfundsfag C , hvordan forgår eksamen ?

    Forumindlæg
    Hvad lægges der vægt på ved Samfundsfag C Eksamen?
  • Eksamen C

    Forumindlæg
    Hvad sikrer dig 10tallet til Engelsk C eksamen ? hvordan skal man bærer sig ad ? hvordan skal man strukturer det ?
  • SPANSK EKSAMEN SIDSTE ÅR

    Forumindlæg
    Hey! Er der nogle, der har opgavesættet fra sidste år liggende? Jeg tror måske det er det, vi kommer op i til årsprøven på fredag. Så jeg kunne måske lige være smart og forberede mig lidt på prøvens omfang;) Desuden nogen der kender gode programmer til oversættelse af spansk, vel at mærke progra...
  • dansk afl

    Forumindlæg
    ville lige høre om der er nogle der kan forklare hvad man skal komme ind på når man skal skrive stilanalyse og syntaktisk analyse i dansk??
  • EKSAMENEN HJÆLLLP!!

    Forumindlæg
    skal til og op til eksamen i mundtlig dansk, matematik, eng, tysk og fysik. Nogle gode ideer til ting som skal med eller ting som er gode at få læst på? Gode råd til eksamen? og gode råd til evt. disposition?
  • Have kopiret tekst med til Eksamen?

    Forumindlæg
    Må man have kopiret tekst fra feks. bøger med til eksamen? Mvh Mads:)