Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 18761 til 18780 af 187712
-
wettervorhersage?
Forumindlæghej jeg skal lave en vejret udsigt på tysk! men ved ikke hvordan jeg skal starte nogen kan hjælpe? -
HASTER MEGET
ForumindlægForsangeren fra Nena (Det tyske band. bl.a. kendt for sangen 99 luftbalons) gik sole, men hvad lavede hun så? Og hvad laver hun nu? -
Oversættelse med relative pronomier
ForumindlægHej :) Jeg har kæmpede med denne tysk aflevering hele dagen, men tror bestemt ikke at den er fejlfri.. Er der en der er sød at kigge den igennem? Det ville være en kæmpe hjælp! -
to ord?
Forumindlæghey.. kan ikke finde de her to ord; lønstigning og godkendt på tysk? Her mener jeg godkendt af en person eller fabrik? -
Hjælp til at rette kort stil?
ForumindlægHej! Jeg sidder med en kort tysk stil, som jeg meget gerne vil have hjælp til at rette. Er der nogen der har tid til det? Vh. Anne-Sofie -
HHX, maj 2005
ForumindlægHejsa.Til eksamenssættet fra maj, niveau B, hhx 2005, hvad var de to spørgsmål til den tyske besvarelse, kan I huske det ? -
Gleimstrasse 57 oplæg
ForumindlægHeyNogen som ved hvor man kan hente dette tysk oplæg henne?ved kun det handler om Gleimstrasse 57 -
Rapunzel oversættelse
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg har en oversættelse for til imorgen og jeg har lavet den. Er dog ikke den skarpeste til tysk, så det ville være dejligt hvis jeg kunne få en til at kigge på den :) -
En sød sjæl der vil rette et lille referat?
ForumindlægHej Er der en der vil rette et lille tysk referat på ca. 200 ord?(Jeg har kigget den igennem et par gange, så tror ikke, at der er så mange fejl) -
Lara und Justus
ForumindlægNogen der har et referat på dansk eller tysk liggende af: "Lara Und Justus oder Die unsichtbare Grenze" ? -
Kort oversættelse, rettelser?
ForumindlægHejsaJeg har en meget kort tekst oversat fra dansk til tysk, een der gider rette?Mvh M-ria :) -
Tjek det
ForumindlægFik jeg dig igen? GODT:Jeg vil nemlig høre om der er nogle der gider at retet min tyske stil, den bliver på højst en side?Freud -
Im Millionfieber
ForumindlægNogen der har lavet denne tyske stil (HH2)? Er kommet til at smide mit opgave sæt væk. :( -
Kort
Forumindlæghejsa.. er der nogen som vil rette 5 korte sætninger i tysk? hvis nogle gider, smider jeg dem ind i jeres indbakke mange tak.. :) -
Ventus Handelsordbog
ForumindlægHej ! Er der nogle der ligger inde med dansk - engelsk samt dansk - tysk versionen af denne ordbog? Hvis ja, er det så muligt at jeg kan købe en kopi? -
Hjæælp rettelse
ForumindlægHjæælp er der nogen der vil hjælpe mig med at rette min tyske stil??? Kan sende den via mail med det samme?? -
Freundschaft
ForumindlægHej SP. Jeg har skrevet en stil på tysk om Freundschaft. Kan i finde fejl i den? Jeg kan ikke vedhæfte den, men jeg sender den gerne til jeres profil. -
HJÆLP TIL AT RETTE STIL
Forumindlæghej er der nogen der vil hjælpe med at rette en stil på omkring 250 ord ???? (er virklig dårlig til tysk, den skal afleveres i morgen) -
Napola opgave
ForumindlægHejsa. Er der mon et klogt tyskhoved, der har mulighed for at kigge mit tysk igennem og eventuelt komme med rettelser? :-) Al hjælp bliver modtaget med kyshånd. -
Lille rettelse
ForumindlægHej. Er der nogle som vil rette min tysk oversættelse på 6 injer.. ?? På forhånd mange tak.. P.s Jeg sender den ind i jeres indbakke..
