Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 18781 til 18800 af 187712
-
rettelse ?
Forumindlæger der nogle der vil rette min tysk stil ? Håber der er nogle der har lyst !! Jeg kan sende den til jer, hvis det er.. -
tilføjelse af opgave
ForumindlægHeyJeg har endnu engang prøvet at tilføje en opgave(tysk), men til min store overraskelse er denne heller ikke blevet tilføjet!Hmmm.... -
Wandertag mit Hindernissen
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvad den tyske roman Wandertag mit Hindernissen af Hugo Bepler handler om ? Skal have lavet et referat til mandag. -
Sætte ord ind i præterium
ForumindlægHej, Er der nogen der kan hjælpe mig med at lave min tysk afl? :-) Handler om oversættelse af nogle tekster og sætte ord ind i præterium :-) -
Wandertag mit Hindernissen
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvad den tyske roman Wandertag mit Hindernissen af Hugo Bepler handler om ? Skal have lavet et referat til mandag. -
Grammatik Hjælp
ForumindlægHej alle. Jeg har nogle problemer med det tyske grammatik. Og nu har jeg skrevet en stil. som jeg lig vil have en til at se på dette, det ville jeg være meget taknemmelig over. Det er kun 12 linjer. Tak på forhånd -
Referat
ForumindlægHej,Er der nogen der har referat af de her tyske tekster..Der makkaronifresserSascha und ElisabethDie anderen kinder.Touristen in der DDR-kindheitVorurteilepå forhånd tak... -
gør en god gerning.
ForumindlægNogle der vil rette min lille tysk stil. Har prøvet at se om der er nogle fejl, men kan ikke finde flere. -
okay er der nogle som kan gi forslag over hvordan jeg kan lave min lektie
Forumindlægja jeg har lektie for og det er tysk jeg skal lave et blad om meine stadtviertel og ville spg om i kan gi forslag jeg bor i roskilde -
Notatbrug
ForumindlægHej alle .Jeg kommer til at tænke på om man godt må have notater med i tysk og engelsk eksamen?Altså det er FSA.tak på forhånd. -
Das Halstuch
ForumindlægHejsa!Jeg går i 3.g og har tysk på A-niveau. Er der nogle der har nogle notater til Das Halstuch skrevet af Franz Hohler? -
spørgsmål!
ForumindlægVille lige vide: Hvordan oversætter man mensch på tysk? altså i denne sammenhæng: Mensch, rolf! Kaufst du immer noch..... -
pensum læsning, links tak
ForumindlægHejKender I gode link til at blive inspireret af i faget tysk i emnerne Ausländer eller Beziehunf evt Krieg und Fried,..?/Hilo -
Rapunze...hjælp!
ForumindlægHey.. Sidder med eventyret "Rapunzel" (på tysk) og kan ikke finde ud af hvad det egentlige budskab er. Håber der er nogle der kan hjælpe en fortvivlet! -
referat
ForumindlægNogen der ligger inde med et referat (på tysk) af historien: es geschah am hellichten tag..? i så fald må i meget gerne sende det til mig.. (: -
Hjælp!!
ForumindlægHej :)Skal snart op i tysk eksamen, så jeg ville høre om der ikke er nogen skønne mennesker herinde fra, som har gennemgået Der Fischer og der Erlkönig og har en sammenligning af de to digte af Goethe? :)tak -
LOLA RENNT
ForumindlægHej!Er der nogen der kan fortælle mig kort, om hvad Lola rennt, 1.runde og 2.runde, handler om? Enten på dansk eller tysk. -
Sonnenbrand
ForumindlægEn der muligvis har læst teksten "Sonnenbrand" af Milena Moser, som muligvis kan referer den, Tysk er ikke min stærke side. Så er helt på bar bund. -
Hjælp! :(
ForumindlægTysk stil, på under en side ... hårdt brug for at der er nogen der lige gider at se den igennem og retter den ! -
Crazy
ForumindlægHejEr der nogen herinde fra som har set den tyske film "crazy" af benjamin lebert?Hvis ja, må I gerne lige fortælle mig hvordan den ender.
