Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18801 til 18820 af 35989
-
nettoprimærproduktion
ForumindlægSå er det biologi eksamen i morgen:-( spændende... nogen der har styr på hvilken betydning pH og vind har for nettoprmærproduktionens størrelse? jeg har selv styr på de øvrige faktorer -
svar-standart
Forumindlæger der nogen der har været til 3-årigt a-niveauu matematik-eksamen idag uden hjælpemidlder standart forsøg, og som muligvis har lagt sine svar ud? :) -
procentpoint og procent
Forumindlæghej der står i min eksamspøregsmål at hvad er forskellen på procentpoint og procent håber får svar hurtigst muligt for har eksam snrt tak på forhånd -
Biologi 2006
ForumindlægNogle der ligger inde med opgaver fra eksamenssættet 2006? Altså dét sæt der blev givet til eksamen sidste år?? På forhånd tak! -
simple forklaring af resperation
Forumindlæghej jeg er igang med bio spørgsmål til eksamen og jeg kan bare ikke forså respiration. er der nogle der har en god og nem forklaring? kh sarah -
fordelingsfunktion
ForumindlægHey alle, i et eksamens spørgsmål skal jeg redegør for fordelingsfunktion... Hvordan gør jeg bedst muligt det? I forhold til normalfordeling .. håber nogle kan hjælpe -
Segmentering til konsumentmarked
ForumindlægHey.. er ved at lave projekt til afsætning eksamen.. Kan simpelthen ikke finde ud af hvad man skriver til konsumentmarkedet og hvad de kriterier betyder... En som kan hjælpe?? Haster -
Opgavesæt
ForumindlægTil information: Så er opgavesættene fra i dag kommet ind på uvm: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07gammel.htm?menuid=1505060 -
Gassers tilstandsligning HASTER
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen imorgen, og forstår ikke helt gassernes tilstandsligning, er der ikke nogen som vil være rigtig søde og give en god forklaring, det haster :( -
Tove Ditlevsen
ForumindlægSkal på Tirsdag op i dansk eksamen, men mangler lige hurtigt en Tove D novelle eller roman, som IKKE starter i in media res! hjælp!!!! -
Forberedelse til MUNDTLIG Historie ?
ForumindlægHej er det nogle herinde der har nogle gode råd til hvordan man skal gribe en historie eksamen an?? Efter gammel ordning.. Hvad er især vigtigt at huske? -
Forskel på græsk og romersk arkitektur?
ForumindlægHej! Jeg skal til old eksamen om nogle dage, og mangler at få klargjort med der præcist er forskellen på græsk og romersk arkitektur? Håber i vil hjælpe mig! -
Atomer
ForumindlægHej jeg skal op i prøve eksamen i Fysik/Kemi, men jeg ved ikke hvilke forsøg jeg kan lave med atomer :( kan I hæjlpe mig ?????? På forhånd Tak :) -
NOGEN DER HAR LÆST: DIE VERLORENEN TöCHTER?
Forumindlægnogen der har læst eller analyseret die verlorenen Töchter. Det vil være en KÆMPE hjælp hvis nogen har. Den er rigtig svær og forstår ikke det hele. skal til eksamen i den i morgen. :-) -
Haster!
ForumindlægHej alle sammen... Læser old til eksamen og er pludselig blevet i tvivl om, hvad eet 'epos' er?! Kan nogen hjælpe? Mvh Mads -
Dks tilblivelse og danernes første togter
ForumindlægHjææææææælp... Er til historie eksamen 24-timers, og har virkelig brug for hjælp.... Hvilke problemstillinger kan man diskutere under dette emne?? Al hjælp værdsættes -
Potentiel og kinetisk energi
ForumindlægKan man ikke godt sige, at potentiel og kinetisk energi er omvendt proportionelle? Vil lige være helt sikker, så jeg ikke siger noget forkert til eksamen i morgen:) -
Budskab?
ForumindlægJeg har John Millais- Ophelia's billede i min eksamen men forstår ikke budskabet med billedet? Please hjælp -
Svar til Matematikeksamen 3-årigt A-niveau?
ForumindlægHej, jeg vil bare høre, om der er nogle kloge hoveder, som har facit til den skriftlige matematik eksamen for 3-årigt højniveau? Ville være rart at få en forestillíng om hvor man ligger.. -
Need fast !
ForumindlægHej, må man gerne have regnede opgavesæt i fysik med til eksamen i dag - FRA studieportalen ( som man ikke selv har lavet )? svar hurtigt tak ! :)
