Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18801 til 18820 af 35989
  • nettoprimærproduktion

    Forumindlæg
    Så er det biologi eksamen i morgen:-( spændende... nogen der har styr på hvilken betydning pH og vind har for nettoprmærproduktionens størrelse? jeg har selv styr på de øvrige faktorer
  • svar-standart

    Forumindlæg
    er der nogen der har været til 3-årigt a-niveauu matematik-eksamen idag uden hjælpemidlder standart forsøg, og som muligvis har lagt sine svar ud? :)
  • procentpoint og procent

    Forumindlæg
    hej der står i min eksamspøregsmål at hvad er forskellen på procentpoint og procent håber får svar hurtigst muligt for har eksam snrt tak på forhånd
  • Biologi 2006

    Forumindlæg
    Nogle der ligger inde med opgaver fra eksamenssættet 2006? Altså dét sæt der blev givet til eksamen sidste år?? På forhånd tak!
  • simple forklaring af resperation

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med bio spørgsmål til eksamen og jeg kan bare ikke forså respiration. er der nogle der har en god og nem forklaring? kh sarah
  • fordelingsfunktion

    Forumindlæg
    Hey alle, i et eksamens spørgsmål skal jeg redegør for fordelingsfunktion... Hvordan gør jeg bedst muligt det? I forhold til normalfordeling .. håber nogle kan hjælpe
  • Segmentering til konsumentmarked

    Forumindlæg
    Hey.. er ved at lave projekt til afsætning eksamen.. Kan simpelthen ikke finde ud af hvad man skriver til konsumentmarkedet og hvad de kriterier betyder... En som kan hjælpe?? Haster
  • Opgavesæt

    Forumindlæg
    Til information: Så er opgavesættene fra i dag kommet ind på uvm: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07gammel.htm?menuid=1505060
  • Gassers tilstandsligning HASTER

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til eksamen imorgen, og forstår ikke helt gassernes tilstandsligning, er der ikke nogen som vil være rigtig søde og give en god forklaring, det haster :(
  • Tove Ditlevsen

    Forumindlæg
    Skal på Tirsdag op i dansk eksamen, men mangler lige hurtigt en Tove D novelle eller roman, som IKKE starter i in media res! hjælp!!!!
  • Forberedelse til MUNDTLIG Historie ?

    Forumindlæg
    Hej er det nogle herinde der har nogle gode råd til hvordan man skal gribe en historie eksamen an?? Efter gammel ordning.. Hvad er især vigtigt at huske?
  • Forskel på græsk og romersk arkitektur?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til old eksamen om nogle dage, og mangler at få klargjort med der præcist er forskellen på græsk og romersk arkitektur? Håber i vil hjælpe mig!
  • Atomer

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i prøve eksamen i Fysik/Kemi, men jeg ved ikke hvilke forsøg jeg kan lave med atomer :( kan I hæjlpe mig ?????? På forhånd Tak :)
  • NOGEN DER HAR LÆST: DIE VERLORENEN TöCHTER?

    Forumindlæg
    nogen der har læst eller analyseret die verlorenen Töchter. Det vil være en KÆMPE hjælp hvis nogen har. Den er rigtig svær og forstår ikke det hele. skal til eksamen i den i morgen. :-)
  • Haster!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen... Læser old til eksamen og er pludselig blevet i tvivl om, hvad eet 'epos' er?! Kan nogen hjælpe? Mvh Mads
  • Dks tilblivelse og danernes første togter

    Forumindlæg
    Hjææææææælp... Er til historie eksamen 24-timers, og har virkelig brug for hjælp.... Hvilke problemstillinger kan man diskutere under dette emne?? Al hjælp værdsættes
  • Potentiel og kinetisk energi

    Forumindlæg
    Kan man ikke godt sige, at potentiel og kinetisk energi er omvendt proportionelle? Vil lige være helt sikker, så jeg ikke siger noget forkert til eksamen i morgen:)
  • Budskab?

    Forumindlæg
    Jeg har John Millais- Ophelia's billede i min eksamen men forstår ikke budskabet med billedet? Please hjælp
  • Svar til Matematikeksamen 3-årigt A-niveau?

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil bare høre, om der er nogle kloge hoveder, som har facit til den skriftlige matematik eksamen for 3-årigt højniveau? Ville være rart at få en forestillíng om hvor man ligger..
  • Need fast !

    Forumindlæg
    Hej, må man gerne have regnede opgavesæt i fysik med til eksamen i dag - FRA studieportalen ( som man ikke selv har lavet )? svar hurtigt tak ! :)