Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 18801 til 18820 af 34519
  • Gode tips til skriftelig matematik prøve

    Forumindlæg
    Hey...Jeg ville lige hører om der har nogle gode råd til hvad man kan gører for at få styr på de væsenligste ting til skrifte matematik eksamen på B-niveau...På forhånd tak
  • Statsminister?

    Forumindlæg
    Hej med jer. Jeg skal til eksamen i dag og undres over - hvem er statsminister lige nu i Danmark? Er Helle Thorning stadig det, når Lars Løkke ikke har fået dannet regering endnu? Eller er vi uden statsminister?
  • Noter [Hielfe bitte]

    Forumindlæg
    Hey!Jeg står og mangler noget inspiration til nogle tyske noveller og roman uddrag. Så jeg tænkte om nogen ikke kunne dele nogen eksamen notater? Det ville være en stor hjælp!
  • Hvad Er Masseinerti?

    Forumindlæg
    Hej.. Hej Jeg skal snart til eksamen i fysik og skal snakke om masseinerti, mit problem er bare jeg ikke aner en dyt om det. Der for vil det være super hvis der var nogen der kunne skære det ud i pap for mig eller havde noget martriale som er forståligt.. På forhånd mange tak:)
  • Lektiehjælp kemi

    Forumindlæg
    Er der nogen, som bor i nærheden af Herning, og kan give mig noget lektiehjælp i kemi B, da jeg skal til mundlig eksamen. Løn: 100 kr. pr. time.Hilsen mig
  • Nogen der skal op i Musik B?

    Forumindlæg
    Hej. Ville høre om der var nogen andre der skulle til eksamen i musik B.Så kunne vi evt sammenligne noter og analyser, da vi jo kommer op i kendt stofMit hold opgiver soul og barokken.
  • Fransk B-niveau hvordan gik det?

    Forumindlæg
    Hey!ville bare lige høre hvordan det gik med den skriftlige eksamen i fransk på B-niveau. Synes selv at teksten var okay, skrev selv B1, og C2 synes det var dem jeg bedst kunne skrive om.
  • Forberedelsestid i mat?

    Forumindlæg
    hey.. ja som overstående siger, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor lang tids forbedrelse man har til den mundtlige studenter eksamen i matematik (ét årrig a)
  • Økotaksikologi

    Forumindlæg
    Hejsa...er i stor nød, skal op til mundtlig biologi eksamen A-niveau!er der nogle der evt. sidder inde med nogle gode biologinotater til emner som økotoksikologi? ville være en virkelig stor hjælp...
  • Kan man det?

    Forumindlæg
    Jeg går i 3.g og har lige været op i eksamen... jeg vil meget gerne forbedre min karakter, men er det muligt at gå om næste år?? hvordan foregår sådan noget?
  • Forvaltningsret mundtligt

    Forumindlæg
    Hej folkens :) Jeg skal op til forvaltningsret mundtligt eksamen næste uge. Jeg har selv lavet dispensationer men de fylder meget. Er der en venlig sjæle der har notae som jeg evt.kan brug . På forhånd tak
  • Censor fra Tornbjerg Gymnasium!!

    Forumindlæg
    Hej.. jeg har fundet ud af, at jeg har 2 censore i år som kommer fra den samme skole, nemlig Tornbjerg Gymnasium i Odense! er der nogle som kender dem? eller har prøvet lærere derfra til eksamer?
  • COMO AQUA PARA CHOCOLATE

    Forumindlæg
    kUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk
  • TACONES LEJARNOS

    Forumindlæg
    kUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk
  • CLARISA af Isabel Allende

    Forumindlæg
    kUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk
  • CLARISA af Isabel Allende

    Forumindlæg
    kUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk
  • HABLA CON ELLA - ALMODÓVAR

    Forumindlæg
    kUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk
  • Anny Holmgaard - Cubanos

    Forumindlæg
    Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe. Jeg skal til eksamen på fredag i spansk og har ingen oversættelse eller notater til teksten Cubanos. er der nogen som ligger inde med noget om den pågældende tekst?
  • Mat haster....

    Forumindlæg
    Hej skal til eksamen i morgen så håber der er nogen der kan hjælpe..Hvad mener en lærer når han skriver at man skal redegøre for hvordan man bruger sinus, cosinus og tangens i en retvinklet trekant?HÅBER PÅ HJÆÆÆÆLP!!!
  • Hvad indeholder denne traktat som Frankrig lige har stemt nej til

    Forumindlæg
    Hvad indeholder denne traktat som Frankrig lige har stemt nej til, altså hvad går den ud på. Først og fremmest ville jeg synes det kunne være meget fedt, og kunne fortælle om til eksamen. Men ellers er det jo også relevant for os , for vi skal jo også stemme om den her i danmark.