Søgning på: filosofi c noter. Resultater: 18801 til 18820 af 73947
  • Europabevægelsens struktur

    Forumindlæg
    Hej Er der evt nogle der vil hjælpe mig med, hvordan jeg kan skrive om : Europabevægelsens struktur. Jeg tror jeg skal skrive om, hvordan Europabevægelsen er strukturereret. Nogle der har nogle gode link fra nettet eller noter om det.
  • PLÖTZLICH WAR MEINE HAND AUF SEINEM KNIE

    Forumindlæg
    Er der nogle der har nogle noter eller lignede til den tyske historie "PLÖTZLICH WAR MEINE HAND AUF SEINEM KNIE" skrevet af Milena Moser?
  • Lav en Opgave med Ohm's Lov

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en opgave med ohms lov, kan ikke finde mine noter og kan intet huske angående det. Så vil lige hører om jeg kan få lidt hjælp her med hensyn til at lave den opgave :) ?
  • hjælp

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvorfor der bruges do-omskrivning i følgende sætning: I do wish you would not laugh at me Isabel På forhånd tak :)
  • Haster matematik eksamen!!

    Forumindlæg
    Hej. Sidder med mine eksamensspørgsmål, ved ikke helt hvordan jeg skal gribe den an. Gør rede for ligningen for eksponentiel udvikling og for grafens udseende.. Har kigget i mine bøger og noter, men kan ikke forstå det:(((
  • Hurtigt spørgsmål angående logaritmefunktionen

    Forumindlæg
    Hejsa, i mine noter har jeg skrevet det lidt indviklet, men er det ikke rigtigt at dem omvendte funktion af e^x er f ^-1(x)? Og denne minus formel kaldes også for Ln(x)?
  • Engelsk Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Allesammen.. Er der nogle der har gode engelsk noter til skriftlig eksamen, som de kan undvære? ( Engelsk på A niveau ) OG ved I hvad man skal lægge vægt på når man skriver engelsk essay? :)
  • HJÆLP! Iliaden 16. sang

    Forumindlæg
    Skal havde prøve sidst på ugen om iliadens 16. sang. Synes den virker så forvirrende. Så ville høre om der ikke var nogle der havde nogle gode noter til 16. sang? på forhånd tak :)
  • Dødens Kabinet

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Er der nogen som har læst bogen "Dødens Kabinet" (The Cabinet of Curiosities) af Douglas Preston og Lincoln Child, som har nogen gode noter etc.? Tak på forhånd.
  • Den uskyldige, af Harlan Coben

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle som har læst bogen "Den uskyldige" (the innocent)? En bog af Harlan Coben. Og i såfald har en boganalyse eller nogle noter til den jeg kan få? :)
  • Isomeri - Hjælp

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg ville lige spørge om en af jer havde noter til noget med isomeri! :) Det ville ellers være en god hjælp for mig, og evt. hvis i kender en test man kan udføre på nettet om isomeri :) Tusind tak på forhånd.
  • Dansk Skriftlig eksamen 3.g.

    Forumindlæg
    Heey ! Er der nogen som kan give mig en oversigt over alle genre til skriftlig dansk eksamen. Jeg har slet ikke styr på mine noter! Så det ville være guld vær! Nicolai
  • Geschäft ist geschäft

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Er der nogen, der har læst historien geschäft ist geschäft? Og i så fald, har nogle noter eller et resume af teksten jeg kan få? Altså hvad handler den om osv.? Mange tak på forhånd :)
  • Årsprøve i dansk

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælp mig med lidt noter om "den moderne familie", "mediehistorie" og "iscenesættelse"? Eller nogle gode sider hvor man kan finde noget relevant til de tre emner? På forhånd tak!
  • HJÆÆLP! NG eksamen på tirsdag! Naturens balance??

    Forumindlæg
    Hej :) jeg skal til NG eksamen her på tirsdag i 1.g... jeg har noter til alle mine emner, men mangler dog et: Naturens balance????. nogle der kan forklare mig hvad det handler om???
  • hårdt og blødt vand.

    Forumindlæg
    hvordan måler man hårdheden på vand? jeg ved godt at det måles i dh, men mine noter er ret underlige, så kan ikk lige læse hvad vi har gjort ;) håber i gider svare..
  • Analyse af "Wir wollen es uns schön machen" af Angelika Kitsch

    Forumindlæg
    Hey! :) Hvis der er nogen der har en analye, noter eller noget om teksten Wir wollen es uns schön machen,ville jeg blive et glad menneske! Tak på forhånd!
  • Statistik

    Forumindlæg
    Hej. Jeg søger nogle noter til statistik(1 år på uni), men kan ikke rigtig finde nogen? Hvis nogen ligger inde med noget brugbart send, da en mail eller pm! :) På forhånd tak.
  • Gode notater til pensum i STX Engelsk A?

    Forumindlæg
    Hej alle SP-er ! Er der nogen der ligger inde med nogle gode notater til engelsk A? Så er tråden her hvor vi kan dele notet og andre guldkorn med hinanden :-)
  • Dansk eksamen-talladt at have computer med til forberedelsen?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der ved om man må have sin computer med til dansk mundtlig eksamens forberedelse?? Har nemlig en masse noter der og der er virkelig mange sider, så gider ikke printe dem alle sammen ud..