Søgning på: matematik a eksamen htx. Resultater: 18801 til 18820 af 179453
-
Hjælp til fysik-kemi eksamen??
ForumindlægHej jeg ville lige høre om der var nogen der havde nogen gode forsøg til disse emner? El Atomer Syre og baser Metaler Håber i gider at hjælpe? :) -
FSA Fysik og kemi Eksamen.
Forumindlæg*Slettet* -
Eksamen i morgen mangler to tekster
ForumindlægJeg står lidt i den situation, hvor jeg skal op til latin i morgen og mangler stadig oversættelser til 2 tekster som er : En dejlig siesta af Ovid og Kom og hjælp mig af Catul Jeg vil dermed bare høre om der nogen der sidder inde med nogle oversættelser i de to tekster da jeg ikke har tid til a... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægNogle der kender nogle gode noveller eller digte med eventuelt Tove Ditlevsen, den skal være mellem 1945-1968 og på en eller anden måde have noget med samfundet at gøre i den tid. Det behøver ikke ligefrem at være Tove Ditlevsen det var bare et eksempel :) Håber nogen kan hjæpe lidt :) -
SKAL TIL EKSAMEN OM EN TIME::SÅ HJÆLPPPPPP!
Forumindlæger lige kommet i tanke om at jeg ikke er klar over om man skal daterer templer...skal man det? og i så fald hvordan...? personligt tror jeg kun at man skal fortælle om det er dorisk el. ionisk og detaljerne, men det skal man vel også ved skulpturer hvor man samtidig skal daterer det...vrøvler..... -
Spørgsmål om tysk eksamen 2.g
ForumindlægHey jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal have med under min fremlæggelse af den tekst jeg har trukket? Er det redegøre, analyse, Diskussion/konklusion eller det bare et referat af teksten og en god perspektivering? -
Eksamen (Verfluchte Ferien) HJÆLP :)
ForumindlægJeg har lige trukket teksten "Verfluchte Ferien" af Hansjörg Martin. Så jeg ville bare høre om der var nogen herinde der kendte teksten og havde nogle "guldkorn"...? Ville være en stor hjælp :) -
eksamen - at læse op
ForumindlægHej.. Jeg skal til studentereksamen i dansk, og da pensum er ret stort, skal man jo selvfølgelig også lave en lille slags plan over hvordan man skal læse op :) Er der nogen af jer, der har nogle gode tips til hvordan man bedste læser op? Skal man læse perioder, forfattere eller..? håber meget på ... -
hjemmefra skrevne notater til eksamen
ForumindlægMin kæreste har lige fortalt mig at man må have alle de noter som man har skrevet derhjemme, med ind til esaminationen. Passer det? VI har på vores skole fået at vide at det kun er til forberedelsen vi må have vores noter. -
Fransk skriftlig eksamen????
ForumindlægHEj :D Må man godt, tage gamle fransk stile, til skriftlig fransk???????? :D:D:D:D:D:D -
Dansk mundtligt eksamen - DRAMA
ForumindlægNu har jeg brugt omkring 3 dage på at finde et manuskrift eller et teaterstykke som jeg skal kunne perspektivitere romeo og julie. Jeg kender bare ikke et dansk stykke, og har virkelig svær ved at finde mit oplæg. Er der nogen der kan hjælpe mig? Hvis ikke det er muligt kan jeg så bare vælge et a... -
Tysk eksamen imorgen - hjælp med tekst
ForumindlægHe,j jeg har idag trukket teksten "mein zehnter mord" af Milena Moser. Er der en som kan give mig et resume om den? Har virkelig brug hjælp! -
Syre/base - DET HASTER - EKSAMEN!!!
ForumindlægHej SP Er der nogen, der ved, hvad denne middelstærke syre hedder: Fe(H2O)63+? Mange tak på forhånd! -
Hjælp! Jeg har eksamen i morgen!
ForumindlægHej. Jeg kan ikke svare på alle spørgsmålne om Dansk Supermarked Group og samfundsfag, Svar på nogle af dem hvis I ikke kender svare som mig. Please! Jeg ved godt at der er mange spørgsmål ;( Klassesamfundet: 1. Hvilken betydning kan den viden om klassesamfundet få for Dansk Supermarked Grou... -
Vektor eksamens spg. - hvad menes der?
ForumindlægHej allesammen. Der står i et af mine eksamensspørgsmål: Du skal gøre rede for vektorbegrebet. Du skal komme indpå, hvordan man regner med vektorer og du skal vise, hvordan man kan indføre regning med vektorer i et koordinatsystem. Hvad menes der præcist med at jeg skal vise hvordan man kan ind... -
Hjælp!! mangler tekst til eksamen !!
ForumindlægHjælp mig !! Jeg har trukket "ungdom og teenageliv på skrift".. nogle der har en god tekst om ungdom og teenage liv ????????? -
Kombinatorik, Regning/Matematik, 8 skoleår, Opgave 5 Side 21, ( E. Skovbjerg og Å. Sørensen)
ForumindlægSe den vedhæftede fil med opgave 7 tegningen og facit. Opgave 7 Tegningen forestiller en signaltavle med 5 lamper, der kan tændes enkeltvis eller flere samtidig. Tavlen findes i en virksomhed, hvor hver enkelt af personalet har sin kombination af lysende lamper, så at den pågældende kan tilka... -
Gym uden eksamen.
Forumindlæghey. jeg går i 9 klasse.. jeg tænker på. skal man have haft 9 klasses eksamen for at søge ind eller kan man gøre der før man for 9 klasse eksamen. så skal jeg vente helt til efter sommer for at få karaktere også først der sende en ansøgning og først få svar hen af 2013. eller kan man ansøge nu,... -
Kan man trække et nummer som allerede er blevet trukket?
ForumindlægHej folkens. Jeg har et spørgsmål mht matematik eksamen. Der er nogle fra klassen som har været oppe til matematik eksamen idag, og jeg skal til eksamen imorgen. Mit spørgsmål er nu; kan jeg trække et nummer imorgen, som allerede er blevet trukket? Håber i vil hjælpe .. På forhånd tak :) -
9. klasses eksamen. Hjælp?
ForumindlægHejsa jeg skal op i 9. klasses mundtlig fysik eksamen i morgen, torsdag og kunne gode bruge nogen meget gode råd. Vi SKAL opstille forsøg, så har I måske nogen forslag til, hvad jeg skal stille op, til hver enkelte emne? For er nemlig i tvivl, det må jo heller ikke tage lang tid.Jeg skal op i ent...
