Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18821 til 18840 af 35989
-
Grundtilstand for atomkernen
ForumindlægDet er et af de underemner jeg har trukket til min eksamen imorgen. Men er grundtilstand for kernen egentlig ikke bare det som er opgivet i det periodiske system? Eller hvordan skal det forstås? -
HJÆLPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
ForumindlægJeg skal til eksammen i Mat Onsdag. MEN jeg kan ikk bevise annuitets formlen Plezzzzzzzzzzzzzz Helppppppppp -
Varmluftballon
ForumindlægEr der en der kan forklare mig grundigt hvordan en varmluftballon fungerer? Jeg synes det er svært at finde noget? Der skal self. indgå nogle formeler - da det er til fysik eksamen -
Indekstal
ForumindlægJeg skal redegøre for indekstal som en del af min mundtlige matematik eksamen. Hvordan ville i redegøre for indekstal? AL HJÆLP ER VELKOMMEN -
Kartoffelbatteri.
ForumindlægHej alle. Jeg skal lave et kartoffelbatteri til min natufags eksame i morgen. Hvorfor er der forskel på watt på et kogt og et ukogt? -
Høj- eller lavrelief
ForumindlægHjææælp, skal til eksamen i morgen og bliver pludselig i tvivl.. Er der nogle som ved hvordan man definerer høj og lav relief..? Jeg kan ikke finde det i mine noter.. :( -
Kemi - hvad forestiller det her?
ForumindlægHej Jeg skal til kemi eksamen i morgen, og dette er et af de bilæg jeg kan trække. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det er? Håber der er en, som kan hjælpe :) -
hjælp til engelsk mundligt
Forumindlægnogen som kan hjælpe mig med hvordan jeg starter på en mundlig engelsk eksame som jeg skal op til imorgen . Nogen flinke folk her inde som kan hjælpe :) -
differentialkvotient
Forumindlæggod aften:) er der nogle der kan give mig en overskuelig definition på differentialkvotient? det er til mundtlig eksamen b-niveau... -
billedkunst street art
ForumindlægHej Er der nogle som ved hvordan jeg griber mundtlig eksamen an med street art og kunstner Kissmama. -
Rydbergs formel
Forumindlægjeg skal til eksamen imorgen og har trukket atom - og kernefysik Jeg er lidt i tvivl om rydbergs formel har relevans her og i så fald, hvordan? Håber I kan hjælpe :) -
Hej!
ForumindlægNogen der har været til eksamen i Religion Der kommer komme med gode tips- til dem der IKKE har været op! Evt samt din karakter -
Analyseringer????
ForumindlægHeeej.. Er der nogle der ved om man må tage analyseskemaer med ind til eksamen? Altså analyse til eventyr, novelle, digt osvv...? -
hvordan kan gærceller danne ethanol
ForumindlægHej sidder med mit eksamens oplæg og kan virkelig ikke finde noget konkrekt om hvordan kan gærceller danne ethanol. har brug for en go forklaring? på forhånd tak -
Moderne determinister, hvem??
ForumindlægHej,jeg ville bare høre om I kunne huske nogle af de mere moderne determinister? Står nemlig og skal bruge det til en eksamen i morgen :-) Håber der er en der kan hjælpe! -
sekularisering
Forumindlæger det når stat og rigion er sammenhængende eller adskilt...? har brugt udtrykket 50/50 i alle mine noter... men går vist ikke at lave fejl i det i morgen til eksamen ;) -
forskel mellem forsk. opfattelser
ForumindlægJeg er ikke helt sikker på hvad forskellen er på livsopfattelse menneskeopfattelse og virkelighedsopfattelse Nogen der kan hjælpe, her på falderebet til rel. eksamen i morgen? ;) -
notater til reaktionskinetik og/eller elektrokemi?
Forumindlægnogle som ligger inde med notater til reaktionskinetik og/eller elektrokemi. skal snart til eksamen i kemi på højt niveau, så ville være alletiders med lidt hjælp. -
nogen kan forklare?
Forumindlægnewtons 3 love .. jeg vil gerne have en kort forklaring på de tre lave sal nemlig op til mundtlig eksame :( -
eksamensform
ForumindlægDen ukendte teks man trækker til dansk eksamen, får man at vide hvornår den er skrevet, eller skal man selv vurdere under hvilken periode og stil den hører til?
