Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 18821 til 18840 af 34519
-
ethanol/alkohol
Forumindlægeksamen...om alkoholnogen der har nogle gode forsøg til det eller noget de kan fortælle om..noget i måske VED man vil blive spurgt om.og vær SØD ikke og skriv det på FYSIK sprog hvis i kan ;) -
bevis for sandsynlighedsregning, hf fællesfag
Forumindlæghejsa,jeg skal snart til eksamen i matematik på c-niveau på hf. jeg skal op i fuldt pensum, men kan ikke lige finde nogle beviser for sandsynlighedsregning :-/Nogen der kan hjælpe??På forhånd tak -
American psyco
ForumindlægJeg er ved at læse op til engelsk eksamen i næste uge...Er der nogen som har nogle noter til AMERICAN PSYCO?specifikt omkring kapitlet harry? -
Halogener- uorganisk kemi
ForumindlægEr der virkelig ingen, der har skrevet rapport om halogenerne chlor, brom og iod? Jeg skal snart til eksamen, og jeg har jo selvføleglig ikke fået skrevet journalen... Øvelsen er fra Myginds bog... -
OLD: Xenophon, Hieron og Planton, Alkibiades.
ForumindlægEr der nogle fantastiske mennesker derude som vil mail mig noget om Xenophon, Hieron (samtale om Magten) samt Platons Alkibiades???Det ville være super - jeg er helt på bar bund!!! OG skal til eksamen! -
Iliade HJÆLP!!!!!
ForumindlægTil min eksamen er 1. samt 24. sang i Iliaden opgivet..Jeg kan ikke komme på noget jeg kan perspektivere til...ER DER NOGEN SOM VIL HJÆLPE MIG? -
Nogen der har nogen noter om SMUK-modellen?!?
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i erhvervscase i morgen, hvor jeg næsten er sikker på at de spørger ind til SMUK-modellen, kan bare ikke finde den i min bog... Nogen der har den og gider sende den til mig?? -
nogen der har noter til the french exchange, pride and prejudice,, sonnet 138 og scotlands women slaves???
Forumindlægskal op i engelsk eksamen på tirsdag.. den sidste thank god... har kun meget få noter til disse tekster (spørg ikke hvorfor), så tænkte nogle måske kunne hjælpe lidt.. det ville være skønt...pfh tak -
Hot?
ForumindlægEr det ikke bare hot at blive student?Hvad så folkens hvad skal i lave af spændende ting til jeres afslutning?Held og lykke til alle jer der stadig kæmper!Mangler kun IØ eksamen, men den er nok dumpet :( -
martin luther king
Forumindlæghej alle. sidder med en opgave om martin luther king hvor jeg skal skrive notater til "free at last", men er under tidspres til eksamen så håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig:) -
Terminsprøve
ForumindlægHej alle jeg skal snart til terminsprøve. er der nogen der ved hvilke eksamenssæt man får :).. hehe har bare hørt at man for det samme sæt som de fik til eksamen sidste år.. holder det vand -
Forklaring på reaktion
Forumindlægjeg skal til eksamen komende tirsdag i en rapport om aluminiumsfarvning. Hertil bruges elektrolyt bestående af 12% svovlsyre. Hvordan forklarer jeg reaktionen 2Al + 3H2O => Al2O3 + 3H2 -
Hvad er en synopsis?
ForumindlægHej Vi har fået at vide at vi skal tænke på et emne til vore synopsis til fransk eksamen (9. klasse). Men hvad er det? Og hvor lang eller kort bør den være?? Takker på forhånd :] -
Hvad er ligningen for anaerob respiration?
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i biologi, men kan ingen steder finder formlen/ligningen for anaerob respiration, hvor der dannes mælkesyre. På forhånd mange tusinde tak for svar -
Hjælp til prøveeksamen
Forumindlæghej er der en som kan hjælpe mig jeres prøve eksamens afleveringer til finansøkonom uddannelsen. Jeg har brug for at øve mig til forberedelse når jeg skal op til prøveeksamen. Det skal være en som har læst til finansøkonom fornyligt. -
Opgavesæt for stx 2008
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvor man kan finde opgavesættet fra stx-eksamens i maj sidste år (2008) ? Eller nogen der kan huske de mulige emner? Håber nogle kan hjælpe. Mvh. -
Hjælp til MatA uden hjælpemidler
ForumindlægOpgaverne står her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/ud0181.pdfHvordan løser jeg opgave c og f - dog især c.Håber I vil hjælpe!! -
Radioaktivitet!
ForumindlægNu mangler jeg kun den sidste opgave :)Den er omkring radioaktivitet, og der er en tegning. Det er opgave 8 på følgende link http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/natur-2005-17-1.pdfHjælp!? -
hjælp!!
ForumindlægHej folkens skal bruge noget hjælp til mine matematik opgaver vi har fået en aflevering til den 20.11.15 det er eksamens sættet fra den 31. august 2012 vi skal lave alle opgaverne håber på hjælp virkelig :) -
essay
Forumindlægheyy.. er der nogle der kan huske hvad titlen hed på dét essay, som sprolige gymnaiseelever kom op i til skriftlig eksamen sidste år(2005)??? på forhånd tak..
