Søgning på: tysk stil. Resultater: 18821 til 18840 af 41422
-
Interesseorganisationer
ForumindlægHej alle, er der nogen herinde der kan hjælpe mig med en lille forklaring på , hvad en interesseorganisation egentlig er?Og når Fogh kritiserer, de såkaldte smagsdommer og eksperter, er han så FOR eller IMOD interesseorganisationer? -
Beta stråler
ForumindlægHej er der nogen der kan fortælle mig om Beta, Gamma og Alfa stråler? -
Finanskrise
ForumindlægHvordan har finanskrisen påvirket Danmark og Europa???? -
Samfundsfag
ForumindlægEn der er god til Samfundsfag ??? -
AT6 religion - hjælp!
ForumindlægGodaften! Jeg skal vælge et emne og lave en problemformulering samt. problemstillinger til i morgen, til min AT6 vejledning 3. Mit problem er, at det emne jeg havde valgt, ikke fungerede alligevel, altså skal jeg vælge et nyt emne. Mine fag er religion og dansk - har i nogle forslag? Jeg tænk... -
Eksamen på tirsdag - hvordan forbereder I jer?
ForumindlægHejsa, Jeg tænkte på, om nogle har et godt råd eller to til at forberede sig til skriftlig spansk eksamen. Hvad gør I? -
Aftaleret
ForumindlægHeysa!Er der en der vil tjekke min besvarelse på en kortere opgave vedr. aftaleret? Hvis ja, vil jeg sende opgaven til dig. Den vil ikke blive lagt ud. -
Vil du være model?
ForumindlægHej..Kunne godt tænke mig at vide om du vil være model?Hvorfor/hvorfor ikke?? -
Osmose
ForumindlægHej.Jeg har nogle problemer med en rapport jeg skal skrive. Jeg skal besvare en opgave der lyder sådan:Forklar hvad vi forstår ved fysiologisk saltvand og forklar hvad det kan bruges til. Når en laks vandrer fra havet op i vandløbene, kræver det en speciel egenskab af laksen for at den kan overle... -
I mit profil?
ForumindlægAltså jeg går på gymnasiet, men jeg vil ikke oplyse hvilket. Alligevel, dukker der op, at jeg går i "10 klasse på aabenraa -et eller andet skole" Men det passer slet ikke! Hvordan kan jeg fjerne det. For jeg har prøvet at trykke på "gymnasium" Men det virker ikke. -
Ioniseringer i kroppen (hints)
ForumindlægHej.. Jeg er usikker på om jeg har lavet denne opgave rigtig, men her kommer den alligevel: Ioniseringer i kroppens celler er uundgåelige som følge af den bestårling, vi udsættes for fra det naturlige miljø, jf. af en årlig ækvivalent dosis på 4mSv. For simpelhedens skyld kan vægtfaktoren sættes... -
Lave en titrerings-kureve i Excel
ForumindlægHvordan laver jeg en titreringskurve i excel? Hvis jeg bare skriver mine tal ind og laver en graf passer den ikke. jeg skal ha pH af x-aksen og ml brugt til tirering ad y-Aksen. -
Hvad betyder?
ForumindlægHvad betyder støvpartikler? :S -
matematiske testmetoder
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive sro og har brug for lidt hjælp til nogle matematiske testmetoder. Jeg har nogle cirkeldiagrammer, hvor jeg skal kunne bruge nogle testmetoder til at forklare et eller andet. Jeg er fuldstændig på bar bund, så håber på at kunne få lidt hjælp :) Jeg har afleveringsf... -
essay
Forumindlægskal skrive et essay om billedets betydning for vores tilværelses- og omverdensforståelse. mangler bare lige et par gode råd og et skub i den rigtige rtning. <nogle gode ideer? :) -
óm folketinget
ForumindlægGør rede for nogle af de måder, Folketinget kan føre kontrol med regeringen på. Grundloven giver en række muligheder, hvis ikke folketinget kunne gøre det, så vil regeringen få meget mere magt. Parlamentarisme indgår også her. korrekt? Nævn nogle eksempler på at folketingmedlemmer har kræve... -
Har brug for hjælp!
ForumindlægHey derude! Skal op i AT i morgen med fagene biologi og religion, men har brug for at vide mere om deres muligheder og begrænsninger og til sidst deres samspil og hvordan de begge kan bruges til at belyse et emne som Darwin og han evolutionsteori overfor religionen (kreationisme). Er der en venli... -
fødekæde
Forumindlæghejsa jeg sidder og kigger på en fødekæde i biologibogen s. 32 (fig. 2.11). Er der nogen der kan fortælle mig hvad de 25 kJ på det tredje trofiske niveau går til? altså går ud fra at 220 kJ er forbrændingen, 25 kJ det vi oplagrer i form af proteiner, kulhydrater, fedt m.m., men kan ikke gennemsk... -
DET DUMMENSTE SPØRGERSMÅL. Vær parat! ;-)
ForumindlægI et EL-VÆRK bliver der lavet elekticitet, ved hjælp af store spoler som består af kobber? Mens en STOR magnet bevæges hurtig op og ned i spolen? = ELEKTICITET!! -
impressionismen
Forumindlægjeg vil gerne vide med nemme ord hvad det går ud på...
