Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 18841 til 18860 af 47925
-
Dansk hjælp med det her.
ForumindlægKan jeg nå, at gøre mine dansk karakterer bedre i niende? Betyder nationaltestene og terminsprøverne i 8.klasse noget? Betyder karaktererne i 8.klasse noget??? -
15 aug. 2014 VØ eksamensopgave - Tivoli A/S
ForumindlægNogen der ligger inde med denne eksamensopgave som man muligvis kunne få som inspiration? -
HJÆLPPPPPP HURTIGT
Forumindlægden her opgave -
Vi får ingen læseferie
ForumindlægHej med jer På min uddannelse har vi fået afvide at vores læseferie bliver aflyst, og vi skal i almindelig skole helt til vi bliver studenter. Det vil altså sige at vi skal lave almindelige lektier og afleveringer imens vi skal forbrede vores 7 eksamner. Vi synes ikke det er fair, og vi vil... -
Nogle der har den nye FP9 2020 matematik med alle svarene?
Forumindlæg:) -
Er det en god grund?
ForumindlægHej SP, Jeg skal ansøge en dispensation til en 4 eksamensforsøg. Min læge har diagnosticeret mig med alvorlig stress og angst, hvor min mavesyre og eksem er blevet forværret på grund af min langvarig stress. På baggrund af dette har jeg haft koncentrationsbesvær og ikke kunne studere effektivt. ... -
Hvad kan man læse inde for kemi?
ForumindlægHejsa Jeg går i 3g og har stadig ikke besluttet mig for hvad og hvor jeg skal læse... Dog er det indskrænket til DTU eller KU, og i den grad noget med kemi! Jeg har kemi på A-niveau hvor jeg får gode karakterer, og syntes i det hele taget det er rigtig sjovt og spændende. Især organisk kemi.... -
Fejlbedømmelse?
ForumindlægHej Jeg har idag modtaget min terminsprøve i fysik. Jeg tror jeg har ret i min sag, når jeg synes den er blevet fejlbedømt. Jeg havde en snak med min lærer, hvor han gennemgik mine svar og fortalte, hvad jeg havde fået af point for hver enkelt. Jeg fortalte ham at jeg var uening og han gav mig re... -
årsprøve
Forumindlægjeg har været op i mundtlig årsprøve i engelsk i går..og har fået et 6-tal..min lærer sagde at jeg skulle øve mig i at tale bedre engelsk..men hvordan gør jeg det, hvis der ikke er nogen jeg kan tale med hjemme??hun sagde desuden at hvis ikke jeg fik øvet mig til det ville jeg måske dumpe til eks... -
Engelsk skr
ForumindlægHej Jeg er ved at prøve at regne mit gennemsnit ud, men vi har ikke fået vores skriftlige eksamenskarakter endnu, hvilket gør det lidt svært. Så jeg ville høre om der er en der kunne fristes til hurtigt at skimme min eksamens opgave igennem fra engelsk skr. eksamen, og give en vudering i for... -
karakter?
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der kan hjælpe med dette spørgsmål, jeg har haft valgt kemi på højt niveau, og så er det jeg vil høre om karakteren for 1g ikke automatisk bliver slettet. Det jeg mener er at jeg fik 8 i 1g, men her i 3 g. har jeg fået 9 men begge karakterer står der, desuden var min ... -
Kendt og ukendt tekst til mundtlig dansk (A) HF ?
ForumindlægJeg kan ikke finde nogen vejledning/bekendtgørelse ang. kendte og/eller ukendte tekster til mundtlig dansk eksamen (A) på HF. Vores lærer har i den allesidste dansk time pludselig nævnt, at der kan være kendte tekster mellem spørgsmålene til eksamen. Kan det virkelig passe ? Og er det ikke at &qu... -
Hjælp! Bliver jeg student?
ForumindlægHej. Jeg vil godt lige høre om noget... Jeg er blevet student i dag, og har været til den sidste eksamen i dag og fik 00 i huen, det skal lige siges jeg går på HF. Mit snit er på 3,6 efter jeg har fået mit 00. Men får man stadig sin hue "på" og får sit bevis, når man har dumpet den si... -
Hjælp!!!!!!!
ForumindlægHej. Jeg vil godt lige høre om noget... Jeg er blevet student i dag, og har været til den sidste eksamen i dag og fik 00 i huen, det skal lige siges jeg går på HF. Mit snit er på 3,6 efter jeg har fået mit 00. Men får man stadig sin hue "på" og får sit bevis, når man har dumpet den si... -
Eksamenskarakter
ForumindlægHej studi Har fået 4 til eksamen i naturgeografi C, men 7 i årskarakter. På mit pt. nuværende bevis som kan ses på lectio ser det ud til, at årskarakteren ikke er kommet med således at eksamenskarakteren har erstattet årskarakteren. Dette giver ingen mening, da jeg fik 10 i matematik til eksamens... -
Eksamensforberedelse
ForumindlægHej. Jeg går og føler mig lidt rastløs og lost, fordi jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal forberede mig til biologi eksamen. Jeg har jo fået biologi spørgsmålene på forhånd, og jo jeg kan godt opfriske min viden og svare på dem, men det er jo primært bilagene som man får til eksamen m... -
Sygeksamen?
ForumindlægHej Jeg skal op til eksamen her imorgen med matematik mundtligt i 3.g. Jeg har været syg lige siden igår morges og jeg har det ik bedre. Jeg er bange for at jeg kunne have haft symptomer mht. corona da jeg hidtil hoster, har ondt i halsen, min næse løber 24/7 så er muligvis os forkølet. Tror i j... -
Karakterer på HF
ForumindlægHej. Jeg går på mit første år på HF, og er lidt i tvivl ift. eksaminerne. Jeg ved, at man skal op i alle fag på en HF, og at det ikke er ligesom på STX etc. Men fordi man jo ikke får standpunktskarakterer på HF, ligger lærerene egenlig så på, hvordan du genrelt klarer dig i undervisningen, når m... -
Valgfag og A-niveau fag
ForumindlægHej folkens. Lige pt går jeg i 2.g, og vi har altså her for nyligt skulle vælge valgfag. Der havde jeg ingen problemer med at vælge, for jeg ville gerne have tysk fortsætter på højniveau og enten latin eller psykologi på C-niveau. Desværre var latin grundet for få elever ikke en mulighed, så det ... -
Supplering af HHX til medicinstudiet
ForumindlægHej folkens. Jeg har været væk fra uddannelsesområdet i et par år og har nu fundet ud af at jeg gerne vil studere medicin. Jeg er igang med at sætte mig ind i optagelsesreglerne, og håber at jeg kan søge ind til marts 2012. Jeg har en HHX (med karakterer på 13-skalaen :-) og mangler derfor både m...
