Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 18841 til 18860 af 34369
-
Holger Drachmann, Bjørn Sivertsens brude færd
ForumindlægHej alle sammen, jeg sidder og skal til eksamen her om nogle dage og kan virkelig ikke finde noget med Bjørns brudefærd, så ville høre om i havde nogle gode links eller noget i den retning jeg kunne bruge tak på forhånd :) -
meget hurtig spørgsmål!
ForumindlægHej SP Jeg vil høre om det vil være forkert at bruge en verbalomskrivning i denne sætning: Karen og jeg taler med hende i aften? til eksamen har jeg nemlig brugt va + a + infinitiv ? -
Lidt hjælp!! Tak :)
ForumindlægHej! Ville høre om der er nogle der har nogle ideer til hvilke tekster man kan komme op i til en Dansk mundtlig eksamen!? Så man evt. kan øve lidt eller kigge på nogle relevante tekster!? Tak :) -
hvordan skal man analyse antikkens arkitektur?
ForumindlægHej jeg er meget forvirret, mht. det monument man kan trække til eksamen, hvad skal man gøre??? + det perspektiverende, vi har kun haft om arkitektur. Hvad menes der med datering? skal man selv "gætte" hvornår det er fra? -
FSA mundtlig 9 klasse, svar venligst!!!
ForumindlægHej Alle! Min bror skal op i 9 klasses afgangsprøve eksamen i engelsk på torsdag. Vil derfor lige vide hvor lang tid eksaminasionen den tager??? Svar venligst! på forhånd, rigtig mange tak!!! -
HJÆLP!
ForumindlægNogen der lynhurtigt kan give mig en forklaring på hvorfor sukker ikke kan opløses i fedt? Har søgt overalt på nettet men kan bare ikke finde det.. Please hjælp.. det til min eksamen mandag.. Hilsen Isabelle.. -
Hjælp analysemodel
ForumindlægHej allesammen .. Sidder og skal snart til eksamen i billedkunst og mangler nogle analysemodeller. det drejer sig om: stilleben landskab så hvis i har nogle gode analysemodeller må i meget gerne smide en besked.. -
Vind
ForumindlægHej! Jeg sidder til 24 timers eksamen og vil gerne vide, hvorfor det blæser mere om vinteren? Hvis der lige er en, som kan give en hurtigt (nem/overskuelig) forklaring. På forhånd tak! -
Eksamensspørgsmål: Forskel på median og middelværdi? Hjælp :)
ForumindlægHejsa. Jeg skal til eksamen imorgen og har kun ét problem. Der er et spørgsmål der lyder sådan: Hvad er forskellen på median og middelværdi? (Statistik) Den kan jeg sgu ikke rigtigt gennemskue :( ? -
Søren Kierkegaard
ForumindlægHej jeg har trukket Filosoffer og tænkere til kristedoms eksamen. Jegh har tænkt på at tage Søren Kierkegaard. Hvilke ting kunne jeg så undersøge? Og jeg ved ikke helt rigtigt hvad det er, jeg skal. -
Ernst og lyset - Mobilens betydning
ForumindlægJeg er i gang med at forberede mig til eksamen i morgen. Skal op i kortfilmen "Ernst og lyset". Er der ikke en der vil forklare hvad rekvisitten(mobiltelefonen) har af betydning i filmen? På forhånd tak! /Simon -
Hjælp ang. velfærdsstaten
ForumindlægHej, jeg sidder til eksamen og har fået en tekst omkring velfærdstaten. et af spørgsmålene er: Diskuter hvorvidt den danske velfærdsstatsmodel har ændret sig under den siddende regering Kan i hjælpe lidt? -
Isotopkort/nuklidkort
ForumindlægHej, jeg skal op til mundtlig fysik/kemi eksamen på torsdag, og jeg har stadigvæk ikke helt forstået nuklidkortets opbygning? Jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig, det ville være så rart! På forhånd tak :-) -
eksamner
Forumindlæghey har trukket sådan jeg skal op 2 dage i træk, nogle som ved om det er noget som man gerne må eller om der skal gå 24 timer inden næste eksamen takker på forhånd ?? -
problemstillinger? national identitet
ForumindlægJeg skal til historie eksamen i morgen, men har virkelig svært ved at finde problemstillinger inden for mit emne som lyder "National identitet". Nogen der kan hjælpe? -
Kobber(i)oxid i bundmaling!
ForumindlægHej! Jeg sidder og læser til kemi eksamen, og jeg skal forklare hvorfor bundmaling der indeholder kobber(I)oxid, er velegnet til glasfiberbåde, men ikke til aluminiumsbåde. Nogle der kan hjælpe? :) //Andreas -
Kulturmøder - Islam og Vesten
ForumindlægHar trukket kulturmøder, islam og vesten i min 24 timers forberedelses historie eksamen. Nogle med nogle kreative inputs til eventuelle problemstillinger, jeg er helt blank -
Løn som (im)materiel gode??
ForumindlægHalløj, Sidder lige og læser lidt op til eksamen, og blev lidt tvivl - anser man løn (som i penge) som en materiel eller immateriel gode? Eller kan man slet ikke karakterisere det som en gode?? Tak for hjælpen. -
Forklaring til udregninger
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med at læse til skriftlig matematik b eksamen, og falder over denne opgave fra et tidligere eksamenssæt (vedhæftede billede). En der kan hjælpe med forklaringerne? -
Hvad er gammel dansk lyrik????
ForumindlægHej :) Jeg er igang med at forberede mig, på dansk eksamen. Og er i gang med at svare på hvad gammel dansk lyrik er. Nu kan jeg rigtig godt bruge jeres hjælp, fordi jeg aner faktisk ikke hvad det er?
