Søgning på: psykologi c noter hf. Resultater: 18841 til 18860 af 78113
-
old - platons "ion"
Forumindlægnogen der har læst platon's "ion" og enten forstår den eller har taget bare en lille smule noter? -
Fakir model
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig om Fakir modellen, det ville hjælpe rigtig meget, kan ikke finde noget om det i mine noter:( Jeg skal op i IT case så det ville hjælpe rigtig meget. -
The Vigilante
ForumindlægHej hej. Er der nogen der har nogle noter til "The Vigilante" af John Steinbeck?Jeg har selv lidt, men det ville være rigtig dejligt med flere synsvinkler/temaer/guldkorn...På forhånd mange tak! -
Juan Jose Millas
ForumindlægHej.Jeg ville spørge, om der er nogle der har noter til nogle af historierne i "Cuentos" af hr. Millas?På forhånd mange tak -
Ipad2
ForumindlægEr der nogen der ved, om Ipad 2 er brugebar eller bedre end almindelig bærebar til at tage noter når man læser i Universitet ? :D -
Athenernes skatkammer
ForumindlægHej alle! Vi er en gruppe som skal fremlægge om Athenernes skatkammer i Delfi. Så vi ville høre om der nogen som ligger inden med nogle gode noter omkring dette? -
Memorandum
ForumindlægNogen der har nogle noter til hvordan man skriver et memorandum på engelsk? Kan simpelthen ikke finde mine, og det er et godt stykke tid siden jeg sidst skrev et. -
Who, by Fay Weldon
ForumindlægHej.. Er der nogen der har opgave eller noter til novellen Who? som er skrevet af Fay Weldon.. Jeg ku godt bruge noget til inspiration, til eksamen imorgen:/ -
SSO: Dolores claiborne
ForumindlægHej,er der nogen der har nogle gode noter om dolores claiborne af stephen king?? eller gode ideer til sekundær litteratur? -
Eksamen
ForumindlægSkal til fysik eksamen i 9 klasse, og har brug for noget opfriskning på de forskellige områder.. nogle der har noter eller lignende? ville hjælpe meget. -
Realisme i 70´erne
ForumindlægHej jeg skal skrive om socialrealisme i 70´erne i min sso og vil høre om der er nogle der har lidt noter eller facts om denne periode. -
Det blomstrende slagsmål
ForumindlægHej.Er der nogen som har læst "Det blomstrende slagsmål" af Tom Kristensen og har nogle noter dertil.Knus -
engelsk!!!
Forumindlægheyy...er der nogen der har noter eller en stil om bogen "Where angels fear to tread"?vil helst ha' det her inde..tak -
tysk notater!!
Forumindlæghey er der nogen der har noter eller stil om eventyret; "Der Teufel mit den drei goldenen Haaren"..? Tak på forhånd -
Fordøjelse ?
ForumindlægHej Har lidt problemer med hvilke enzymer der virker hvor i fordøjelsessystemet. Jeg har skrevet et i mine noter (fra tavlen), noget andet står i min bog og noget helt tredje på nettet :S Mund: Spytamylase Maven: Har skrevet trypsin i mine noter, men bogen siger pepsin? Tolvfingertarmen: Bugspy... -
Dansk mundtlig afgangsprøve
Forumindlæghej alle er der nogen der ved om det er ok at have noter og sin analyse med til det valgte prøveoplæg til eksamen?? det haster please hjælp! -
Lærling og svend på københavnske maskinfabrikker omkring 1890
ForumindlægNogle der har noter til kilden Lærling og svend på københavnske maskinfabrikker omkring 1890 fra bogen Det industrielle Danmark?? :) -
wiedersehen mit vater - hjælp!
ForumindlægEr der nogle af jer som har gode noter stående til wiedersehen mit vater skrevet af Isolde Heyne?? Eller en oversættelse, forsår intet af teksten.. -
Analyse af Raftehegn
ForumindlægHar nogle et par noter af Raftehegn af Kim Fupz? Fx. Nogle gode ord eller hvad, der kunne være godt at sige ???????????????? Tak på forhånd :'j -
Analyse af, Din sorg starter et andet sted
ForumindlægEr der nogen der har lavet en analyse af Lene Malmstrøm´s digt, Din sorg starter et andet sted ( notet til en pårørende) ?
